[Multi] Plants VS Zombies: Garden Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Het ultieme gevecht om Brainz!
Duik in de explosieve nieuwe actie van Plants vs. Zombies Garden Warfare. Neem het op tegen zombies, planten en verrassende nieuwe personages. De uitgebreide gamewereld heeft alle kenmerken van een traditionele online shooter en zit natuurlijk vol met de bekende humor van Plants vs. Zombies. Speel coöp of multiplayer met je vrienden en laat zien dat jij de groenste vingers hebt!

Kenmerken:
- Multiplayer-actie voor 24 spelers: Kies de kant van de planten of de zombies in online gevechten voor 24 spelers.
- Aanpassingen: Pimp je favoriete planten en zombies met honderden unieke items en aanpassingen.
- Online coöp voor 4 spelers: Speel samen met je vrienden in het online coöp-speltype voor 4 personen.
- Nieuwe planten en zombies: Krachtige nieuwe planten en zombies met veel verschillende vaardigheden.
- Uitgebreide wereld: Meer dan 10 unieke slagvelden vol multiplayer- en coöp-actie.
- Exclusieve speltypen voor Xbox One: Offline coöp op gesplitst scherm.
- SmartGlass- en Kinect-gameplay in het speltype Boss: voer je strijdkrachten aan vanuit de camper van Crazy Dave of de zeppelin van Zomboss.

Trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lgQ7CoxZo7o]

Review:

Releasedatum PS3, PS4, XBOX360 en XBOX One: 22 augustus 2014

[ Voor 10% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 21-08-2014 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En als het goed is kun je 'm via Origin gratis 3 dagen proberen.
De ideale game die we komend weekend op X-Life gaan spelen, past mooi in 't zombiethema :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Iemand het spel al in de winkels gespot? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb 'm gewoon online gekocht. Ik heb 'm al 3 maandjes maar nog maar 6 uur gespeeld... best leuke game maar eigenlijk ben ik hem gewoon vergeten :p

Ik speel hem meestal als ik even een game zonder stress wil hebben. Als ik voor de zoveelste keer behind cover wordt gekilled in BF4 ga ik even PvZ: GW doen.

Toevallig was ik gisteren net begonnen om een PvZ: GW topic te maken, maar ja die is er nu al :>

Het is een erg originele game zonder stats, zelfs geen K/D. Als je op tab drukt zie je alleen maar hoeveel kills/vanqdingenes hebt gemaakt. Alleen na de pot kan je even je K/D zien.

hoe je vanquish spelt weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Enige nadeel wat ik tot nu toe heb kunnen vinden (op de PS4) is dat je niet met een party oid kunt joinen. Behoorlijk onhandig als je met vrienden wilt spelen. Nu moet je blijven proberen om iemand die al in een game zit te joinen (vaak melding 'game full'). Als je 1x bij elkaar in het team zit werkt het prima, maar met vrienden spelen vind ik tot nu toe dus niet optimaal uitgewerkt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

De PS4 versie geeft aan een Playstation Plus account te vereisen. Ik wil de game echter vooral spelen in split screen mode met vrienden op de bank. Ik vraag me af, en kan die info eigenlijk maar slecht vinden, of je voor die split screen mode ook Playstation Plus verplicht bent te hebben.

Iemand enig idee?

Profile

• Mortalboy[NL]
Ik kan het ook wel kopen op de USA PSN store, maar weet dan niet of ik tegen spelers uit europa kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Dit weekend van de Game Time geprofiteerd en ik moet zeggen dat ik me kostelijk amuseer. Doet me heel hard denken aan Battlefield Heroes. (heb ik overigens in jaren niet meer gespeeld)
Het enige wat me nog tegenhoudt om het te kopen is dat je vast zit aan Origin, en ik heb een hekel aan dit soort DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

Mortalboy[NL] schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 14:56:
Ik kan het ook wel kopen op de USA PSN store, maar weet dan niet of ik tegen spelers uit europa kan spelen?
Werkt gewoon prima. Ik heb hem ook uit USA store en speel tegen mensen uit o.a. Nederland.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

We hebben het spel afgelopen weekend met een hele groep zitten spelen op X-Life, echt weer een leuke towerdefenseachtige shooter, in een leuk jasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik heb het ook gekocht en al veel gespeeld, en moet zeggen dat ik mij ook erg vermaak. Hele leuke maps met een leuke sfeer.

De pakketten met kaarten voor extra's voor personage's is ook erg tof.

