I served in a company of heroes.
4 helmen 320
1 primary 320
4 exotic engrams.
3 directe exotics van Oryx.
Hoi PSY, wil je alsjeblief van GriffX83 zijn account afgaan en posten onder je eigen? Dankjewel.Griffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 00:11:
Mag niet klagen vanavond de loot van 3x Oryx challenge
4 helmen 320
1 primary 320
4 exotic engrams.
3 directe exotics van Oryx.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
haha, ja je ziet het, zodra Psy er niet bij is krijgen wij ook loot. ik alle loot.Henkie schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 00:13:
[...]
Hoi PSY, wil je alsjeblief van GriffX83 zijn account afgaan en posten onder je eigen? Dankjewel.
Vanavond maar een voor de Grasp farmen.
[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 18-02-2016 09:19 ]
9x Oryx challenge 2x helm :O! Het zal wel kloppen RNG. 1 op 5 kans dat je helm krijgt
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zin wel, maar werkie werkie helaas.NLRev0lution schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:57:
Iemand zin in de grasp grind? Nog 1 nodig.
Ik ga vanavond maar eens grinden voor dat ding.
De eerste de beste die we tegenkwamen in matchmaking had hetzelfde idee, zo leer je nog eens mensen kennenGriffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:03:
[...]
Zin wel, maar werkie werkie helaas.
Shadow, Sander en ik waren bezig. Anderhalf uur gedaan, Sander kreeg er 2 en ik kreeg er 2. Beiden ook de bond. Shadow niks nada noppes. Ik heb een half-god roll erop, met veel stability
Wapen schiet echt bizar.
Shadow is zuur, dus die komt hier niet meer.
Neem 1 hunter met tether mee, 1 fist of havoc en een hamert. Orbs forever.Griffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:03:
[...]
Zin wel, maar werkie werkie helaas.
[ Voor 25% gewijzigd door steffeh op 18-02-2016 12:57 ]
Ik leef met shadow mee.. Iedereen om me heen krijgt m behalve iksteffeh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:56:
[...]
Shadow, Sander en ik waren bezig. Anderhalf uur gedaan, Sander kreeg er 2 en ik kreeg er 2. Beiden ook de bond. Shadow niks nada noppes. Ik heb een half-god roll erop, met veel stability![]()
Wapen schiet echt bizar.
Shadow is zuur, dus die komt hier niet meer.
[...]
Neem 1 hunter met tether mee, 1 fist of havoc en een hamert. Orbs forever.
-Griffx83
-
-

Zag dat er ook 3 zwaarden zijn. Is er nog een beste keus of is dat vooral persoonlijk?
[ Voor 14% gewijzigd door Br3wmaster op 18-02-2016 13:38 ]
PSN: Brwmaster
Je wist wel dat de zwaard materials niet in kistjes zitten?Br3wmaster schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:38:
Gister met Tjesus nog even wat gespeeld was weer leuke avondDaarna solo nog wat mats proberen te vinden voor mijn zwaard maar na een uur zoeken pas 2 kistjes gevonden. Dus dat lijkt niet echt op te schieten. Is kijken of ik vanavond wat meer kan vinden
Zag dat er ook 3 zwaarden zijn. Is er nog een beste keus of is dat vooral persoonlijk?
Maar door het level heen liggen in de vorm van, Helium, Iron en Spirrit bloom?
Anders kan je heeeeeel lang gaan farmen namelijk.
Als je jezelf het makkelijk wil maken dan zet je 3 zwaarden op 1 char, je hebt dan alle 3 de quests op 1 char staan, je hoeft dan maar 1x 25 kills te maken in de crucible.
[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 18-02-2016 13:43 ]
Ben niet helemaal duidelijk denk ik. Moet eerst nog Hadium Flakes hebben en die vind je alleen in de kistjes toch?Griffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:41:
[...]
Je wist wel dat de zwaard materials niet in kistjes zitten?
Maar door het level heen liggen in de vorm van, Helium, Iron en Spirrit bloom?
Anders kan je heeeeeel lang gaan farmen namelijk.
Ja, klopt.Br3wmaster schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:44:
[...]
Ben niet helemaal duidelijk denk ik. Moet eerst nog Hadium Flakes hebben en die vind je alleen in de kistjes toch?
Ik dacht dat je met het farmen van je 10 special materials bezig was.
Nee nog niet maar ik hoop wel dat ik daar vanavond nog aan kan beginnen. Even afhaneklijk van hoe goed ik die kistjes kan vindenGriffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:44:
[...]
Ja, klopt.
Ik dacht dat je met het farmen van je 10 special materials bezig was.
Heb je een hunter nightstalker?Br3wmaster schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:45:
[...]
Nee nog niet maar ik hoop wel dat ik daar vanavond nog aan kan beginnen. Even afhaneklijk van hoe goed ik die kistjes kan vinden
Dan ff je keen scout aanzetten.
Je moet ff doorkrijgen welk rondje je moet lopen, de kistjes verschijnen bijna in een vast patroon.
Nee ben Warlock dus dat gaat helaas niet lukken. Zal wel even op internet kijken hoe ik moet lopen dan. Want liep gister beetje rond als kip zonder kop hahaGriffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:49:
[...]
Heb je een hunter nightstalker?
Dan ff je keen scout aanzetten.
Je moet ff doorkrijgen welk rondje je moet lopen, de kistjes verschijnen bijna in een vast patroon.
Zo'n wapen heb ik helaas niet maar dat met die headset zal ik is proberen dat klinkt wel als een handige tipBlisterin_Bull schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:59:
Als je een wapen hebt met "kills with this weapon grant you enhanced radar for a short time" kan je die ook gebruiken. Je krijgt dan die radar van de hunter gedurende 5 seconden na een kill. Ook kan je de kistjes horen als je een headset draagt en de game music mute.
Als ik dit nou wist.Griffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:41:
[...]
Als je jezelf het makkelijk wil maken dan zet je 3 zwaarden op 1 char, je hebt dan alle 3 de quests op 1 char staan, je hoeft dan maar 1x 25 kills te maken in de crucible.

