Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die in zijn voor CoE vanavond ? :D

Ook wil ik deze week weer een hard raidje doen indien er voldoende animo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:14
Jaja LB is weer terug! En wat is het weer vet om Destiny te spelen na pak hem beet een half jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

Ik moet even stoom afblazen... Op de één of andere manier zit ik voor 90% van de keren in het verliezende team tijdens een crucible match. Dan kan pure pech zijn dus so be it. Ronduit irritant wordt het wanneer ik tijdens de zeldzame potjes dat ik in het winnende team zit, ik met enige regelmaat uit het potje gegooid wordt. Eerst dacht ik dat het hele potje dan stopte, maar het blijkt alleen om mij te gaan aangezien andere in mijn fireteam gewoon door kunnen spelen. Als het gebeurt is het altijd als ik iemand kill met mijn super (hammer of sol). Iemand die dit herkent?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op de één of andere manier zit ik voor 90% van de keren in het verliezende team tijdens een crucible match
Surprise, it's you :+

grapje natuurlijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Viper® schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:26:
[...]

Surprise, it's you :+

grapje natuurlijk :>
Wanneer start jij m weer eens op :+

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NLRev0lution schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Wanneer start jij m weer eens op :+
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/we.gif laten we het gezellig houden

Ik moet nog Witcher 3 uitspelen en Uncharted 4 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Viper® schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:53:
[...]

[afbeelding] laten we het gezellig houden

Ik moet nog Witcher 3 uitspelen en Uncharted 4 ;(
Excuus aanvaard! Tot september dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:49
Ook game maar weer is opgepakt. Tot nu toe onder begeleiding een keer normal raid kunnen doen. Dus als mensen zin hebben om volgende week nog is een normal te runnen ik hou me aanbevolen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik zou ook wel weer eens de raid willen doen. Heb wel wat ervaring op Normal. Op hard heb ik hem nog niet gehaald. Ben nu light lvl 306, Maar de nightfall en CoA is pas vanaf 320 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moments of Triumph Year 2! Ik moet alleen de crucible quest 'The Mountain Top" nog, maar hoe unlock ik deze quest? Staat niet tussen mijn huidige/abandoned quests. Ik ben ook niet echt een pvp speler dus wellicht had ik wat meer pvp moeten doen om deze te unlocken o.i.d.?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ik zag hem ook voorbij komen! Zou hem graag completen! Moet sowieso de raid op Hard gaan halen. Mag ik een keer met met wat pro's mee? Op normal al wat keren gehaald hoewel het even geleden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
DarkElement schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:46:
Moments of Triumph Year 2! Ik moet alleen de crucible quest 'The Mountain Top" nog, maar hoe unlock ik deze quest? Staat niet tussen mijn huidige/abandoned quests. Ik ben ook niet echt een pvp speler dus wellicht had ik wat meer pvp moeten doen om deze te unlocken o.i.d.?
Toevallig liep ik daar ook tegenaan.
Heb gisteren de crucible questline 'factions' gecomplete. Was het laatste dat ik nog moest doen, dus volgens mij zou dat hem moeten zijn.
Geen wijziging gezien, dus wellicht moet je hiervoor wachten tot de weekly reset?

[ Voor 3% gewijzigd door gaspit op 08-07-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08-2022
Volgens mij moet je de questline 'Crucible Combat' afronden om zo uiteindelijk The Mountaintop vrij te spelen.

Ik moet nog aardig wat calcified fragments en ook die questline..

Raid nog nooit gedaan. Ben inmiddels 311, is dit geschikt voor normal en hard? Zo ja, dan ben ik voor om zsm met een groepje te raiden om samen fragments te verzamelen!