Het enige nadeel is inderdaad dat je niet je vrienden kan uitnodigen om een potje te knallen.
Wilibrord schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:41:
Het enige wat me nog tegenhoudt om het te kopen is dat je vast zit aan Origin, en ik heb een hekel aan dit soort DRM.
Ik heb hem op de console gekocht, geen Origin troep! ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 25-08-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mortalboy[NL] schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:34:
Het enige nadeel is inderdaad dat je niet je vrienden kan uitnodigen om een potje te knallen.
Dat gaat met Origin juist weer heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Met Origin game time geprobeerd en het is een vrolijke shooter die door de classes en asymmetrische gameplay ook best aardig is om te spelen. Alleen jammer dat de objective PvP gamemode niet echt super is. De zombies gaan toch te vaak door de meatgrinder daar. En het is toch niet leuk genoeg om het te kopen voor alleen TDM of coop.

Misschien met een beter uitgewerkte objective mode of als het free2play gaat (er zit al een verdienmodel in met de packs).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Het jammere is dat veel mensen denken dat het een game is voor kleine kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Brogala schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 17:21:
Het jammere is dat veel mensen denken dat het een game is voor kleine kinderen.
Dit is dus totaal niet zo, en waarom mensen dat denken snap ik echt niet. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 06:48:
[...]

Dit is dus totaal niet zo, en waarom mensen dat denken snap ik echt niet. }:O
Nee, het is inderdaad helemaal niet waar. Beetje jammer dat mensen dat denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Dit spel is echt geweldig! had het vanaf launch day op mn Xbox 360 en nu ook op mn pc. Alleen jammer van die Cheetos actie die dus weer nergens in NL te krijgen zijn... want customizations zijn juist het leuke in dit spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Beetje jammer dat je tijdens het laden van een game nog niet iedereen kan muten.... afgaande op de stemmen van iedereen zou ik zeggen dat de gemiddelde leeftijd van de spelers 12 is :P

Ik heb sinds een paar dagen wel een bug dat bij elke nieuwe ronde die geladen wordt, al mn abilities en custom looks gereset zijn en bij het spelen van een class ook meteen alle 3 de ability filmpjes weer afgespeeld worden :P Vrij irritant om bij elke ronde de abilities weer opnieuw aan te zetten, dus ik hoop dat dat snel gefixed wordt. Iemand anders er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
gister ook de game gekocht op de pc, en ze hebben het echt heel tof gedaan.

nu loop ik alleen tegen een probleem aan met garden ops (het co-op gedeelte)
het lijkt er op alsof ik alleen maar op servers in america uit kom ofzo maar veel lag en dc's.

maar met de gewone mp gaat het wel goed.

iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

sk1nny666 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:09:
gister ook de game gekocht op de pc, en ze hebben het echt heel tof gedaan.

nu loop ik alleen tegen een probleem aan met garden ops (het co-op gedeelte)
het lijkt er op alsof ik alleen maar op servers in america uit kom ofzo maar veel lag en dc's.

maar met de gewone mp gaat het wel goed.

iemand een idee waar dat aan kan liggen?
zit er geen region limiter op ofzo dat je alleen europe kan kiezen? of dat je een ping limiter kan instellen?

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 17:40:
[...]

zit er geen region limiter op ofzo dat je alleen europe kan kiezen? of dat je een ping limiter kan instellen?
niet dat ik heb kunnen vinden.
maar heb net zelf een lobby gemaakt en dan gaat het wel goed.

volgens mij speeld gewoon niemand garden ops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Na anderhalve week problemen met de Origin store, eindelijk kunnen aanschaffen.
Gisteren aardig wat potjes gespeeld. Met geen enkele wedstrijdvorm problemen gehad qua spelersaantal. Startte altijd vrijwel meteen op. (moet wel toegeven dat ik geen garden ops geprobeerd heb)
Regelmatig kom je toch hilarische outfits tegen, zowel bij de zombies als de plants.
('k zag gisteren overigens iemand met level/rank 223 ! )
What is jullie favoriete class? Voor mij voorlopig de sunflower; heb dan ook altijd een voorkeur voor healers in multiplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01

codex

Geen OpenAI agent :)

Ergens een key gekocht voor 18 euro, ik moet zeggen dat ik dit echt een vermakelijk spel vind. Vooral de plasma peashooter vind ik lekker om mee te spelen.

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
enige nadeel vind ik soms dat je voor een level up een zo specifieke actie moet doen, vanuit de lucht, een op de grondlopende fire sunflower neerschieten die in sunbeam mode staat dat is soms hoe het zo beetje beschreven staat. Je kan ze natuurlijk wel scramblen als je er een echt niks vind maar toch.

