Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen, heb er wel is gedacht om te gaan streamen maar ik denk niet dat ik daar de tijd voor ga hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ong 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
asus gx1000 laser mouse.
asus monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik ga NOG niet op 1440p gamen ik vind de monitoren nog te duur daar voor dus dat zal over 3 jaar pas relevant zijn en dan moet ik waarschijnlijk weer upgraden. ik wil nu min 60 fps 1080p op max settings.
witcher 3 is mijn favoriete game.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
min 60 fps op 1080p, ik wil wel leren hoe ik moet overclokken. daarom ook de I5 4690k
Ga je overklokken?
ja ik ga overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
nou het is mijn eerste build dus wil weten of ik de goeie componenten bij elkaar heb gevonden.
dus maak me niet dood als ik niet de goeie dingen bij elkaar heb gevonden.
ik heb een paar doelen dit jaar en 1 was mijn eerste pc bouwen.
dit is het lijstje:
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
vooral gamen, heb er wel is gedacht om te gaan streamen maar ik denk niet dat ik daar de tijd voor ga hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ong 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
asus gx1000 laser mouse.
asus monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik ga NOG niet op 1440p gamen ik vind de monitoren nog te duur daar voor dus dat zal over 3 jaar pas relevant zijn en dan moet ik waarschijnlijk weer upgraden. ik wil nu min 60 fps 1080p op max settings.
witcher 3 is mijn favoriete game.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
min 60 fps op 1080p, ik wil wel leren hoe ik moet overclokken. daarom ook de I5 4690k
Ga je overklokken?
ja ik ga overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
nou het is mijn eerste build dus wil weten of ik de goeie componenten bij elkaar heb gevonden.
dus maak me niet dood als ik niet de goeie dingen bij elkaar heb gevonden.
ik heb een paar doelen dit jaar en 1 was mijn eerste pc bouwen.
dit is het lijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 239,90 | € 239,90 |
1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 140,95 | € 140,95 |
1 | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 349,11 | € 349,11 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
1 | Logitech Illuminated Keyboard (Qwerty) | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 32,74 | € 32,74 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Crucial BX200 240GB | € 62,95 | € 62,95 |