[Multi] Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eIIiqm4MfghHwp7RYwYOqcO2/full.png
PvZ Garden Warfare 2
"Het gevecht om Suburbia blijft maar groeien in Plants vs. Zombies-Garden Warfare 2!
Voor het eerst in de geschiedenis van de franchise hebben de zombies de boel overgenomen en zetten de planten de aanval in. Met nieuwe personages, meer manieren om te spelen en geweldige nieuwe maps, bevat Plants vs. Zombies-Garden Warfare 2 wat fans geweldig vonden aan het origineel en gaat het verder dan ooit om de leukste, gekste en meest waanzinnige shooter ooit te worden."

Algemene Informatie

OntwikkelaarPopCap Games
UitgeverEA
PlatformenWindows, Playstation 4 en Xbox One
Releasedatum25 Februari (Europa) of 23 Februari (Noord Amerika)
GenreThird Person Shooter
SpelmodiSingleplayer & Multiplayer
DLCAlle DLC die nog gaat uitkomen is gratis!
Websitehttp://www.pvzgw2.com/

PvZ Player Loyalty

Alle characters die je hebt unlocked in PvZ GW1 en ook voorkomen in PvZ GW2 kan je overzetten.
(Alle varianten komen terug behalve Berry Peashooter, Chester Chomper, Citrus Cactus en Dr. Chester Scientist)

Naargelang je rank in PvZ GW1, krijg je volgende extra's (cumulatief met bonussen van vorige ranks):
Rank 10+ = Helpful Fan Pack (5 customization & consumable items)
Rank 25+ = Wondrous Pack of Greatness (7 cust. & cons. items, incl. Super Rare Item)
Rank 50+ = Phenomenal Character Pack (Rare or Super Rare character)
Rank 100+ = Century Pack (5 Super Rare Customization items)
Rank 313 = Legendary Unicorn Chomper Character

Nieuwe Characters

Extra Varianten en abilities komen later in gratis DLC.
Kijk voor de uitgebreide info op wikipedia.
Er zijn 3 nieuwe planten (Citron, Rose en Kernel Corn) en zombie (Super Brainz, Captain Deadbeard en Imp) characters. Elk met hun eigen varianten. De characters van PvZ GW1 kregen ook nieuwe varianten.

[YouTube: https://youtu.be/dd6lAr3cMwQ]

[YouTube: https://youtu.be/HfyFOXhkylw]

Maps en Gamemodes
Maps
Er zijn in totaal 12 maps om op te spelen bij de start. Niet elke map kan je met elke gamemode spelen.
Zoals bij Battlefield, zijn er ook wat speciale features bij sommige maps zoals bv. een zandstorm en lagere zwaartekracht.
Zie Wikipedia voor meer informatie.

Nieuwe Gamemodes
Graveyard Ops
Omgekeerde van Garden Ops: zombies in de verdediging en planten vallen aan.

Herbal Assault
Omgekeerde van Gardens & Graveyards, zombies in de verdediging en planten vallen aan.

Solo Ops
De Solo versie van Garden Ops en Graveyard Ops.

Backyard Battleground
Er is geen menu, in plaats daarvan loop je rond in de backyard battleground. Daar kan je alle settings aanpassen, quests doen, card packs kopen, friends joinen etc.

Flag of Power
Een King of the Hill geïnspireerd spel in de backyard battleground. Waar je in waves tegen computer gecontroleerde planten of zombies kan spelen met vrienden.

Turf Takeover
Mixed Mode van Herbal Assault en Gardens & Graveyards.

Zie wikipedia voor meer informatie.

Gameplay Video's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Het spel zal je waarschijnlijk al op 23 februari kunnen spelen (op pc) met een VPN naar de USA.
VPN aanzetten, Origin openen, VPN uitzetten, profit :P

Het spel kan je een stuk goedkoper kopen op PC via online key shops:
Online Gamekeys kopen - Deel II

Zelf heb ik hem gepre-ordered bij Instant-gaming (37,5 EUR), de vorige pre-orders had ik daar 2 à 4 dagen voorheen al gekregen (CoD BO3 & Fallout 4).

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 15-02-2016 19:48 ]

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01
Erg veel zin in!

Wie is er al lvl 313? Dit gaat mij echt noooooit van m'n levensdagen lukken.