PSN: MilanXXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Voordat men begint te stressen, je hebt tot 20 september (?) om alles te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Major_ton schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:37:
Ik moet even stoom afblazen... Op de één of andere manier zit ik voor 90% van de keren in het verliezende team tijdens een crucible match. Dan kan pure pech zijn dus so be it.
Haha dat heb ik ook heel vaak. Frustrerend soms. Helemaal als jij zelf wel veel kills haalt en alsnog verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 14:44
NLRev0lution schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:58:
Voordat men begint te stressen, je hebt tot 20 september (?) om alles te doen :)
IK HEB STRESSS 8)7

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Nog mensen die mij vanavond door nightfall willen helpen? <3

Eventueel CeO doen? Liep gister nog even te stunten bij Court of Oryx.. Heb nog nooit tier 3 voltooid geloof ik. Alle hulp is meer dan welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T3 baas is Fanatic of Crota (zelfde tactic als bij Crota zelf alleen iets simpeler). Is handig als je er wat mensen bij hebt die de mechanics begrijpen maar meestal lukt het met randoms ook wel.

Knight killen die in het midden spawnt, knight dropt relic, raap de relic, daarna schild van Fanatic eraf knallen en dan wanneer de fanatic op zijn knietjes* gaat maar meppen met de relic.

Normale wapens doen geen damage als hij op zijn knieën zit.

Aanraders om hem snel op zijn knieën te krijgen: Sleeper Simulant, Exotic arc zwaard (speciale aanval gebruiken om op afstand te schieten, werkt super snel)

Wil je er eventueel wel bij helpen. :)

*edit want typo

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
DarkElement schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:43:
T3 baas is Fanatic of Crota (zelfde tactic als bij Crota zelf alleen iets simpeler). Is handig als je er wat mensen bij hebt die de mechanics begrijpen maar meestal lukt het met randoms ook wel.

Knight killen die in het midden spawnt, knight dropt relic, raap de relic, daarna schild van Fanatic eraf knallen en dan wanneer de fanatic op zijn knietjes* gaat maar meppen met de relic.

Normale wapens doen geen damage als hij op zijn knieën zit.

Aanraders om hem snel op zijn knieën te krijgen: Sleeper Simulant, Exotic arc zwaard (speciale aanval gebruiken om op afstand te schieten, werkt super snel)

Wil je er eventueel wel bij helpen. :)

*edit want typo
Heb hem net 2x gedaan met wat randoms. Iemand wist wat hij aan het doen was en we waren met 5, dus ging prima! kreeg 2x een Artifact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oooeh Moments of Triumph Year 2 eens kijken wat ik allemaal moet doen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
M4uSzi schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:46:
Oooeh Moments of Triumph Year 2 eens kijken wat ik allemaal moet doen.
Je hebt alles allang Maus! Net als alle andere diehards hier :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Low_Profile schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:05:
[...]

Je hebt alles allang Maus! Net als alle andere diehards hier :+
Oooh. He verdorie ik ben betrapt :+

Was een zware opgave om alles even aan te klikken en die dikke emblems en shaders binnen te halen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

M4uSzi schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:18:
[...]

Oooh. He verdorie ik ben betrapt :+

Was een zware opgave om alles even aan te klikken en die dikke emblems en shaders binnen te halen.
Shaders zijn Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulldozerPP
  • Laatst online: 24-08 14:36
Hallo, zijn er een paar mensen die ons willen helpen met oryx op hard? We hebben een oryx checkpoint van gisteravond, en inmiddels zijn alle mechanics (challenge) ons duidelijk, maar wij zijn niet echt talentvol met z'n 2-en ;-). We willen rond 21.00u starten, op dit moment nog plek voor 4 mensen!

Edit: vanavond gaat hem volgens mij niet echt worden ivm de ek finale. Misschien morgenavond als er voldoende animo is?

[ Voor 22% gewijzigd door BulldozerPP op 10-07-2016 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

BulldozerPP schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:34:
Hallo, zijn er een paar mensen die ons willen helpen met oryx op hard? We hebben een oryx checkpoint van gisteravond, en inmiddels zijn alle mechanics (challenge) ons duidelijk, maar wij zijn niet echt talentvol met z'n 2-en ;-). We willen rond 21.00u starten, op dit moment nog plek voor 4 mensen!

Edit: vanavond gaat hem volgens mij niet echt worden ivm de ek finale. Misschien morgenavond als er voldoende animo is?
Ik ben even aan het kijken of ik wat mensen kan ronselen voor je, de teller staat inmiddels al op 2 (myself included). Ik laat het nog even weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Aeque schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:36:
[...]

