Hallo,
Ik ben van plan om voor het eerst mijn eigen PC in elkaar te gaan zetten. Deze PC is bedoeld voor thuisgebruik, administratie gebruik voor mijn bedrijf en het aller belangrijkste, namelijk Gamen.
Echter heb ik nog niet zoveel verstand ervan en als ik hier en daar eens wat Google dan kom ik dingen tegen zoals dat je goed moet opletten of je voeding aansluit op je moederbord en je kan veel beter investeren en in geheugen als in processoren enz.
Daarom wilde ik wat advies van jullie vragen in de hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Mijn budget is tusen 1000-1200 euro (exclusief scherm, muis, toetsenbord en headset).
Ik speel eigenlijk niet zoveel zware spellen en ben in de toekomst niet van plan omdat te gaan doen (omdat ik spellen zoals Far Cry die een goeie grafische kaart nodig hebben voor PC, liever op de PS4 speel). De spellen die ik speel of van plan ben te spelen zijn:
League of Legends
World of Warcraft
CS:GO
Assassins Creed Syndicate
Terra
(suggesties voor leuke spellen?)
Nou heb ik begrepen dat deze spellen ook te spelen zijn met een 600 euro notebook, maar ik ben ook van plan flyers te gaan maken voor bedrijfsdoeleinden en daarom wil ik echt een 1000 - 1200 euro pc, desnoods duurder als het moet. Ik heb zelf het volgende lijstje samengesteld:
- Intel Core i7-6700K Boxed (Processors) - € 377,50
- ASRock H81M-HDS (Moederborden) - € 50,29
- Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 (Videokaarten) - € 354,-
- Seagate Desktop HDD, 2TB (Interne harde schijven) - € 69,95
- Corsair Carbide 200R Closed (Behuizingen) -€ 60,955
- Corsair Hydro H90 (Waterkoeling) - € 95,-
- Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU (Geheugen intern) - € 35,95
- Corsair Builder CX600 V2 (Voedingen) - € 57,-
Totaal: € 1.100,64
Is dit prima zo? Kan het beter?
Alvast bedankt en met vriendelijke groetjes,
I Taj Zai
Ik ben van plan om voor het eerst mijn eigen PC in elkaar te gaan zetten. Deze PC is bedoeld voor thuisgebruik, administratie gebruik voor mijn bedrijf en het aller belangrijkste, namelijk Gamen.
Echter heb ik nog niet zoveel verstand ervan en als ik hier en daar eens wat Google dan kom ik dingen tegen zoals dat je goed moet opletten of je voeding aansluit op je moederbord en je kan veel beter investeren en in geheugen als in processoren enz.
Daarom wilde ik wat advies van jullie vragen in de hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Mijn budget is tusen 1000-1200 euro (exclusief scherm, muis, toetsenbord en headset).
Ik speel eigenlijk niet zoveel zware spellen en ben in de toekomst niet van plan omdat te gaan doen (omdat ik spellen zoals Far Cry die een goeie grafische kaart nodig hebben voor PC, liever op de PS4 speel). De spellen die ik speel of van plan ben te spelen zijn:
League of Legends
World of Warcraft
CS:GO
Assassins Creed Syndicate
Terra
(suggesties voor leuke spellen?)
Nou heb ik begrepen dat deze spellen ook te spelen zijn met een 600 euro notebook, maar ik ben ook van plan flyers te gaan maken voor bedrijfsdoeleinden en daarom wil ik echt een 1000 - 1200 euro pc, desnoods duurder als het moet. Ik heb zelf het volgende lijstje samengesteld:
- Intel Core i7-6700K Boxed (Processors) - € 377,50
- ASRock H81M-HDS (Moederborden) - € 50,29
- Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 (Videokaarten) - € 354,-
- Seagate Desktop HDD, 2TB (Interne harde schijven) - € 69,95
- Corsair Carbide 200R Closed (Behuizingen) -€ 60,955
- Corsair Hydro H90 (Waterkoeling) - € 95,-
- Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU (Geheugen intern) - € 35,95
- Corsair Builder CX600 V2 (Voedingen) - € 57,-
Totaal: € 1.100,64
Is dit prima zo? Kan het beter?
Alvast bedankt en met vriendelijke groetjes,
I Taj Zai