Edit: In GW1 bedoel ik dan ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Sup4rdurt op 18-02-2016 19:01 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
mensen die op platform hun mening kunnen geven ? :)
Ik ken het spel, maar zelf nooit gespeeld :p

• SmokingCrop
  • Niet online
Chckdsk! schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:57:
Erg veel zin in!

Wie is er al lvl 313? Dit gaat mij echt noooooit van m'n levensdagen lukken.

Edit: In GW1 bedoel ik dan ;)
Pff nee, vroeger nooit om gegeven en ga er nu ook niet meer mee beginnen.. Het duurde me al lang genoeg om van lvl 75 naar 100+ te gaan voor die pack.. :>
Ik speel liever hoe ik zelf wil ipv die challenges heletijd te doen.
razerBE schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:10:
mensen die op platform hun mening kunnen geven ? :)
Ik ken het spel, maar zelf nooit gespeeld :p
Ik had PvZ GW1 via Humble Bundle leren kennen en het had me echt zeer positief verrast. Het speelt super vlot & leuk. Doordat killen niet kwestie van 1-3 bullets is, is de netcode ook gewoon zeer goed.
Het spel zit trouwens erg taktisch in elkaar. Dat had ik op voorhand niet verwacht. Die abilities, varianten/characters zijn erg goed gemaakt.

Wat je kan doen is Origin Access nemen voor 1 maand. Dan kan je GW2 uittesten voor 10 uur tot de 25e.
Kost je 4 euro, maar je hebt natuurlijk ook toegang tot die andere spellen voor de rest van de maand.
Ik ga dat wellicht doen om te zien als het wel even leuk speelt als de eerste. (40 cent per uur als je enkel PvZ zou spelen, is zelf niet eens een slechte deal in vergelijking met zoveel andere games..)

ps: soms zie je wel dat je met en tegen kinderen aan het spelen bent en dat ze er niets van bakken, maar dat is net ook een leuk onderdeel ervan. Gelijk welke character je neemt, als je goed kan gamen dan zal je sowieso fun hebben qua kills halen en dergelijke :)

[ Voor 67% gewijzigd door SmokingCrop op 18-02-2016 19:42 ]

Verwijderd

SmokingCrop schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:31:
[...]

Pff nee, vroeger nooit om gegeven en ga er nu ook niet meer mee beginnen.. Het duurde me al lang genoeg om van lvl 75 naar 100+ te gaan voor die pack.. :>
Ik speel liever hoe ik zelf wil ipv die challenges heletijd te doen.
Daar is GW een mooi spel voor. Ik speelde dat echt puur voor de Fun en totaal niet voor KD, challenges, unlocks etc. Wel alle achievements unlocked maar dat was de uitkomst van veel spelen, niet hunten.

Heb zeker zin in GW2. Mooie startpost overigens!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:35:
[...]
Daar is GW een mooi spel voor. Ik speelde dat echt puur voor de Fun en totaal niet voor KD, challenges, unlocks etc. Wel alle achievements unlocked maar dat was de uitkomst van veel spelen, niet hunten.

Heb zeker zin in GW2. Mooie startpost overigens!
Ik vind dit echt zo'n underrated game die snel afgedaan wordt als kinderachtig voor ze het ooit gespeeld hebben.. Jammer overigens dat ze geen loyalty reward hebben voor alle achievements. Had het een paar keer getweet naar hen, maar kreeg elke keer gewoon een linkje naar de loyalty rewards pagina :>

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingCrop op 18-02-2016 19:38 ]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:49
Zelf GW1 echt veel gespeeld, heerlijke game.

Maar toen ik de 'beta'/demo van GW2 speelde ad ik er toch veel minder lol in. Ik weet niet wat het precies is, maar vond het gewoon stuk minder lekker spelen. En ik was niet enige, ik speelde altijd met 2-3 andere, maar die hadden na beta hetzelfde.

En dat vind ik best jammer, want had best uitgekeken naar GW2, mss dat ik hem ooit eens haal als er een leuke deal is.

Verwijderd

SmokingCrop schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:37:
[...]

Ik vind dit echt zo'n underrated game die snel afgedaan wordt als kinderachtig voor ze het ooit gespeeld hebben.. Jammer overigens dat ze geen loyalty reward hebben voor alle achievements. Had het een paar keer getweet naar hen, maar kreeg elke keer gewoon een linkje naar de loyalty rewards pagina :>
Goed punt. Maarre speel je ook op de One? Keertje plantjes ownen?