Ik ben even aan het kijken of ik wat mensen kan ronselen voor je, de teller staat inmiddels al op 2 (myself included). Ik laat het nog even weten. :)
Als ik online ben en je komt iemand te kort geef maar een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
[...]

Ik heb hem op normal een paar keer verslagen, maar niet op Hard. Weet ook niet of er veel verschil in Tactiek zit. Maar wil/kan eventueel wel mee doen.

Sowieso zou ik graag nog nightfall halen voor de reset, maar kom nog Lightlevel te kort. Mocht iemand me er doorheen willen helpen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-11-2020
Kan ook wel ff meehelpen , roep maar

PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulldozerPP
[...]

Super fijn jongens, thanks! _/-\o_

(dat geldt ook voor de andere mensen die gereageerd hadden!)

Nadat de EK-finale was afgelopen kreeg ik ongeveer instantly 30 berichten binnen op PSN haha (ik had later op de avond ook nog wat gepost via Destiny LFG). Met een paar mensen daar hebben we het alsnog midden in de nacht gehaald. Ben nog steeds moe trouwens ;-), maar het gaf wel een voldaan gevoel (pff echt uren bezig geweest...).

Excuus dat ik daarna niet direct mijn bericht ge-edit heb, niet meer aan gedacht 's nachts. Sorry hoor!, maar ik waardeer het dat jullie wilden helpen, en als wij andersom ergens mee kunnen helpen, stuur me even een berichtje op PSN. Sowieso willen wij binnenkort een poging doen om Golgoroth-challenge te halen, maar die is pas volgende week volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

BulldozerPP schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:32:
[...]

Super fijn jongens, thanks! _/-\o_

(dat geldt ook voor de andere mensen die gereageerd hadden!)

Nadat de EK-finale was afgelopen kreeg ik ongeveer instantly 30 berichten binnen op PSN haha (ik had later op de avond ook nog wat gepost via Destiny LFG). Met een paar mensen daar hebben we het alsnog midden in de nacht gehaald. Ben nog steeds moe trouwens ;-), maar het gaf wel een voldaan gevoel (pff echt uren bezig geweest...).

Excuus dat ik daarna niet direct mijn bericht ge-edit heb, niet meer aan gedacht 's nachts. Sorry hoor!, maar ik waardeer het dat jullie wilden helpen, en als wij andersom ergens mee kunnen helpen, stuur me even een berichtje op PSN. Sowieso willen wij binnenkort een poging doen om Golgoroth-challenge te halen, maar die is pas volgende week volgens mij?
Kan gebeuren, ik snap dat je er 's nachts niet meer aan denkt om even je post te editen. :D Golgo is idd pas vanaf volgende week dinsdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:26
Bij mijn Moments of Triumph Year 2 zou ik de quest voor de exotic zwaarden nog moeten doen terwijl ik ze alle 3 heb 8)7

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
GRAD85 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:30:
Bij mijn Moments of Triumph Year 2 zou ik de quest voor de exotic zwaarden nog moeten doen terwijl ik ze alle 3 heb 8)7
Misschien heb je ze alledrie op 1 karakter gehaald welke niet je main is?

Je kan dat item trouwens transferren via de vault, dus je zou em tijdelijk op een ander karakter kunnen gooien en daar dat onderdeel 'activeren' (in theorie) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Voor die Moments of Triumph moet ik eigenlijk alles nog doen haha (veel te laat begonnen met spelen).Dus dat ga ik sowieso niet redden maar als iemand nog zin heeft in een normal oryx (voor hard kom ik ilvl te kort) dan houdt ik me aanbevolen. Lijkt me leuk om hem toch een keer te killen voor de nieuwe exp. (wel paar tries gedaan maar door tijd gebrek niet kunnen afmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:26
Low_Profile schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:44:
[...]

Misschien heb je ze alledrie op 1 karakter gehaald welke niet je main is?