Moet nu alleen nog de sunless cell strike.
Oh sryBlisterin_Bull schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:32:
Hij bedoelt de kistjes op de Dreadnaught. Hij is nog bezig met hadium flakes farmen.
Verwijderd
Ik wil wel mee grinden even, weet niet of ik 2uur lang kan, maar langer dan 1uur moet lukken even kijken of ik langer kanGriffx schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:14:
Kunnen we niet ff een lijstje maken voor vanavond uurtje of 21:00, ff een uurtje/2 uur Grasp farmen?
-Griffx83
-
-
Prima, uurtje is ook goed, langer hou ik het ook niet vol.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:50:
[...]
Ik wil wel mee grinden even, weet niet of ik 2uur lang kan, maar langer dan 1uur moet lukken even kijken of ik langer kan
Stuur wel een invité, ik zal eerder online zijn.
Nog iemand die mee wil?
[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 18-02-2016 19:21 ]
Available from Lord Saladin:
Rank 3: Gauntlets, PlayStation Gauntlets
Rank 4: Helmet, PlayStation Helmet, Sniper Rifle
Rank 5: Rocket Launcher
Available as post-game drops:
Rank 2: Gauntlets, PlayStation Gauntlets
Rank 3: Helmet, Sniper Rifle
Rank 4: Rocket Launcher
Verder staat er weinig in de Bungie weekly..
Ja net als ieder wapen. Als je motes hebt ( die krijg je toch overal ) die er in gooien, maar hij levelt ook met bountys en kills.Br3wmaster schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:44:
Zo gister in een half uurtje mijn zwaard gehaald. Heb voor de solar gekozen maar zag dat ik de overige 2 ook gewoon nog kan kopen dus dat is mooi. Daarna nog even wat strikes gedaan maar de loot viel een beetje tegen helaas. Levelt het zwaard gewoon door er kills mee te maken?
Nice dan gaan we dat vanavond is even doensteffeh schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:47:
[...]
Ja net als ieder wapen. Als je motes hebt ( die krijg je toch overal ) die er in gooien, maar hij levelt ook met bountys en kills.