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:51:
[...]
Goed punt. Maarre speel je ook op de One? Keertje plantjes ownen?
Nope, heb enkel PC (en een ps3 die al lang staat stof te vergaren :P )

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Hier ook veel gespeeld level 87, met name de kids vinden het geweldig. Beide zijn 9 en 12.
Deze koop ik zeker voor de PS4

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01
Ook de beta gespeeld maar vond het toch wel erg leuk. Niet echt hooked aan de nieuwe characters (Citron viel me best tegen) maar vooral de Moto-X All Star, Sound Engineer en Computer Scientist vond ik echt leuk om mee te spelen!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ongelooflijk, die bug die ze nooit gefixed hebben in pvz gw1 zit er nog steeds in.
Als je met ESDF als movement keys speelt dan kan je de drone niet gebruiken want E (forward) is ook uit de drone gaan..

http://answers.ea.com/t5/.../m-p/5171282/thread-id/14

Edit: persoon van EA heeft er al op gereageerd en zal dus wellicht gefixed worden :)

Op dit moment zijn er trouwens nauwelijks mensen die online spelen via Origin Access. Als je denkt even direct wat multiplayer te doen, dan gaat dat niet lukken. Misschien in het weekend wat beter.
Nu ja, er zijn nog veel andere dingen solo te doen :)

Hele eerste impressie: totally awesum' :P

Vergeet overigens niet je characters & rank te importeren:
[YouTube: https://youtu.be/TDbhnamEv1Q]

[ Voor 69% gewijzigd door SmokingCrop op 19-02-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ze hebben op PC de gamemodes verminderd naar turf war & mixed mode voor Origin Access, nu kan je wel een gevulde game vinden, al zijn er duidelijk heel wat mensen die liever TDM gespeeld hadden..

Ik raad je aan om die EA/Origin access te proberen. Speelt heel anders dan GW1 (niet qua controls etc, maar gewoon overall, de flow van het spel)
Na 4 spelletjes turf war nog nooit voorbij het eerste punt gekomen (al teams switched etc).. :X
5e spelletje eindelijk tot het einde gekomen :9

Leuk spel, maar wel een vrij andere flow dan GW1.
Maps zijn grootser, meer abilities die je doen stoppen etc.
en Rose is zo gemakkelijk met die half trackende schoten dat die wel wat te OP is. :>

edit:
M'n 10 uur zit erop, zal m'n pre-order houden. I had fun. :)
Ze moeten wel Rose nog nerfen..
De imp is fun in multiplayer, je kan met spatie + richting je jets gebruiken en salto's doen etc. Dan is die 50 HP nog goed te doen, just keep moving ^^

[ Voor 142% gewijzigd door SmokingCrop op 20-02-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:07

MetalPool

Boe!

SmokingCrop schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:10:
Ongelooflijk, die bug die ze nooit gefixed hebben in pvz gw1 zit er nog steeds in.
Als je met ESDF als movement keys speelt dan kan je de drone niet gebruiken want E (forward) is ook uit de drone gaan..
Niet om te zeuren o.i.d. maar waarom speel je dan niet gewoon A,W,S,D,?
Problem solved?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bacotje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:54:
[...]

Problem solved?
Ik heb nooit begrepen waarom WASD zo ingeburgerd geraakt is.
Zeker als er QTE's zijn, mis ik sowieso altijd als ik met WASD speel. Waarom niet gewoon hetzelfde als 10 finger typing? Heel veel spellen hebben ook chat functies en dan hoef je nooit te veranderen van positie. Je hebt natuurlijk ook meer keys tot je beschikking.

Er zijn gewoon te veel mensen die dactylo niet geleerd hebben zeker? idk.
Of is het omdat shift etc groter is bij Qwerty? (ik gebruik azerty)

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 22-02-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net vooruit bestelt maar dacht dat de game morgen uitkwam en niet op de 25e.
https://store.playstation...01934_00-PVZGW2DELUXEPREO
Bacotje schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:54:
[...]

Problem solved?
Zo iets hoort niet bugged te zijn zelfs in garden warfare 1 als je keys instelt op esdf dan hoort dat te werken, waarschijnlijk gewoon kwestie van exit vehicle button herbindbaar te maken.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2016 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:30:
Net vooruit bestelt maar dacht dat de game morgen uitkwam en niet op de 25e.
https://store.playstation...01934_00-PVZGW2DELUXEPREO
23e is Noord-Amerikaanse launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Als je een key hebt, kan je ondertussen al spelen op PC.
Origin lijkt wel wat extra verdediging te hebben tegen VPN's, zo werkte CyberGhost VPN niet, maar het lukt wel met VPNGate (softether) om eerder te spelen.