Je kan dat item trouwens transferren via de vault, dus je zou em tijdelijk op een ander karakter kunnen gooien en daar dat onderdeel 'activeren' (in theorie) :)
Nu log ik net in en is ie wel complete :)

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Lekker bezig met het verzamelen van de fragments, Op dit moment moet ik er nog 10 waarvan er sowieso 1 nog in de Raid verstopt zit. Verder is er een event waarvoor de Agonarch rune moet 7/7 moet halen. Ik zit pas op 3/7, maar wellicht heeft iemand deze rune nog en heeft zin om dat event even te doen? :)

Daarnaast nogsteeds op zoek naar mensen voor de NF en de Raid. Vanavond heb ik tijd en zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:52:
Lekker bezig met het verzamelen van de fragments, Op dit moment moet ik er nog 10 waarvan er sowieso 1 nog in de Raid verstopt zit. Verder is er een event waarvoor de Agonarch rune moet 7/7 moet halen. Ik zit pas op 3/7, maar wellicht heeft iemand deze rune nog en heeft zin om dat event even te doen? :)

Daarnaast nogsteeds op zoek naar mensen voor de NF en de Raid. Vanavond heb ik tijd en zin ;)
Vanavond was al geregeld toch? ..

Woensdag om kwektijd (Kwektijd is om 20:00, dat weet iedereen toch!)
- Lekkerboeie86
- @aeque88
- @rondo-h76
- @nlrev0lution
- @sjorre
- @cincilly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Ooh dat is top! Had wel wat van Aeque via DM gehoord, maar ik zou nog horen of het doorging. Ben er bij vanavond! Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:46:
Ooh dat is top! Had wel wat van Aeque via DM gehoord, maar ik zou nog horen of het doorging. Ben er bij vanavond! Zin in!
Excuses excuses! Dacht er vanmorgen nog kort aan maar door drukte op werk was het er helemaal bij ingeschoten om je nog even te dmen! Maar hij gaat inderdaad door. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Aeque schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:49:
[...]

Excuses excuses! Dacht er vanmorgen nog kort aan maar door drukte op werk was het er helemaal bij ingeschoten om je nog even te dmen! Maar hij gaat inderdaad door. :D
Geen probleem, vind het allang tof dat ik mee kan. Zal ook ff kijken waar die fragment zit, pik ik die gelijk ff mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:57:
[...]

Geen probleem, vind het allang tof dat ik mee kan. Zal ook ff kijken waar die fragment zit, pik ik die gelijk ff mee :)
Er lopen 5 tomtom's mee, zal wel goed komen gok ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
NLRev0lution schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:04:
[...]

Er lopen 5 tomtom's mee, zal wel goed komen gok ik :p
Zijn jullie allemaal van dezelfde clan trouwens? Want dat zou een mooie kans zijn om nog een Trophy binnen te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:08:
[...]

Zijn jullie allemaal van dezelfde clan trouwens? Want dat zou een mooie kans zijn om nog een Trophy binnen te halen :p
Als je de trophy nog moet valt er wel wat te regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Mensen die vanavond wat zin hebben in strikes of pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
NLRev0lution schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:30:
[...]

Als je de trophy nog moet valt er wel wat te regelen ;)
Mocht je dat ook nog kunnen regelen zou leuk zijn :)

Inmiddels nog 6 fragments te gaan.

1x Golgororth
1x Oryx
1x Warpriest

1x dat event waar ik nog 4 kills voor moet, maar kan ik slechts 1 per dag halen.
1x vaag event waar ik een Wormsinger rune voor moet vinden, maar wilt maar niet droppen.
1x van een Court of Oryx boss Kagoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor die agonarch rune fragment kan je iemand joinen die een complete heeft. Tijdens het killen van al die named bazen laad ie jouw rune ook op. Aan het eind van het event kan je dus ook het kistje openen die spawned en zo je calcified fragment krijgen.
Wormsinger runes droppen random van knights en wizards in patrol en soms ook in de raid. Maar in principe kan je ook wormfeeder rune krijgen als iemand anders zo'n event start en je een assist krijgt op die Ogre kill.
ik heb wel een charged agonarch rune, dus als je wilt kan je mij toevoegen op psn en joinen; psn watbenjedan

[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 14-07-2016 11:58 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Ik moet ook nog aardig wat doen voor de MoT, haha.