• Wilibrord
Ja, en aanvankelijk ligt het nog in de lijn van je class, zoals heal x teamgenoten als je met de sun flower speelt, maar dan krijg je plots "revive 3 teammates" bij een "dps" character...

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 12:33
Ik ben juist blij dat dat soort dingen er nog tussen staan als reviven

Het totale aantal revives per potje wat je krijgt zelfs als er teamgenoten bij je in de buurt staan is vrij laag. Op deze manier wordt het juist nog een beetje gestimuleerd voor mensen. Vaak krijgen mensen al de revive award voor 3-4x reviven in een volledig afgemaakt potje. Beetje schrale boel :P
Die skip challenges kan je beter bewaren voor lastiger zaken :P

De overige zaken zijn juist moeilijker zodat er nog een uitdaging in zit, mocht je daar behoefte aan hebben. Maar als het je allemaal te lang duurt kan je altijd nog skippen.

Verder vind ik eigenlijk het levelen van de classes verder niet heel erg boeiend.... zodra je al de skills voor een char hebt vrijgespeeld krijg je alleen nog customization unlocks als je een lvl up gaat.. en natuurlijk je algemene lvl die omhoog gaat.... tja :p Ik probeer momenteel liever zelf de challenges te completen dan mn skip challenges te gebruiken. Ik ben nu lvl 40 en heb er nu zo'n 70 in voorraad die ik kan gebruiken als ik het ergens mee gehad heb. Mocht je graag zo snel mogelijk willen lvlen dan kan je die altijd nog allemaal snel opgebruiken, maar je hebt verder toch niet zoveel aan je level.

Als ik een keer lvl 100 ben probeer ik wel te stoppen met alle challenges. Je hebt dan namelijk een mooie Triforce als figuurtje ;)

[ Voor 5% gewijzigd door flippiej op 04-09-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik zag op Origin dat PvZ GW (origin deluxe edition) voor de PC nu €8.75 is.
op me broodrooster kan ik het niet spelen, maar straks wel. Is het nog een leuke spel of is het al beetje dood als Titanfall? Is het die 8/9 euro waard??

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

9 euro vind ik 'm zeker wel waard. Ik heb er wel wat meer voor betaald, omdat we 'm zo nu en dan nog wel eens spelen op lanparties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dutchredgaming schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:03:
Ik zag op Origin dat PvZ GW (origin deluxe edition) voor de PC nu €8.75 is.
op me broodrooster kan ik het niet spelen, maar straks wel. Is het nog een leuke spel of is het al beetje dood als Titanfall? Is het die 8/9 euro waard??
Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken, maar 8,75 is natuurlijk niet veel.

PvZ speel ik af en toe als ik bijvoorbeeld maar een half uurtje heb om te gamen. Leuk voor ff tussendoor!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Precies, 1 of 2 potjes en dan heb ik er ook wel weer even genoeg van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

TERW_DAN schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:19:
Precies, 1 of 2 potjes en dan heb ik er ook wel weer even genoeg van hoor.
Ik heb het al gespeeld via Origin game time en ik vind het echt grappig spel, maar zijn er genoeg mensen die het spel nog spelen? Ik ga sowiezo deze game pas in Januari 2015 spelen omdat ik me PC ga in elkaar zetten of gewonnen heb (ik hoop het laatste, maar de kans is wel klein :/ ).

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik speel het meestal met vrienden van me, maar volgens mij zijn er wel wat spelers te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik ga nog met EA vragen dat ik het nog kan terug brengen als ik het niet leuk vind

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

9e voor een compleet spel, en je gaat vragen om het terug te krijgen? :?

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:28:
9e voor een compleet spel, en je gaat vragen om het terug te krijgen? :?
Ik snap de vraag niet echt?

Review QNAP TS-230 NAS

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

je kan voor zo weinig geld een compleet spel kopen en je gaat dan je geld terug vragen?

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:13:
je kan voor zo weinig geld een compleet spel kopen en je gaat dan je geld terug vragen?
Als ik het niet leuk vind. Even kijken naar garantie is toch niet verkeerd? :)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
Ik heb net de download versie op de PlayStation 4 aangeschaft iemand enig idee of alle DLC er al in zit? Kan namelijk geen extra DLC vinden om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Is er een DLC voor PvZ dan? Ik speel 'm op de PC maar heb 't helemaal gemist dat er een DLC beschikbaar zou zijn voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dit blijft toch een geniaal spel als je de maps en characters volledig in je vingers hebt :9
Je kan trouwens al je vrijgespeelde characters meenemen naar PvZ Garden Warfare 2 die begin volgend jaar uitkomt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 06-10-2015 22:25 ]

Pagina: 1