Zucht, PopCap is duidelijk ook niet zo heel goed met de PC Port. De Crazy targets timer snelheid hangt af van je FPS..
http://answers.ea.com/t5/...-FPS/m-p/5184971#U5184971

[ Voor 42% gewijzigd door SmokingCrop op 23-02-2016 21:54 ]

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Zojuist besteld voor op de PS4 :) De beta was erg vermakelijk en wilde de vorige eerst ook al kopen, maar die heb ik uiteindelijk niet meer gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die game speelt op ps4 en ook is opgevallen dat soms popping sounds zijn ? mega irritant.
Dynamic range uitleg in option menu klopt ook niet met voor wat het bedoelt is, zombox doet vervolgens ook geluid door distortion filter halen iets wat niks te maken heeft met dynamic range.
Wikipedia: Dynamic range compression

Hoort van low naar maximum te gaan, maar gaat van low naar high na zombox iets wat sterk afraad als je dure speakers en subwoofer heb't .

op 0:05 hoor ik pop sound wat nogal irritant is soms is het heel hard, heb nu ook door me headset gehoort dus duidelijk bug in de game, hopelijk fixen ze dit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LNz7iV3ocDY]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2016 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 februari 2016 @ 00:56:
Iemand die game speelt op ps4 en ook is opgevallen dat soms popping sounds zijn ? mega irritant.
Dynamic range uitleg in option menu klopt ook niet met voor wat het bedoelt is, zombox doet vervolgens ook geluid door distortion filter halen iets wat niks te maken heeft met dynamic range.
Wikipedia: Dynamic range compression

Hoort van low naar maximum te gaan, maar gaat van low naar high na zombox iets wat sterk afraad als je dure speakers en subwoofer heb't .

op 0:05 hoor ik pop sound wat nogal irritant is soms is het heel hard, heb nu ook door me headset gehoort dus duidelijk bug in de game, hopelijk fixen ze dit.
[video]
Enkel in multiplayer? Heb je de voice chat uitstaan? Misschien is het door andere mensen met hun mic. :P
Zelf heb ik er nog geen last van gehad, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:28
Het valt me op dat bijna niemand dit speelt op de one. Het is een zeer leuk spel, maar de fun begint pas met wat friends. Wie wilt het samen op de one spelen? Ik speel de komende tijd niks anders :) PB voor gamertag.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:37:
[...]

Enkel in multiplayer? Heb je de voice chat uitstaan? Misschien is het door andere mensen met hun mic. :P
Zelf heb ik er nog geen last van gehad, gelukkig.
voicechat staat uit, intussen alweer nieuwe bug ontdekt.
Dacht dat me tv stuk ging nope.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kigJf3oSSIo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Ik vind het echt heel erg jammer dat Splitscreen co-op alleen voor de Xbox One/PS4 aanwezig is, had dit graag op de PC gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Goede tip voor infinity mode (voor de party legendary characters):
Die shards worden na elke 5 waves vanzelf opgepikt, gebruik het dus enkel voor health wanneer je het nodig hebt.

edit: die tombstones zijn het ook niet waard om te mollen voor 1k coins. Lekker op afstand houden.

Net wave 34-35 met 39k shards en 2 legendary character stickers gekregen :)

[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 01-03-2016 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Balance updates zijn onderweg. Net als de extra content.

http://www.pvzgw2.com/new...-zombies-garden-warfare-2

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hoe is de online populatie op pc? Zit eraan te denken die te halen. De Xbox one versie heeft veel framedrops en vind de ps4 vrij prijzig en ben bang dat die ook regelmatig drops heeft. Echter speel ik liever op de bank dan afgezonderd in een studie.

Las al wel dat de pc versie erg goed draait, dat is dus een pro. Als er maar mensen online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Eduardboon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:16:
Hoe is de online populatie op pc? Zit eraan te denken die te halen. De Xbox one versie heeft veel framedrops en vind de ps4 vrij prijzig en ben bang dat die ook regelmatig drops heeft. Echter speel ik liever op de bank dan afgezonderd in een studie.

