Toon posts:

Adobe Premiere 6.0 korte vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt aso maar ik niet zoveel tijd gehad om mij te verdiepen in adobe premiere 6.0.
Kan iemand mij uitleggen hoe je een jpg,bmp etc etc in een videofilmpje voegt :?
ben iedereen heel dankbaar die mij helpt

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

Verwijderd

F1

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:10
Volgens mij gewoon:

File
Import
File (zoek je plaatje)
Slepen naar het videospoor

Verwijderd

Topicstarter
Kan je dan het plaatje in het videofilmpje plaatsen :?

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 18:40 schreef martijn16 het volgende:
Kan je dan het plaatje in het videofilmpje plaatsen :?
Ja, je kunt zelfs een filmpje maken van een aanschakeling van plaatjes.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

pakt alleen geen jpeg's geloof ik :(

standaard bij mij laat ie een plaatje 6 seconden zien, kun je natuurlijk allemaal veranderen

BTW als je op F9 drukt kun je ook tekst maken en simpele vormen. Dit moet je dan eerst opslaan en dan weer importen.
Deze manier geeft je een veel betere kwaliteit voor als je text wil neerzetten.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik al ff helemaal uitleggen.
Ik heb een filmtrailer alleen daar komt een www in voor. Ik wil een blokje met mijn www adres er in zetten. Dus wanneer mensen die filmtrailer zien dat zo dus ook dat blokje zien.
Nou is de vraag hoe voeg ik dat blokje in mijn filmtrailer

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Een 'title' neerzetten met een zwarte achtergrond. Weet niet zeker of dat werkt, mijn titles zijn altijd zeer beknopt...

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Met F9 maak je dus je stuk text, dat sla je op (klik op sluiten, en het vraagt of je wilt saven). Het wordt een *.ptl bestand.
Import dit bestand nu (file->import) en kies dat bestand, wat dan in de lijst verschijnt.

Sleep dat bestand uit de lijst in je tijdlijn. In het window "effect controls" (windows->show effect controls) klik je op de setup van transparancy, en kies white alpha matte (kan ook black zijn).

Let op dat de *.ptl boven de film moet staan in de tijdlijn (dus een hoger videospoor).

Pas ook de lengte van het *.ptl spoor aan naar de gewenste lengte.

Onder het allerbovenste gele lijn van je tijdlijn verschijnt nu een rood stuk lijn, met de rest blauw (kan ook allemaal rood zijn).
Het rode stuk houdt in dat dat gerenderd moet worden. Klik met de rechtermuisknop op het rode stuk en kies 'render work area' en hij gaat aan de slag, nu kun je het eindresultaat zien.

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1