Ik heb pas 12 Fragments, lol. Ik heb gehoord dat er ook een Fragment zit in de NF als ie op de Dreadnaught is, zoals nu. Iemand die toevallig weet waar die zit en straks tijd heeft? Ik ben zelf atm LL 310 dus in mijn eentje gaat 't m niet worden denk ik. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
MilanXS schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:06:
Ik moet ook nog aardig wat doen voor de MoT, haha.

Ik heb pas 12 Fragments, lol. Ik heb gehoord dat er ook een Fragment zit in de NF als ie op de Dreadnaught is, zoals nu. Iemand die toevallig weet waar die zit en straks tijd heeft? Ik ben zelf atm LL 310 dus in mijn eentje gaat 't m niet worden denk ik. :p
Die 'zit' nergens in de strike. Is een reward als je een NF op de dreadnaught complete. Je krijgt em dus automatisch na de NF. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Low_Profile schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Die 'zit' nergens in de strike. Is een reward als je een NF op de dreadnaught complete. Je krijgt em dus automatisch na de NF. ;)
Oh, helemaal fijn! Dankjewel.

Iemand zin? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Met dank aan Blisterin_Bull heb ik sinds gisteren weer een Fragment erbij _/-\o_

Met een btje geluk dropt binnen kort de Wormsinger Rune zodat ik het laatste event kan completen. Gisteren mn tanden gezet in The Undying Mind strike... Dat is Solo nog een hele opgave :X

Toch kreeg ik de volgende quest zonder dat ik de boss neer kreeg, de Fear's Embrace mission op very hard. Hier wel een begin aan gemaakt, maar eindigde in een akelige ragequit.. }:|

Al met al leuk spelletje hoor! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
MilanXS schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:38:
[...]

Oh, helemaal fijn! Dankjewel.

Iemand zin? :9
Hier 2 handige video's van alle locaties van de calcified frags:

Deeltje 1 allen te halen via Patrol.
Deeltje 2 missies, strikes, raids etc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BulldozerPP
NLRev0lution schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:01:
[...]

Hier 2 handige video's van alle locaties van de calcified frags:

Deeltje 1 allen te halen via Patrol.
Deeltje 2 missies, strikes, raids etc
Thanks! Als aanvulling/alternatief hierop:

Via Destiny Ghost Hunter (https://destinyghosthunter.net/) kun je voor jouw specifieke account bekijken welke calcified fragments je nog niet hebt en vervolgens direct een filmpje bekijken met de locatie van die ontbrekende fragment. Als je de ontbrekende fragments op die website van boven naar beneden verzamelt , dan sluiten de filmpjes redelijk goed op elkaar aan (je hoeft dan niet onnodig veel te reizen over de planeten).

(let op: standaard zie je alleen ontbrekende 'ghosts' op die website, vandaar de term ghost hunter ;-), maar in het menu kun je dus ook calcified fragments selecteren en dan kom je op een speciaal calcified fragments gedeelte van die website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Staat er binnenkort nog iets op de planning? My body is ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 22:09
Ik zit nu eindelijk op LL301. Als er binnenkort een noob raid gedaan word wil ik eventueel wel mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:46
BulldozerPP schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:08:
[...]

Thanks! Als aanvulling/alternatief hierop:

Via Destiny Ghost Hunter (https://destinyghosthunter.net/) kun je voor jouw specifieke account bekijken welke calcified fragments je nog niet hebt en vervolgens direct een filmpje bekijken met de locatie van die ontbrekende fragment. Als je de ontbrekende fragments op die website van boven naar beneden verzamelt , dan sluiten de filmpjes redelijk goed op elkaar aan (je hoeft dan niet onnodig veel te reizen over de planeten).
Superhandige website! Thanks! _/-\o_ _/-\o_

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Is er vanavond interesse in een NM Raid + Challenge? Voor mij sowieso de eerste keer. :-)

E: Als er geen animo is, mensen zin in Trials? Wil ik anders ook wel eens proberen. 😊

[ Voor 35% gewijzigd door MilanXS op 23-07-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
MilanXS schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:13:
Is er vanavond interesse in een NM Raid + Challenge? Voor mij sowieso de eerste keer. :-)

E: Als er geen animo is, mensen zin in Trials? Wil ik anders ook wel eens proberen. 😊
Als je om 20.00uur kan, dan heb ik al een aantal geïnteresseerden.

Voorlopige lijst:
Vanavond 20.00uur:
- P1K4NT0
- Aeque99
- NLRev0lution
- (Als Weili 20.00uur redt)
-
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Zet mij maar op reserve👍

Voorlopige lijst:
Vanavond 20.00uur:
- P1K4NT0
- Aeque99
- NLRev0lution
- (Als Weili 20.00uur redt)
-
-

Reserve Rondo

[ Voor 68% gewijzigd door Rondo-H76 op 24-07-2016 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 12:30
Vanavond 20.00uur:
- P1K4NT0
- Aeque88
- NLRev0lution
- Weilie
- Sjorre
- MilanXS ???

Reserve Rondo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:36

Steefanus

StefanJ

Vanavond nog liefhebbers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 14:44
Wat wil je doen Steef?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

KF Raid of NF Strike zoiets..vanavond vanaf 18:00 kan ik weer. Anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 00:36
Ik ben op zoek naar een groepje (2 man) die mij kunnen helpen om de black spindle te halen.
Ik hoorde namelijk dat de black spindle ook te halen is als het niet de daily heroic is, maar helaas lukt mij dit niet alleen.

Het gaat dan om de Xbox one versie van destiny.

Als er ook nog een KF raid gedaan gaat worden met oryx challenge op het einde, dan wil ik daar ook wel aan deelnemen. Is namelijk het laatste wat ik nodig voor de year 2.
Ik ben een LL324 Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Hi Loith,

Volgens mij zijn er op dit forum vooral PS4 spelers. Zelf speel ik wel op XB1 en ik wil je prima helpen met de Black Spindle. GT = Bezetene, voeg me gerust toe!
Loith schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
Ik ben op zoek naar een groepje (2 man) die mij kunnen helpen om de black spindle te halen.
Ik hoorde namelijk dat de black spindle ook te halen is als het niet de daily heroic is, maar helaas lukt mij dit niet alleen.

Als er ook nog een KF raid gedaan gaat worden met oryx challenge op het einde, dan wil ik daar ook wel aan deelnemen. Is namelijk het laatste wat ik nodig voor de year 2.
Ik ben een LL324 Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Wie wil er vanavond Crota's End of The Vault of Glass doen? Ik heb net Rise of Iron ge-preordered, maar nog nooit een Raid gedaan. En dat zuigt natuurlijk!

Ik ben een LL334 Titan - PS4

Tijd: 22:00 uur
PSN ID: Zwepp

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastadeg
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-09-2016
Major_ton schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:24:
Wie wil er vanavond Crota's End of The Vault of Glass doen? Ik heb net Rise of Iron ge-preordered, maar nog nooit een Raid gedaan. En dat zuigt natuurlijk!

Ik ben een LL334 Titan - PS4

Tijd: 22:00 uur
PSN ID: Zwepp
Ik doe mee

PSN ID: basdg

LL329 Hunter - PS4

en nog iemand:

PSN ID: jjjeroen

LL322 Titan - PS4

[ Voor 7% gewijzigd door Bastadeg op 27-07-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

De helft is binnen! Nog 3 vrijwilligers gezocht voor vanavond 22:00 uur - Crota's of Vault of Glassch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik doe ook wel mee; psn watbenjedan

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low_Profile
Major_ton schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:55:
De helft is binnen! Nog 3 vrijwilligers gezocht voor vanavond 22:00 uur - Crota's of Vault of Glassch!
Ben aan de late kant, maar wil wel helpen met crota ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
DTiuri schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:27:
Hi Loith,

Volgens mij zijn er op dit forum vooral PS4 spelers. Zelf speel ik wel op XB1 en ik wil je prima helpen met de Black Spindle. GT = Bezetene, voeg me gerust toe!

[...]
Ziet er inderdaad naar uit dat het vooral PS4 spelers zijn ja :).
Ik heb de spindle ondertussen in mijn bezit, heb op reddit iemand gevonden en hebben het samen gedaan.
Is een eitje op dit LL.

Bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik moet de spindle ook nog. speel op PS4. Als iemand hem van het weekend samen wil halen dan hoor ik het graag.
PSN: rtwouda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet hem ook nog. Zou vanavond ook kunnen? Ben onlangs weer begonnen. Zoek ook nog mensen om mee te raiden. Heb kings fall nog maar 2 keer gedaan op normal. Mijn light level is op dit moment 302.

PSN: Wesleyyy

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:32:
Ik moet hem ook nog. Zou vanavond ook kunnen? Ben onlangs weer begonnen. Zoek ook nog mensen om mee te raiden. Heb kings fall nog maar 2 keer gedaan op normal. Mijn light level is op dit moment 302.

PSN: Wesleyyy
Mocht je vanavond nog iemand zoeken, kan ik ook wel mee doen..moet weer een beetje inkomen na een tijd niet echt gespeeld te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Heb jullie even geadd leute. Kan vanavond ook wel.

PSN is StefanJeuring451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen we zo toch even? Moet lukken met ze 3'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Iemand zin om ff nightfall te doen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
GMacD schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:17:
Iemand zin om ff nightfall te doen of iets dergelijks?
Jazeker. Add me maar

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefanus

Steefanus

StefanJ

Heb je geadd. Accept je ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die mij morgen willen helpen met kf normal? Ik heb hem nog maar 3 keer gedaan en wil hem vaker doen zodat ik ook hard kan doen. Ik kan zondag de hele dag, maar 's avonds is denk ik voor de meeste het makkelijkst. Dus uurtje of 19:00/20:00?

Morgenavond 19:00/20:00:
1: Wesleyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Loith schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:

Ik ben een LL324 Titan.
Mocht je trouwens nog een groep zoeken met xbox spelers, dan kun je altijd aansluiten bij ons. Zitten nu zo'n 10 mensen in de clan en de meeste komen van Tweakers zelf.

Veel van ons doen ook de Raids (ik nog het minste), dus daar kun je ook aan deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

DTiuri schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:27:
Hi Loith,

[...]
Mijn bericht hiervoor geldt natuurlijk ook voor jou :) Je bent welkom om ons te joinen als je zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:10:
Zijn er mensen die mij morgen willen helpen met kf normal? Ik heb hem nog maar 3 keer gedaan en wil hem vaker doen zodat ik ook hard kan doen. Ik kan zondag de hele dag, maar 's avonds is denk ik voor de meeste het makkelijkst. Dus uurtje of 19:00/20:00?
Zondagavond 20:00

- Wesleyyy
- Rondo-H76
- TheNameIsMees
- Sjorre
- MGSNK (nog niet zeker)
- Cincilly

Reserve - Aeque88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loith
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:40:
[...]

Mocht je trouwens nog een groep zoeken met xbox spelers, dan kun je altijd aansluiten bij ons. Zitten nu zo'n 10 mensen in de clan en de meeste komen van Tweakers zelf.

Veel van ons doen ook de Raids (ik nog het minste), dus daar kun je ook aan deelnemen.
Thanks!
Daar ben ik wel voor te porren. Mijn huidige clan bestaat uit vrienden die het toch niet meer spelen :).
Stuur me maar een invite voor de clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Gisteren gekocht in ps store. 3 tientjes voor totaalpakket.

Net een warlock aangemaakt. Nu nog een beetje uitvogelen hoe alles werkt.
Mochten er mensen zijn die tzt samen wat willen opstarten, mijn psn staat in de sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:40:
[...]

Mijn bericht hiervoor geldt natuurlijk ook voor jou :) Je bent welkom om ons te joinen als je zin hebt.
Thanks! Heb je toegevoegd aan mn friends list!

fyi: m'n vriendin wil ook nog wel eens destiny spelen trouwens, dus als ik online ben maar niet reageer kan het zijn dat zij aan het spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:03

strompel

PSN: jansoe13

ok heb het spel weer opgepakt na meer dan 3 maanden destiny-loos , zijn er nog mensen die de challenge of elders nog willen meelopen, deze moet ik nog voor de year 2 achievement .

en de loot ofcourse

wil eventueel ook nog wel een NF doen :P

[ Voor 10% gewijzigd door strompel op 02-08-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HALLOOOO. wordt er hier nog wat gedaan of wat. Bijnaaaaa 20 september. :+

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
M4uSzi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:01:
Maus, ga is toch wat anders doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:03

strompel

M4uSzi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:01:
zie bericht boven je 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:05:
[...]

Maus, ga is toch wat anders doen ;)
Eeuh. Stel eens wat voor Ruudje

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:42
Is Rise of Iron al ergens te preorderen? Ik krijg op de Xbox site steeds "Alleen bundel" als ik de DLC bekijk..

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MarkH NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:29:
Is Rise of Iron al ergens te preorderen? Ik krijg op de Xbox site steeds "Alleen bundel" als ik de DLC bekijk..
Nog niet te preorderen voor xbox. Zijn ze ook vreemd genoeg erg geheimzinnig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
WhateverSuitsU schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:19:
[...]

Nog niet te preorderen voor xbox. Zijn ze ook vreemd genoeg erg geheimzinnig over.
PS4 Masterrace Confirmed.. Sorry Xboners. ;w

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Meer info: How Rise of Iron Advances Destiny
Rise of Iron: PvE Updates
Rise of Iron: PvP Updates
https://www.reddit.com/r/...of_iron_issue_megathread/
  • Max level of 385 - then 400 for HM Raid (Wrath of the Machine)
  • 8 new class-agnostic artifacts that allow for special buffs to characters (remove sprintlock, 2 grenade/2 melee, reduce DOT)
  • Adding more cosmetic adjustments for armor AND weapons
  • Thorn coming back
  • Festival of Light returning in October
  • SRL Back in December
  • SRL/MoT type book to track progress of ROI
  • New Cruicible mode - "Supremecy" (?). Possibly like Kill Confirmed in CoD
  • Possibly new horde arena mode - "Archon's Forge"
  • The Iron Lord armor set will come from a Rise of Iron Record Book
  • Radiant Treasures: Confirmed Microtransactions for Ornaments.
  • New Faction (NM, FWC, DO) armor sets, sparrows, ghost shells.
  • Thorn is getting a quest to obtain it, just like Gjallarhorn.
  • The Kvostov 7G-0X is a new exotic auto rifle with a fire mode selector. It can basically be a scout, pulse, Suros Regime, or bullet hose. Also acquired from a quest.
  • Sepiks prime is back as Sepiks Perfected . And The Summoning Pits will be the Abomination Heist . .
# Xbone Master race 8)

[ Voor 89% gewijzigd door nFo op 03-08-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Morgen 20:00 NM Raid + Challenge?

- MilanXXL
-
-
-
-
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Kan iemand helpen met de exotic sword strike? Zoeken er nog 1

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76
MilanXS schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:30:
Morgen 20:00 NM Raid + Challenge?

- MilanXXL
-
-
-
-
-
Er is vanavond wederom onderhoud door Bungie gepland tot 21:00 ... dus denk dat je beter andere avond kunt plannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilanXS
Rondo-H76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

Er is vanavond wederom onderhoud door Bungie gepland tot 21:00 ... dus denk dat je beter andere avond kunt plannen
;(

Eventueel zaterdag of zondag?

[ Voor 6% gewijzigd door MilanXS op 04-08-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:39
Zijn er mensen die ook nog rond lvl10 zitten die het evt. leuk vinden om mee te levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

GI Show – Destiny: Rise Of Iron Impressions, Batman, Gary Whitta Interview
http://www.gameinformer.c...ary-whitta-interview.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rondo-H76