Las al wel dat de pc versie erg goed draait, dat is dus een pro. Als er maar mensen online zijn.
Ik vind altijd direct een (zo goed als) gevulde match. In de "daluren" kan je meestal niet alle gamemodes spelen (Bv Suburbination, vanquish confirmed & gnome bomb moet je niet veel van verwachten). Dat was bij PvZ GW1 ook altijd het geval. Maar de populairste mode is toch wel weer turf war (gardens & graveyards van GW1 + herbal assault). Daar vind je altijd gevulde matchen.

Voor graveyard ops en dergelijke heb ik ook al telkens direct mensen gevonden.
Wel jammer dat je nergens kan zien hoeveel mensen er nu echt spelen.

Als ze Rose gepatched hebben, zullen er wellicht ook weer meer mensen werkelijk spelen.. :P
Op PC zouden ze beter die suburbination, vanquish confirmed en gnome bomb weg doen en enkel mixed mode overhouden.

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 02-03-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
SmokingCrop schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:59:
Als ze Rose gepatched hebben, zullen er wellicht ook weer meer mensen werkelijk spelen.. :P
Inderdaad. Ik vind het een geweldig leuke game, maar ik wacht even op die balance patch voordat ik weer begin. Tegen teams spelen met 5 Roses word je niet vrolijk van.

De support characters zijn nu veel leuker om mee te spelen dan in GW1, ik ga daar heel veel lol mee hebben :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Wat is volgens jullie het grote verschil tussen 1 en 2? Ik vermaak me nog met de Xbox one ea access versie, maar de tijd is bijna op en ik heb wat cognitieve dissonantie nodig om naar de winkel te stappen. Denk dat ik toch de ps4 versie neem dan zodat de woonkamer bezet blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel! Rose is idd OP, ik vind die citroenkrab wel erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Eduardboon schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:15:
Wat is volgens jullie het grote verschil tussen 1 en 2? Ik vermaak me nog met de Xbox one ea access versie, maar de tijd is bijna op en ik heb wat cognitieve dissonantie nodig om naar de winkel te stappen. Denk dat ik toch de ps4 versie neem dan zodat de woonkamer bezet blijft.
Grote verschil is zoals hun slagzin eigenlijk. Bigger, Better, Bigger.
Meer van hetzelfde, maar dan verder en beter uitgewerkt. Ik vind het alleszins z'n geld wel waard. Er komen doorheen de maanden ook telkens nieuwe gratis updates. Nieuwe maps, characters, abilities enzo.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 02-03-2016 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
SmokingCrop schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:38:
[...]

Grote verschil is zoals hun slagzin eigenlijk. Bigger, Better, Bigger.
Meer van hetzelfde, maar dan verder en beter uitgewerkt. Ik vind het alleszins z'n geld wel waard. Er komen doorheen de maanden ook telkens nieuwe gratis updates. Nieuwe maps, characters, abilities enzo.
Heey, dat is leuk om te weten gratis updates met nieuwe maps, characters en abilities, daar was ik niet van op de hoogte :)

Nog lui die op de PS4 spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
De eerste komt er al aan overigens, genaamd: the Graveyard Variety Pack.

"There’s lots of great content coming in the pack and to get you as excited as we are, below is a little sneak preview at an all-new map that is very near and dear to my heart. I can’t spoil all the juicy details just yet, but get ready for a trip back to Suburbia!

http://content.pulse.ea.c...itions/rendition1.img.jpg

That’s certainly not all, and in addition to new content, we’re working on more tuning and balancing updates to other characters based on your feedback. Keep your eyes peeled for more information on this soon as we’ll be sharing all the details so you know what’s changing.

Thank you again, to all of our fans, for such an amazing launch week! Your continued feedback and support is what makes this game great. Please continue to share your comments and ideas with us and don’t forget to keep your eyes peeled for full details on our Graveyard Variety Pack."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
update komt mogelijks dinsdag:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Patch notes: http://www.pvzgw2.com/new...riety-pack-content-update