Haha vertel mij wat. Heeft iemand je al door de refer a friend heengelopen voor de exclusieve loot?Br3wmaster schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:00:
[...]
Nice dan gaan we dat vanavond is even doen. So far leuk en verslavend spelletje
Valt wel mee, zo erg is het ook weer niet.
Maar hij schiet wel lekker snel, en zeker met de juiste perks is hij wel (erg) goed.
Was daar met Shadow aan begonnen maar nog niet afgemaakt. Moeten hij en ik misschien ook nog is een keer doen hahasteffeh schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:12:
[...]
Haha vertel mij wat. Heeft iemand je al door de refer a friend heengelopen voor de exclusieve loot?
Shadow, die is toch al een week aan het grasp farmen.Br3wmaster schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:51:
[...]
Was daar met Shadow aan begonnen maar nog niet afgemaakt. Moeten hij en ik misschien ook nog is een keer doen haha
Heeft ie hem al?
Zonder eerst te googlen: grasp? En verder geen idee of hij hem al heeft hahaGriffx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Shadow, die is toch al een week aan het grasp farmen.
Heeft ie hem al?
In totaal nu 6 of 7uur gegrind met diverse personen.. Stuk of 10 ofzo zijn er gedropt en waar mag ik het mee doen? De omnigull bond 4xGriffx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:16:
Gisteren 3 kwartier farmen met Mees en Henkie voor de grasp.
Henk en ik beide een grasp met bleh perks, maar zelfs dan schiet hij best lekker in pvp.
Farming zal nog ff doorgaan voor een betere rol.

[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 19-02-2016 10:20 ]
Je moet alsnog raak schieten natuurlijk, maar hij is inderdaad erg goed.Griffx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:41:
[...]
Valt wel mee, zo erg is het ook weer niet.
Maar hij schiet wel lekker snel, en zeker met de juiste perks is hij wel (erg) goed.
OeiBr3wmaster schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:51:
[...]
Was daar met Shadow aan begonnen maar nog niet afgemaakt. Moeten hij en ik misschien ook nog is een keer doen haha
Haha hij kreeg er gisteren eentje met goede rolls, we deden de eerste run, kreeg sander direct een perfecte roll.Griffx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Heeft ie hem al?
In totaal 2 uren gedaan, 6 grasps gevallen. Ben er nu wel klaar mee haha.
Denk dat Shadow nog wel voor een betere roll wil gaan. Zonder stability perks ben je beter af met een Villainy achtige pulse. Die laatste grasp (life supp, braced frame en third eye) was inderdaad het beste. 2 testrondjes geprobeerd en beviel goed. Dat word m'n nieuwe IB (Clash!) primairysteffeh schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:25:
[...]
Haha hij kreeg er gisteren eentje met goede rolls, we deden de eerste run, kreeg sander direct een perfecte roll.
In totaal 2 uren gedaan, 6 grasps gevallen. Ben er nu wel klaar mee haha.
Ik speel hem niet meer met jou, RNG boy!san.okk schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Denk dat Shadow nog wel voor een betere roll wil gaan. Zonder stability perks ben je beter af met een Villainy achtige pulse. Die laatste grasp (life supp, braced frame en third eye) was inderdaad het beste. 2 testrondjes geprobeerd en beviel goed. Dat word m'n nieuwe IB (Clash!) primairy
Oh ja haha. Dit weekend even doen ofzo?Br3wmaster schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:51:
[...]
Nej ik heb 2x anderhalf uur gefarmed. is 1x gedropped voor me.Griffx schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 09:53:
[...]
Heeft ie hem al?
Heb er 1 met Partial refund ( assists geven kogels ofzo.)
Braced Frame.
Last resort.
Is wel ok.
Heb hem zelf met exhumed, smallbore en last resort.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:02:
[...]
Nej ik heb 2x anderhalf uur gefarmed. is 1x gedropped voor me.
Heb er 1 met Partial refund ( assists geven kogels ofzo.)
Braced Frame.
Last resort.
Is wel ok.
Yes vooral nu met de NF. Komt er op neer dat 2 mensen dood zijn en 1 iemand zichzelf en de undying mind dood met de Dragons breath.san.okk schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:
Als ik die reacties hierboven lees mag jij ook niet klagen. Bestaat er voor de Imago Loop ook zo'n grind optie? Ik zou er nog wel een willen met firefly en outlaw oid.
Haha ja dat moet wel lukken denk ik zal dan wel een avond worden. Morgen babykamer schilderen en zondag verjaardagVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:59:
[...]
Oh ja haha. Dit weekend even doen ofzo?

