Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Kantoor gebruik, zware programma's (wat gemiddeld openstaat: photoshop, dreamweaver, illustrator, outlook, office, sketchup, 3 browsers (FF, chrome, IE). Plus gebruik voor gamen -> virtual reality prove.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-1750 incl. assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig en neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart die voor nu goed is maar wordt vervangen door een next-gen (pascal?). Bv 970gtx.
Ik heb overigens 3 schermen gekoppeld dus wellicht moet er een extra vidkaart in? Een zo goedkoop mogelijke.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar kwaliteit is. Heb nu een PC die al 5 jaar voldoet (asus, kingston, corsair, WD, dat soort merken).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Future prove. Ik wil de PC minimaal 3 tot 5 jaar gebruiken voor kantoor / gamen.
Ga je overklokken?
Nee, liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies over wat te kopen en waar (incl. assemblage), een compleet systeem.
Kantoor gebruik, zware programma's (wat gemiddeld openstaat: photoshop, dreamweaver, illustrator, outlook, office, sketchup, 3 browsers (FF, chrome, IE). Plus gebruik voor gamen -> virtual reality prove.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500-1750 incl. assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig en neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart die voor nu goed is maar wordt vervangen door een next-gen (pascal?). Bv 970gtx.
Ik heb overigens 3 schermen gekoppeld dus wellicht moet er een extra vidkaart in? Een zo goedkoop mogelijke.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar kwaliteit is. Heb nu een PC die al 5 jaar voldoet (asus, kingston, corsair, WD, dat soort merken).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Future prove. Ik wil de PC minimaal 3 tot 5 jaar gebruiken voor kantoor / gamen.
Ga je overklokken?
Nee, liever niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies over wat te kopen en waar (incl. assemblage), een compleet systeem.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 371,95 | € 371,95 |
1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII HERO | € 211,95 | € 211,95 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 352,- | € 352,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
1 | Kingston HyperX Savage HX424C12SB2K2/16 | € 92,- | € 92,- |
1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.330,65 |
[ Voor 70% gewijzigd door gerjanv18 op 16-02-2016 08:46 ]