Rose wordt een klein beetje generfed, lol <3
Completely re-tuned Rose class, bringing her back into playing as a support role
Reduced Rose’s health
Major changes to her homing abilities, ineffective at range, requires player to lead target in order to land more hits
Slightly reduced rate of fire for Magic Thistles
Significantly reduced length a victim is trapped in Time Snare
Changed how Goatify ability works so that damage does not break Goatify, creating a more predictable and less jarring experience and lowered time as a goat
Slowed down rose variants (Fire, Ice) when charging their weapons to make them more vulnerable
e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ze hadden die Brainz ook wel wat meer aan mogen pakken. Die Turbo Twister is niet te overleven en die beam van Brainz heeft teveel range.
Dat Rose aangepakt wordt is uiteraard terecht, benieuwd wat ze onder dat "re-tunen" verstaan want twee CC skills is voor mij teveel van het goede.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Eerste game gespeeld en al direct een normale match met misschien 1 of 2 rozen die niet meer zo OP zijn, heerlijk!
Zie alleen niet in waarom ze de imp een +50% HP boost gegeven hebben. De enige reden waarom dat zo laag leek was doordat de helft van het planten team als OP rose speelde.

• ESDF bug met drones zit er nog steeds in.
• Timer van Crazy Targets varieert ook nog steeds (FPS)

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 08-03-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Als mensen dit spelen voor de XBOX add me "hero josh 2009"

Kunnen we samen infinity bijv doen.

Ik heb vandaag de 54 gnomes bij elkaar verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
De legendary characters zijn wel belachelijk moeilijk te krijgen van die 35k packs..
Na zo'n 7+ miljoen coins nog altijd geen enkele legendary character sticker, enkel 3 legendary hats.. (100+ uur gameplay)
7 miljoen coins kopen met echt geld zou 222 euro kosten (630k coins = 20 euro), Nooit van m'n leven koop ik coin packs met echt geld.. 8)7
EA strikes again..

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 27-03-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lvl 1270-ish en eindelijk m'n eerste legendary character piece.. (iron citron) :X

Dinsdag komt er overigens een patch uit die wellicht weer wat gaat balancen en gaat normaal ook de hitdetection verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Eens gewoon langs de maps gaan om naar zaken te kijken is ook altijd nice:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/78a7TGo8Ms2JCZAYlhP1J6iT/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YpGlZCScH77ps1ACa1UCMzWA/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TAzMFVeIop4yOk6a575MZodd/medium.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nYhIJmaG6cBJc9LPiMjFPQML/medium.png

Prijs op PC is ondertussen gezakt naar een 30 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 21-04-2016 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 12:58
Met een bepaalde mate van schaamrood op de kaken wend ik mij tot dit topic....

Met de kerst hebben we onze kinderen (10 en 7) een XBox One kado gedaan. Hierbij hebben we enkele spellen gedaan waaronder het spel van dit topic.Tot voor de kerst had ik en hadden we geen enkele ervaring met spelcomputers. Waarom de XB1? Omdat deze als bundel werd aangeboden met Fifa17 wat onze zoon erg graag mag spelen.

Wel nu het 'probleem': de taal van Plants vs Zombies staat en blijft op Engels staan. Terwijl de taal volgens de verpakking ook in het NL zou moeten zijn. Ik heb nog geen instelling kunnen vinden de taal te veranderen. De XB1 staat op (de) NL(-regio). Ik heb PvZ GW2 al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd om te zien of ik wellicht met de installatie ervan een stap te snel had doorgeklikt, maar neen dat is niet het geval.

Hoe kan ik de mogelijkheid voor de NL-taal instellen? En is deze mogelijkheid er überhaupt wel? Want zeker onze dochter van mist toch wel enkele 'hints en instructies'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHF
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 13:08

RHF

Wie van jullie heeft er last van game crash op de pc? Heb de check gedaan om te kijken of de pc voldoet aan de minimum specs. PC heeft na crash de melding dat er te weinig geheugen is (minimaal 512MB nodig?) terwijl er een GTX770 met 2GB aan geheugen in zit. Mijn zoon kan vaak 1 ronde spelen en dan loopt het vast. grafische setting om medium gezte maar dat maakt niets uit. CPU is een i5 3570k en er is 8gb ram aanwezig. Iemand van jullie tips een het spel werkend goed werkend te krijgen? Het rara, de 10 uur demo versie (volledige game) had er geen last van.

UPDATE, lijkt opgelost. Het toegewezen virtueel geheugen (wisselbestand) stond begrensd. Waarom dat zo ingesteld was is mij een raadsel maar nu Windows de grootte regelt al 2 uur zonder problemen kunnen gamen.

[ Voor 15% gewijzigd door RHF op 27-02-2017 19:30 ]

Pagina: 1