Ik zoek een?
Omdat mijn huidige desktop langzaam begint te overlijden zoek ik een aantal onderdelen om de boel weer een beetje vooruit te krijgen.
Ik gebruik deze pc alleen voor wat basiszaken (mail/muziek/office) en of en toe een spelletje. Mijn (zware) werklaptop gebruik ik voor cad-gerelateerde werkzaamheden (Acad/Revit/Navis) maar het zou fijn zijn als ik dit ook weer achter deze pc kan doen. Geen must. Ik wil vooral weer een paar jaar vooruit.
Wat is je budget?
Geen hard budget. Van onderstaand schrik ik niet maar mag ook 100/200 meer of minder worden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kast staat in de woonkamer dus bij voorkeur zo stil (en zuinig) mogelijk. Gaat prima met de huidige configuratie. Hij wordt ook niet echt zwaar belast.
Ik lig er al een tijdje uit dus geen flauw idee of ik gigantische blunders met dit lijstje bega. Aan de hand van de diverse andere forum-posts zou het moeten passen.
Concrete vraag is eigenlijk of ik in mijn oude kast en met mijn oude voeding deze nieuwe componenten kan inbouwen.
Wat ik nu heb staan: (ongeveer, kan niet alles meer terug vinden; kast en voeding klopt wel)
Upgrade met:
Hoop dat iemand mij van nuttig advies kan voorzien.
Omdat mijn huidige desktop langzaam begint te overlijden zoek ik een aantal onderdelen om de boel weer een beetje vooruit te krijgen.
Ik gebruik deze pc alleen voor wat basiszaken (mail/muziek/office) en of en toe een spelletje. Mijn (zware) werklaptop gebruik ik voor cad-gerelateerde werkzaamheden (Acad/Revit/Navis) maar het zou fijn zijn als ik dit ook weer achter deze pc kan doen. Geen must. Ik wil vooral weer een paar jaar vooruit.
Wat is je budget?
Geen hard budget. Van onderstaand schrik ik niet maar mag ook 100/200 meer of minder worden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kast staat in de woonkamer dus bij voorkeur zo stil (en zuinig) mogelijk. Gaat prima met de huidige configuratie. Hij wordt ook niet echt zwaar belast.
Ik lig er al een tijdje uit dus geen flauw idee of ik gigantische blunders met dit lijstje bega. Aan de hand van de diverse andere forum-posts zou het moeten passen.
Concrete vraag is eigenlijk of ik in mijn oude kast en met mijn oude voeding deze nieuwe componenten kan inbouwen.
Wat ik nu heb staan: (ongeveer, kan niet alles meer terug vinden; kast en voeding klopt wel)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | HP AMD Phenom II X3 720 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M4N78 PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Green HDD, 2TB | € 73,95 | € 73,95 |
| 2 | WD Green WD6400AARS, 640GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Sileo 500 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman CNPS9500 AM2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair XMS2 DDR2 1066-4GK | -- | -- |
| 1 | OCZ StealthXStream 500W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 73,95 | |
Upgrade met:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 122,50 | € 122,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,90 | |
Hoop dat iemand mij van nuttig advies kan voorzien.