Spoorloos. We hebben een staatsgreep gepleegd, sindsdien laat 'ie niks meer van zich weten.Crashhill schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:40:
@the nerfers, waar is Bosjuh eigenlijk?
Atlas#22744
Naam valt en hij is ersteffeh schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:59:
[...]
Spoorloos. We hebben een staatsgreep gepleegd, sindsdien laat 'ie niks meer van zich weten.
Moet ff kijken of het doorgaat Dark, waarschijnlijk ga ik de trials in. Was vergeten dat het vrijdag is.DarkElement schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:52:
Ik wil wel mee, heb alleen geen Razelighter, wel een void exotic zwaard van 320. daar kan het ook vast wel mee.
[ Voor 32% gewijzigd door Griffx op 19-02-2016 19:14 ]
Het zal de eerste keer zijn dat we voor de oryx challenge op Hard gaan, dus neem een krat bier en een doos geduld mee
Edit: Ohja, we zijn van plan om 21:00 te beginnen

[ Voor 10% gewijzigd door Jimmy_ op 19-02-2016 20:18 ]
Nee.Crashhill schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:15:
Iemand trials?
PSN: Houtvlot
Oryx HM challenge mode 3 - manned ... uiteraard met Sleeper
Voel me wel beetje een noob nu
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
PSN - M4uSzi // -
PSN: libbes1979
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 21-02-2016 20:35 ]
Haha dat was mooi. De lag was weer aan gisteravondGriffx schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:23:
Die €-@;)-' psn als je in de trials zit
Ja was jammer we stonden er mooi voor met 4-1 tegen gasten met een KD van 2.5.steffeh schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:40:
[...]
Haha dat was mooi. De lag was weer aan gisteravond
starten zodra we compleet zijn.
Toen ging de lagswitch aan ( 3 x golden gun op self res lock, check, fist of havoc dodgen terwijl 'ie er in staat, check, snipen terwijl je ze niet ziet, check.Griffx schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:42:
[...]
Ja was jammer we stonden er mooi voor met 4-1 tegen gasten met een KD van 2.5.
Die 2.5+ moet toch ergens vandaan komen.
Volgende week cauldron, dat is namelijk al weer even geleden..
[ Voor 38% gewijzigd door Crashhill op 22-02-2016 16:08 ]
99x trails?Crashhill schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:18:
Deze week 99 games gespeeld't gaat vooruit haha
Volgende week cauldron, dat is namelijk al weer even geleden..
En lighthouse gehaald?
2x 8-0
Joinen!Crashhill schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:33:
[...]
2x 8-0. Maarja.. Vanavond nog een poging wagen als iemand nog trials gaat doen

automation fanboy
Gister met een pug group HM gedaan en eerste keer Oryx challenge mode.(2de poging gelijk gehaald)
310 artifact
320 artifact
320 handcanon
311 fusion rifle (volgens mij)
310 chest alpha lupi
Wat shards (volgens mij)
Gaat heeel hard iig. Kan je iedere challenge mode iedere week doen? Of 1 per week?
Elke week is een andere, deze week Oryx dan warpriest en dan golgoroth.P-Nut schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:33:
Gefeliciteerd!
Gister met een pug group HM gedaan en eerste keer Oryx challenge mode.(2de poging gelijk gehaald)
310 artifact
320 artifact
320 handcanon
311 fusion rifle (volgens mij)
310 chest alpha lupi
Wat shards (volgens mij)
Gaat heeel hard iig. Kan je iedere challenge mode iedere week doen? Of 1 per week?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Nice man, je had het slechter kunnen treffen met je carry.
We hebben gisterenavond alleen maar zweet potjes gehad, ging echt nergens over.
Ach de bounties zijn binnen.
[ Voor 20% gewijzigd door Griffx op 23-02-2016 09:02 ]
Ziek hé, 1 van die gasten staat gewoon 317 ofzo op elo ratingGriffx schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:00:
[...]
Nice man, je had het slechter kunnen treffen met je carry.
We hebben gisterenavond alleen maar zweet potjes gehad, ging echt nergens over.
Ach de bounties zijn binnen.
Toch netjes! Gefeliciteerd. Wij bleven helaas steken op 8-0. Zaten wel leuke potjes bij en de doctrine in elk geval binnen
Ja was jammer gisteren van dat ene potje als we die niet hadden verloren hé zag het er een stuk rooskleuriger uit i.i.g.san.okk schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:07:
[...]
Toch netjes! Gefeliciteerd. Wij bleven helaas steken op 8-0. Zaten wel leuke potjes bij en de doctrine in elk geval binnen
Ja irritant is dat, altijd dat ene potje als je op 8-0 staatCrashhill schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:08:
[...]
Ja was jammer gisteren van dat ene potje als we die niet hadden verloren hé zag het er een stuk rooskleuriger uit i.i.g.
Dit topic is gesloten.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc