Nog mensen die in zijn voor CoE vanavond ?
Ook wil ik deze week weer een hard raidje doen indien er voldoende animo is.
Ook wil ik deze week weer een hard raidje doen indien er voldoende animo is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Surprise, it's youOp de één of andere manier zit ik voor 90% van de keren in het verliezende team tijdens een crucible match
Wanneer start jij m weer eens op
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Excuus aanvaard! Tot september dan maarViper® schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:53:
[...]
[afbeelding] laten we het gezellig houden
Ik moet nog Witcher 3 uitspelen en Uncharted 4
PSN: Brwmaster
Toevallig liep ik daar ook tegenaan.DarkElement schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:46:
Moments of Triumph Year 2! Ik moet alleen de crucible quest 'The Mountain Top" nog, maar hoe unlock ik deze quest? Staat niet tussen mijn huidige/abandoned quests. Ik ben ook niet echt een pvp speler dus wellicht had ik wat meer pvp moeten doen om deze te unlocken o.i.d.?
[ Voor 3% gewijzigd door gaspit op 08-07-2016 10:20 ]
PSN: MilanXXL
Haha dat heb ik ook heel vaak. Frustrerend soms. Helemaal als jij zelf wel veel kills haalt en alsnog verliest.Major_ton schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:37:
Ik moet even stoom afblazen... Op de één of andere manier zit ik voor 90% van de keren in het verliezende team tijdens een crucible match. Dan kan pure pech zijn dus so be it.
IK HEB STRESSSNLRev0lution schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:58:
Voordat men begint te stressen, je hebt tot 20 september (?) om alles te doen
automation fanboy
Heb hem net 2x gedaan met wat randoms. Iemand wist wat hij aan het doen was en we waren met 5, dus ging prima! kreeg 2x een ArtifactDarkElement schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:43:
T3 baas is Fanatic of Crota (zelfde tactic als bij Crota zelf alleen iets simpeler). Is handig als je er wat mensen bij hebt die de mechanics begrijpen maar meestal lukt het met randoms ook wel.
Knight killen die in het midden spawnt, knight dropt relic, raap de relic, daarna schild van Fanatic eraf knallen en dan wanneer de fanatic op zijn knietjes* gaat maar meppen met de relic.
Normale wapens doen geen damage als hij op zijn knieën zit.
Aanraders om hem snel op zijn knieën te krijgen: Sleeper Simulant, Exotic arc zwaard (speciale aanval gebruiken om op afstand te schieten, werkt super snel)
Wil je er eventueel wel bij helpen.
*edit want typo
PSN - M4uSzi // -
Je hebt alles allang Maus! Net als alle andere diehards hierM4uSzi schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:46:
Oooeh Moments of Triumph Year 2 eens kijken wat ik allemaal moet doen.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Oooh. He verdorie ik ben betraptLow_Profile schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:05:
[...]
Je hebt alles allang Maus! Net als alle andere diehards hier
PSN - M4uSzi // -
Shaders zijn Cool.M4uSzi schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:18:
[...]
Oooh. He verdorie ik ben betrapt![]()
Was een zware opgave om alles even aan te klikken en die dikke emblems en shaders binnen te halen.
[ Voor 22% gewijzigd door BulldozerPP op 10-07-2016 20:53 ]
Ik ben even aan het kijken of ik wat mensen kan ronselen voor je, de teller staat inmiddels al op 2 (myself included). Ik laat het nog even weten.BulldozerPP schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:34:
Hallo, zijn er een paar mensen die ons willen helpen met oryx op hard? We hebben een oryx checkpoint van gisteravond, en inmiddels zijn alle mechanics (challenge) ons duidelijk, maar wij zijn niet echt talentvol met z'n 2-en ;-). We willen rond 21.00u starten, op dit moment nog plek voor 4 mensen!
Edit: vanavond gaat hem volgens mij niet echt worden ivm de ek finale. Misschien morgenavond als er voldoende animo is?
Als ik online ben en je komt iemand te kort geef maar een gilAeque schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:36:
[...]
Ik ben even aan het kijken of ik wat mensen kan ronselen voor je, de teller staat inmiddels al op 2 (myself included). Ik laat het nog even weten.
Ik heb hem op normal een paar keer verslagen, maar niet op Hard. Weet ook niet of er veel verschil in Tactiek zit. Maar wil/kan eventueel wel mee doen.Aeque schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:36:
[...]
Ik ben even aan het kijken of ik wat mensen kan ronselen voor je, de teller staat inmiddels al op 2 (myself included). Ik laat het nog even weten.
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Super fijn jongens, thanks!Aeque schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:36:
[...]
Kan gebeuren, ik snap dat je er 's nachts niet meer aan denkt om even je post te editen.BulldozerPP schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:32:
[...]
Super fijn jongens, thanks!![]()
(dat geldt ook voor de andere mensen die gereageerd hadden!)
Nadat de EK-finale was afgelopen kreeg ik ongeveer instantly 30 berichten binnen op PSN haha (ik had later op de avond ook nog wat gepost via Destiny LFG). Met een paar mensen daar hebben we het alsnog midden in de nacht gehaald. Ben nog steeds moe trouwens ;-), maar het gaf wel een voldaan gevoel (pff echt uren bezig geweest...).
Excuus dat ik daarna niet direct mijn bericht ge-edit heb, niet meer aan gedacht 's nachts. Sorry hoor!, maar ik waardeer het dat jullie wilden helpen, en als wij andersom ergens mee kunnen helpen, stuur me even een berichtje op PSN. Sowieso willen wij binnenkort een poging doen om Golgoroth-challenge te halen, maar die is pas volgende week volgens mij?
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Misschien heb je ze alledrie op 1 karakter gehaald welke niet je main is?GRAD85 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:30:
Bij mijn Moments of Triumph Year 2 zou ik de quest voor de exotic zwaarden nog moeten doen terwijl ik ze alle 3 heb
Nu log ik net in en is ie wel completeLow_Profile schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:44:
[...]
Misschien heb je ze alledrie op 1 karakter gehaald welke niet je main is?
Je kan dat item trouwens transferren via de vault, dus je zou em tijdelijk op een ander karakter kunnen gooien en daar dat onderdeel 'activeren' (in theorie)
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Vanavond was al geregeld toch? ..Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:52:
Lekker bezig met het verzamelen van de fragments, Op dit moment moet ik er nog 10 waarvan er sowieso 1 nog in de Raid verstopt zit. Verder is er een event waarvoor de Agonarch rune moet 7/7 moet halen. Ik zit pas op 3/7, maar wellicht heeft iemand deze rune nog en heeft zin om dat event even te doen?
Daarnaast nogsteeds op zoek naar mensen voor de NF en de Raid. Vanavond heb ik tijd en zin
Excuses excuses! Dacht er vanmorgen nog kort aan maar door drukte op werk was het er helemaal bij ingeschoten om je nog even te dmen! Maar hij gaat inderdaad door.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:46:
Ooh dat is top! Had wel wat van Aeque via DM gehoord, maar ik zou nog horen of het doorging. Ben er bij vanavond! Zin in!
Geen probleem, vind het allang tof dat ik mee kan. Zal ook ff kijken waar die fragment zit, pik ik die gelijk ff meeAeque schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:49:
[...]
Excuses excuses! Dacht er vanmorgen nog kort aan maar door drukte op werk was het er helemaal bij ingeschoten om je nog even te dmen! Maar hij gaat inderdaad door.
Er lopen 5 tomtom's mee, zal wel goed komen gok ikLekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:57:
[...]
Geen probleem, vind het allang tof dat ik mee kan. Zal ook ff kijken waar die fragment zit, pik ik die gelijk ff mee
Zijn jullie allemaal van dezelfde clan trouwens? Want dat zou een mooie kans zijn om nog een Trophy binnen te halenNLRev0lution schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Er lopen 5 tomtom's mee, zal wel goed komen gok ik
Als je de trophy nog moet valt er wel wat te regelenLekkerboeie86 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:08:
[...]
Zijn jullie allemaal van dezelfde clan trouwens? Want dat zou een mooie kans zijn om nog een Trophy binnen te halen
Mocht je dat ook nog kunnen regelen zou leuk zijnNLRev0lution schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:30:
[...]
Als je de trophy nog moet valt er wel wat te regelen
[ Voor 25% gewijzigd door Blisterin_Bull op 14-07-2016 11:58 ]
Die 'zit' nergens in de strike. Is een reward als je een NF op de dreadnaught complete. Je krijgt em dus automatisch na de NF.MilanXS schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:06:
Ik moet ook nog aardig wat doen voor de MoT, haha.
Ik heb pas 12 Fragments, lol. Ik heb gehoord dat er ook een Fragment zit in de NF als ie op de Dreadnaught is, zoals nu. Iemand die toevallig weet waar die zit en straks tijd heeft? Ik ben zelf atm LL 310 dus in mijn eentje gaat 't m niet worden denk ik.
Oh, helemaal fijn! Dankjewel.Low_Profile schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:08:
[...]
Die 'zit' nergens in de strike. Is een reward als je een NF op de dreadnaught complete. Je krijgt em dus automatisch na de NF.
Thanks! Als aanvulling/alternatief hierop:NLRev0lution schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Hier 2 handige video's van alle locaties van de calcified frags:
Deeltje 1 allen te halen via Patrol.
Deeltje 2 missies, strikes, raids etc
Superhandige website! Thanks!BulldozerPP schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:08:
[...]
Thanks! Als aanvulling/alternatief hierop:
Via Destiny Ghost Hunter (https://destinyghosthunter.net/) kun je voor jouw specifieke account bekijken welke calcified fragments je nog niet hebt en vervolgens direct een filmpje bekijken met de locatie van die ontbrekende fragment. Als je de ontbrekende fragments op die website van boven naar beneden verzamelt , dan sluiten de filmpjes redelijk goed op elkaar aan (je hoeft dan niet onnodig veel te reizen over de planeten).
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
[ Voor 35% gewijzigd door MilanXS op 23-07-2016 19:22 ]
Als je om 20.00uur kan, dan heb ik al een aantal geïnteresseerden.MilanXS schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:13:
Is er vanavond interesse in een NM Raid + Challenge? Voor mij sowieso de eerste keer. :-)
E: Als er geen animo is, mensen zin in Trials? Wil ik anders ook wel eens proberen. 😊
[ Voor 68% gewijzigd door Rondo-H76 op 24-07-2016 13:56 ]
Wat wil je doen Steef?
automation fanboy
KF Raid of NF Strike zoiets..vanavond vanaf 18:00 kan ik weer. Anyone?
Loith schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
Ik ben op zoek naar een groepje (2 man) die mij kunnen helpen om de black spindle te halen.
Ik hoorde namelijk dat de black spindle ook te halen is als het niet de daily heroic is, maar helaas lukt mij dit niet alleen.
Het gaat dan om de Xbox one versie van destiny.
Als er ook nog een KF raid gedaan gaat worden met oryx challenge op het einde, dan wil ik daar ook wel aan deelnemen. Is namelijk het laatste wat ik nodig voor de year 2.
Ik ben een LL324 Titan.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik doe meeMajor_ton schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:24:
Wie wil er vanavond Crota's End of The Vault of Glass doen? Ik heb net Rise of Iron ge-preordered, maar nog nooit een Raid gedaan. En dat zuigt natuurlijk!
Ik ben een LL334 Titan - PS4
Tijd: 22:00 uur
PSN ID: Zwepp
[ Voor 7% gewijzigd door Bastadeg op 27-07-2016 16:42 ]
Ben aan de late kant, maar wil wel helpen met crota ofzoMajor_ton schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:55:
De helft is binnen! Nog 3 vrijwilligers gezocht voor vanavond 22:00 uur - Crota's of Vault of Glassch!
Ziet er inderdaad naar uit dat het vooral PS4 spelers zijn jaDTiuri schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:27:
Hi Loith,
Volgens mij zijn er op dit forum vooral PS4 spelers. Zelf speel ik wel op XB1 en ik wil je prima helpen met de Black Spindle. GT = Bezetene, voeg me gerust toe!
[...]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 09:42 ]
Mocht je vanavond nog iemand zoeken, kan ik ook wel mee doen..moet weer een beetje inkomen na een tijd niet echt gespeeld te hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:32:
Ik moet hem ook nog. Zou vanavond ook kunnen? Ben onlangs weer begonnen. Zoek ook nog mensen om mee te raiden. Heb kings fall nog maar 2 keer gedaan op normal. Mijn light level is op dit moment 302.
PSN: Wesleyyy
Jazeker. Add me maarGMacD schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:17:
Iemand zin om ff nightfall te doen of iets dergelijks?
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Mocht je trouwens nog een groep zoeken met xbox spelers, dan kun je altijd aansluiten bij ons. Zitten nu zo'n 10 mensen in de clan en de meeste komen van Tweakers zelf.Loith schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
Ik ben op zoek naar een groepje (2 man) die mij kunnen helpen om de black spindle te halen.
Ik hoorde namelijk dat de black spindle ook te halen is als het niet de daily heroic is, maar helaas lukt mij dit niet alleen.
Het gaat dan om de Xbox one versie van destiny.
Als er ook nog een KF raid gedaan gaat worden met oryx challenge op het einde, dan wil ik daar ook wel aan deelnemen. Is namelijk het laatste wat ik nodig voor de year 2.
Ik ben een LL324 Titan.
Mijn bericht hiervoor geldt natuurlijk ook voor jouDTiuri schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:27:
Hi Loith,
Volgens mij zijn er op dit forum vooral PS4 spelers. Zelf speel ik wel op XB1 en ik wil je prima helpen met de Black Spindle. GT = Bezetene, voeg me gerust toe!
[...]
Zondagavond 20:00Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:10:
Zijn er mensen die mij morgen willen helpen met kf normal? Ik heb hem nog maar 3 keer gedaan en wil hem vaker doen zodat ik ook hard kan doen. Ik kan zondag de hele dag, maar 's avonds is denk ik voor de meeste het makkelijkst. Dus uurtje of 19:00/20:00?
Thanks!WhateverSuitsU schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Mocht je trouwens nog een groep zoeken met xbox spelers, dan kun je altijd aansluiten bij ons. Zitten nu zo'n 10 mensen in de clan en de meeste komen van Tweakers zelf.
Veel van ons doen ook de Raids (ik nog het minste), dus daar kun je ook aan deelnemen.
Thanks! Heb je toegevoegd aan mn friends list!WhateverSuitsU schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Mijn bericht hiervoor geldt natuurlijk ook voor jouJe bent welkom om ons te joinen als je zin hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door strompel op 02-08-2016 15:37 ]
PSN: jansoe13
PSN - M4uSzi // -
Maus, ga is toch wat anders doenM4uSzi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:01:
HALLOOOO. wordt er hier nog wat gedaan of wat. Bijnaaaaa 20 september.
zie bericht boven jeM4uSzi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:01:
HALLOOOO. wordt er hier nog wat gedaan of wat. Bijnaaaaa 20 september.
PSN: jansoe13
Eeuh. Stel eens wat voor Ruudje
PSN - M4uSzi // -
Xbox Live: MarkH
Nog niet te preorderen voor xbox. Zijn ze ook vreemd genoeg erg geheimzinnig over.MarkH NL schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:29:
Is Rise of Iron al ergens te preorderen? Ik krijg op de Xbox site steeds "Alleen bundel" als ik de DLC bekijk..
PS4 Masterrace Confirmed.. Sorry Xboners.WhateverSuitsU schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:19:
[...]
Nog niet te preorderen voor xbox. Zijn ze ook vreemd genoeg erg geheimzinnig over.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
[ Voor 89% gewijzigd door nFo op 03-08-2016 19:20 ]
PSN: djmurcielago
Er is vanavond wederom onderhoud door Bungie gepland tot 21:00 ... dus denk dat je beter andere avond kunt plannenMilanXS schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:30:
Morgen 20:00 NM Raid + Challenge?
- MilanXXL
-
-
-
-
-
Rondo-H76 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:14:
[...]
Er is vanavond wederom onderhoud door Bungie gepland tot 21:00 ... dus denk dat je beter andere avond kunt plannen
[ Voor 6% gewijzigd door MilanXS op 04-08-2016 11:23 ]
Zondag 20:00 goed ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq