Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:56
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:38:
Trials is leuk :) alleen te veel pro's
Het hoort leuk te zijn, maar er zijn echt teveel laggers. Niet dat het perse aan hun ligt, maar waarom worden wij gematch met mensen +1000 km van ons af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Because f you thats why!

Fking onzin dat er geen CBMM meer is. Kom op zeg. Crucible is broken en Bungie zegt er niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:58:
[...]

Probeer anders CoO. Daar krijg je veel engrams en veel kans op hoger light level.
Sorry ben nog beetje n00b maar wat is CoO

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Donnie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:50:
[...]

Sorry ben nog beetje n00b maar wat is CoO
Court of Oryx.

Dat is een soort van altaar waar je bosses kan oproepen met Runes die je van Taken ( de nieuwe tegenstanders) krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha alleen op deze map niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ok ff filmpje checken hoe ik dat doe dus ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffeh schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:48:
[...]

Het hoort leuk te zijn, maar er zijn echt teveel laggers. Niet dat het perse aan hun ligt, maar waarom worden wij gematch met mensen +1000 km van ons af?
Ik zou het niet weten heb eigenlijk maar 2lag potjes in een heel weekend dus heb er niet zo last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is bij steff heel snel lag maar eigenlijk is hij gewoon slecht.
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:54:
[...]

Ik zou het niet weten heb eigenlijk maar 2lag potjes in een heel weekend dus heb er niet zo last van
Das echt heel vreemd. Wij hebben echt wel op een dag 7 van de 10 potjes lag. En ik heb 120/20 dus daar ligt het ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Haha alleen op deze map niet zo
Haha, deze map is idd best wel poep voor Trials al zeg ik het zelf.

Maar hoeze zit iedereen die hard te klagen over lag. :+ Tuurlijk kom je wel eens iemand tegen met een rode connectie. Maar toch niet de hele avond?!

edit: wel dus de hele avond, das wel irritant dan idd. misschien toch iets van Ranked matchmaking denk ik dan. Jullie zijn zo goed die gasten zitten alleen maar 1000+ km verderop ;o.

alhoewel ik natuurlijk ook wel eens heel hard roep KUTLAGGER

[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 15-02-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Soms snap ik niet waar dan dat verschil in zit.
Gisterenavond hadden we iemand die kon ressen vanaf 20 meter, en vloog alle kanten op als titan zonder twilight als sunbreaker.

Ik leg het graag af tegen snipers die gewoon goed zijn en met eruit snipen, maar me dwars door die silo schieten als ik me health terug krijg is best raar. }:O
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Maar hoeze zit iedereen die hard te klagen over lag. :+ Tuurlijk kom je wel eens iemand tegen met een rode connectie. Maar toch niet de hele avond?!
En dat is dus het maffe vaak is iedereen groen :X
Het is ongeveer 1 op de 4 potjes.

Vanaf de 7-0 vaak achter elkaar laggers.

[ Voor 26% gewijzigd door Griffx op 15-02-2016 13:58 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Jahwel dus. Echt super raar dat jullie er zo weinig last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:58:
[...]

Jahwel dus. Echt super raar dat jullie er zo weinig last van hebben
no shit. Speel anders is een keer met mij mee, niet voor lighthouse maar gewoon paar potjes. Kijken of dat verschil maakt. Komt ik denk dat het absoluut ergens in de matchmaking is. of het nu ranked of connection is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:02:
[...]

no shit. Speel anders is een keer met mij mee, niet voor lighthouse maar gewoon paar potjes. Kijken of dat verschil maakt. Komt ik denk dat het absoluut ergens in de matchmaking is. of het nu ranked of connection is.
Kunnen we een keer doen. Kan jij vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:02:
[...]

Wat wel vreemd is, (maar weet niet of anderen dat ook zien) vaak start het na de heavy round.
Dan zie je mensen van groen naar rood gaan.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:03:
[...]

Kunnen we een keer doen. Kan jij vandaag?
mmh vandaag gaat lastig worden aangezien ik 20:00 ga raiden en pas rond die tijd online ben.
Kijken volgende ronde trials wel even. Bedoel Vrijdag of Zaterdag is er altijd wel een uurtje dat ik geen zak te doen heb.
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:04:
[...]

Wat wel vreemd is, (maar weet niet of anderen dat ook zien) vaak start het na de heavy round.
Ik heb echt bijna nooit last van lag, zelfde als Mees, misschien 2 potjes op een avond.
Soms zit er natuurlijk wel een lagswitcher tussen. Maar als je eigenlijk alleen maar tot 4 wins speelt maakt dat kwa skill niet zoveel uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Crashhill op 15-02-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:05:
[...]

mmh vandaag gaat lastig worden aangezien ik 20:00 ga raiden en pas rond die tijd online ben.
Kijken volgende ronde trials wel even. Bedoel Vrijdag of Zaterdag is er altijd wel een uurtje dat ik geen zak te doen heb.

[...]

Ik heb echt bijna nooit last van lag, zelfde als Mees, misschien 2 potjes op een avond.
Soms zit er natuurlijk wel een lagswitcher tussen. Maar als je eigenlijk alleen maar tot 4 wins speelt maakt dat kwa skill niet zoveel uit.
Jah komt goed. Kijken we volgende week wel ff. Hoop ook op een betere map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:07:
[...]

Jah komt goed. Kijken we volgende week wel ff. Hoop ook op een betere map.
Zal wel exodus blue anders cauldron worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:08:
[...]

Zal wel exodus blue anders cauldron worden denk ik.
Doe maar gewoon burning shrine. Maarja is wel compleet random, dus we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:11:
[...]

Doe maar gewoon map rotation.
Meh. was ik niet zon fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen toen Firebase Delphi de map was vond ik dat ook wel een hartstikke leuke map.

Trials of Osiris, max 10 special ammo kogels (maakt niet uit van wat, (sidearm 50)) en dan geen supers maar wel grenedas en melee. Zonder heavy rounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:12:
[...]

Meh. was ik niet zon fan van.
Ja tof man, 2x flawless gehaald. ;)
Dan zit je ook niet met die super tactical teams.

[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 15-02-2016 14:17 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:13:
Ik moet zeggen toen Firebase Delphi de map was vond ik dat ook wel een hartstikke leuke map.

Trials of Osiris, max 10 special ammo kogels (maakt niet uit van wat, (sidearm 50)) en dan geen supers maar wel grenedas en melee. Zonder heavy rounds.
Sowieso moeten ze heavy weghalen. Er zit 0 skill in een truth schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Sowieso moeten ze heavy weghalen. Er zit 0 skill in een truth schieten.
kom steeds meer teams tegen die hem wegzwaaien.

gister echter helaas team die hem wegzwaaide, sloopte we er 2, toen pakte de laatste van hun toch heavy.. vuile teringlijer.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vertrouw daar sowieso niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
ach, een kans op niet dom rondhuppelen met 3v3 truth.. ik vind het prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steffeh
[...]

Wel bijzonder dat er verschillende spelers hier weinig tot geen last van de lag hebben. Shadow heeft 120/20, ik 100/100 ( glasvezel ), maar onze 3e heeft ruk internet. Zou het daar in kunnen zitten qua connection? Als we met met Grifxx en Royston spelen is het alsnog laggy, volgens mij hebben jullie ook goed internet?

Denk dat het vooral in de matchmaking zit, want er zijn momenten dat we 0 lag hebben en gasten met >2kd naar huis sturen en binnen een uur lighthouse hebben. Sessie erop met andere char is het vanaf 2-0 al laggy en lukt niks. Je merkt het vooral met supers / resses, of trades. Als iemand al dood hoort te zijn maar alsnog iemand rest of jou omlegt nadat jouw kogels allemaal raak waren op z'n hoofd.
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:04:
[...]

Valt mij ook heel erg op. Vooral als je 2/3-0 voorstaat en ze geen kans maken, begint de connectie te fluctueren. En vanaf dan begint het gezeik, als de tegenstanders niet zo goed zijn, valt het mee. Kunnen ze nog een beetje aimen, heb je een probleem en heb je kans op een 5-4 loss of sweaty. Maar meende ergens te hebben gelezen dat Bungie tot 100ms als groen aangeeft. 100ms is echt al heel erg veel. Je ziet ook heel vaak de connectie bar niet volledig groen zijn maar op 85% hangen, en dan fluctueren.

[ Voor 28% gewijzigd door steffeh op 15-02-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:43:

Wel bijzonder dat er verschillende spelers hier weinig tot geen last van de lag hebben. Shadow heeft 120/20, ik 100/100 ( glasvezel ), maar onze 3e heeft ruk internet. Zou het daar in kunnen zitten qua connection? Als we met met Grifxx en Royston spelen is het alsnog laggy, volgens mij hebben jullie ook goed internet?
240/120, moet voldoende zijn lijk me.
Valt mij ook heel erg op. Vooral als je 2/3-0 voorstaat en ze geen kans maken, begint de connectie te fluctueren. En vanaf dan begint het gezeik, als de tegenstanders niet zo goed zijn, valt het mee. Kunnen ze nog een beetje aimen, heb je een probleem en heb je kans op een 5-4 loss of sweaty. Maar meende ergens te hebben gelezen dat Bungie tot 100ms als groen aangeeft. 100ms is echt al heel erg veel. Je ziet ook heel vaak de connectie bar niet volledig groen zijn maar op 85% hangen, en dan fluctueren.
Zodra dat gezeik begint met de heavy round komen de connecties er vaak niet meer bovenop.
We hebben ook regelmatig dat 1 van ons 3'en (Psyviri, Duymay of ik) er uit gelaggt worden door de tegenpartij en dan zelf een disconnect krijgen.
Gisteren hadden we dit weer tijdens een potje, dat Psyviri gedumpt was halverwege.

[ Voor 27% gewijzigd door Griffx op 15-02-2016 15:51 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 21:34
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:57:
[...]

Soms snap ik niet waar dan dat verschil in zit.
Gisterenavond hadden we iemand die kon ressen vanaf 20 meter, en vloog alle kanten op als titan zonder twilight als sunbreaker.

Ik leg het graag af tegen snipers die gewoon goed zijn en met eruit snipen, maar me dwars door die silo schieten als ik me health terug krijg is best raar. }:O

[...]

En dat is dus het maffe vaak is iedereen groen :X
Het is ongeveer 1 op de 4 potjes.

Vanaf de 7-0 vaak achter elkaar laggers.
Heb je niet de nieuwe update gezien van Bungie. Alle levels zijn nu gemaakt van papier mache.

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:47:
[...]

240/120, moet voldoende zijn lijk me.

[...]

Zodra dat gezeik begint met de heavy round komen de connecties er vaak niet meer bovenop.
We hebben ook regelmatig dat 1 van ons 3'en (Psyviri, Duymay of ik) er uit gelaggt worden door de tegenpartij en dan zelf een disconnect krijgen.
Gisteren hadden we dit weer tijdens een potje, dat Psyviri gedumpt was halverwege.
Wat ik me altijd afvraag, gebeurd zoiets met opzet, en kan het per ongeluk gebeuren dat de game iemand kickt omdat de connectie naar de host 'niet goed genoeg is?'. Of zit er altijd kwade opzet, waardoor je een DDOS oid krijgt? Wij hebben dit ook regelmatig meegemaakt, maar altijd degene met de zwakste connectie ( wat toeval kan zijn ).

Want wij kregen gisteren ook een bericht ( of ja, Shadow & Spiders ) dat ze ons zouden aangeven met videobewijs aan Bungie, omdat we aan het laggen waren bij hun. Andersom gebeurd het dus ook, het mes snijdt natuurlijk altijd aan twee kanten in de lag kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Damage Refereeeee in control Werkt trouwens echt super goed.
Deed een paar potjes vorig weekend en had 1 game een team tegen me met 4 redbars.
Wij domineerde hun. Damage die zij deden kwam gewoon niet aan en die van ons wel.

Als bungie dat ff overal implementeert gvd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:56:
[...]

Wat ik me altijd afvraag, gebeurd zoiets met opzet, en kan het per ongeluk gebeuren dat de game iemand kickt omdat de connectie naar de host 'niet goed genoeg is?'. Of zit er altijd kwade opzet, waardoor je een DDOS oid krijgt? Wij hebben dit ook regelmatig meegemaakt, maar altijd degene met de zwakste connectie ( wat toeval kan zijn ).

Want wij kregen gisteren ook een bericht ( of ja, Shadow & Spiders ) dat ze ons zouden aangeven met videobewijs aan Bungie, omdat we aan het laggen waren bij hun. Andersom gebeurd het dus ook, het mes snijdt natuurlijk altijd aan twee kanten in de lag kwestie.
Vaak liggen skills en lagg ook dicht bij elkaar, soms verdenk ik mensen ook van enorme lagg, en dan blijken ze een overall kd van 2.5 te hebben.

Je ziet snel genoeg of ze je eruit laggen, je ziet hun connectie dan echt binnen secondes groen/rood/groen en lange wacht schermen, geen ammo kunnen pakken, zelfs soms niet kunnen lopen, en gelijk meldingen contacting destiny servers.

Gekke is alleen, als ik last van lagg heb aan mijn kant dan raak ik geen knikker :+

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 15-02-2016 15:59 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:59:
[...]

Vaak liggen skills en lagg ook dicht bij elkaar, soms verdenk ik mensen ook van enorme lagg, en dan blijken ze een overall kd van 2.5 te hebben.

Je ziet snel genoeg of ze je eruit laggen, je ziet hun connectie dan echt binnen secondes groen/rood/groen en lange wacht schermen, geen ammo kunnen pakken, zelfs soms niet kunnen lopen, en gelijk meldingen contacting destiny servers.
Maar erg goed zijn en laggen merk je wel kwa verschil hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
[...]

Dat lijkt me dan meer op een DDOS achtige constructie. Wat we echt bizar vaak hebben, is dat we mensen met rond 1.0 hebben ( of zelf negatief ), maar ons gruwelijk afslachten. Dan merk je ook gewoon dat jouw schoten later aankomen. Verliezen is echt niet erg, maar gasten met negatieve of net positieve kd die ons inmaken? Eh, nee bedankt.

Dit weekend werden we tegen gasten met 3+ kd gematcht, 2 hunters die flankten en onzichtbaar werden. Die timede precies wanneer ze de aanval moesten inzetten, was echt een totale verkrachting haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet de beste, maar als iemand heel erg goed is, dat merk je gelijk. Als je dan namelijk zoomed waar die persoon staat, krijg jij wel een headshot maar heb je hem wel gezien. Met laggers is het vaak zo dat je ze niet eens ziet en vervolgens doodleuk in open veld van het plekje waar jij stond op gericht gaan hardscopen op me body.

Maarja, ik ben niet zo competetief als jullie. Dus ik probeer er ook niet heel veel op te letten. Maar soms merk je het wel. Maar zoals al zei is echt maar zelden.

Wel vaag trouwens volgens mij hebben jullie allemaal dikke glasvezelverbindingen en ik heb gewoon de cheapass ziggo verbinding (zit wel met kabel btw, ipv draadloos want dan lag ik ook) en ik heb bijna geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:05:
Ik ben niet de beste, maar als iemand heel erg goed is, dat merk je gelijk. Als je dan namelijk zoomed waar die persoon staat, krijg jij wel een headshot maar heb je hem wel gezien. Met laggers is het vaak zo dat je ze niet eens ziet en vervolgens doodleuk in open veld van het plekje waar jij stond op gericht gaan hardscopen op me body.

Maarja, ik ben niet zo competetief als jullie. Dus ik probeer er ook niet heel veel op te letten. Maar soms merk je het wel. Maar zoals al zei is echt maar zelden.

Wel vaag trouwens volgens mij hebben jullie allemaal dikke glasvezelverbindingen en ik heb gewoon de cheapass ziggo verbinding (zit wel met kabel btw, ipv draadloos want dan lag ik ook) en ik heb bijna geen lag.
jij bent de gene die lagt :+

Ik snap het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:05:

Dan hebben we de oorzaak gevonden, we krijgen allemaal lagg zodra jij de crucible instapt :+

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
[...]

Alles is gewoon beetje naar de knoppen aan het gaan. Gisteren echt achter elkaar rare dingen gehad.
- Weer iemand 80 keer een melee moeten geven en hij slaat mij in 1 keer dood.
- Gasten die op je af lopen en teleporteren achter je.
- Bladedancers die door de map teleporteren.
- Door een gebouw worden gesnipt.
- Wapens doen geen damage en een half uur later vallen ze dood neer (nadat je dood bent).
- Shotguns met een range van 30 meter.
- enz enz enz

PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSYVIRII schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:07:
[...]

Alles is gewoon beetje naar de knoppen aan het gaan. Gisteren echt achter elkaar rare dingen gehad.
- Wapens doen geen damage en een half uur later vallen ze dood neer (nadat je dood bent).
- enz enz enz
Ja de balance tussen melee's is ver te zoeken sinds de laatste patch.
Stormcaller melee heeft meer range dan een sniper.
Hunter melee lijkt wel de meest zwakke momenteel.

En het gekke is, vermaak me er prima mee >:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:07:
[...]

jij bent de gene die lagt :+

Ik snap het ook niet.
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:07:
[...]

Dan hebben we de oorzaak gevonden, we krijgen allemaal lagg zodra jij de crucible instapt :+
Als ik Wifi ga wel jah 8) ben ik wel fucking dikke pr0. Maar probleem is door die lag zie je vaak de tegenstander zelf ook later. Dus eigenlijk is het vet kut om met lag te spelen. Enige waarvoor het nut heeft is om de tegenstanders bezig te houden.

Gewoon met kabbeltje en sindsdien geen rood of half balkje meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jK4OFOy.jpg

True True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
lol grind. Destiny is niets vergeleken met normale mmorpgs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
bij normale MMORPG weet je iig dat je na een bepaalde grind een reward krijgt. destiny is een MMORNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
PSYVIRII schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:07:
[...]

- enz enz enz
Oh was jij dat. Ik heb me prima vermaakt, jij was na afloop salty? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:19:
[...]

Oh was jij dat. Ik heb me prima vermaakt, jij was na afloop salty? :+
Hij is altijd salty, tot het loot scherm komt, dan ben ik vaak salty

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYVIRII
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:21:
[...]

Hij is altijd salty, tot het loot scherm komt, dan ben ik vaak salty
Whoo Whoo ik heb nog geen enkele shader ontvangen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Afgelopen dagen af en toe lag tijdens Trials. Maar niet zo extreem als sommige van jullie ervaren. Geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:29
Iemand tijd en zin om zo rond een uur half 8 even wat TTK missies te doen? Zit solo beetje vast en zou wel graag level 36 strikes spelen :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Br3wmaster schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:21:
Iemand tijd en zin om zo rond een uur half 8 even wat TTK missies te doen? Zit solo beetje vast en zou wel graag level 36 strikes spelen :)
Heb vandaag geen tijd, maar je mag me altijd online aanspreken. Add me maar op PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenMeloen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:01
Iemand die nu kings fall wil doen vanaf gokgoroth? Join fardokinemba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:23

M0nkeymen

Monkeystyle!

ok... Deze informatie moet niet iedereen krijgen, vooral wederhelften niet :P

ps. je moet ff wachten nadat je op "go" hebt geklikt.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
Iemand crimson double ?? Moet alle bounties, add me dpan87

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:09:

Hoelang moet ik wachten? :+

Edit: laat maar. Maar al die rode/donker zijn dus dagen dat je speelt :+

[ Voor 10% gewijzigd door M4uSzi op 15-02-2016 23:37 ]

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 15 februari 2016 @ 20:09:

Dat is dus een site die ik niet laat zien thuis :X

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Grudgie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:44:
[...]

Heb vandaag geen tijd, maar je mag me altijd online aanspreken. Add me maar op PSN.
Zal je vanavond nog even toevoegen :)

Gister nog wat missies kunnen doen gelukkig met wat hulp en daarna solo nog even potje pvp gedaan. Had ik al niet meer gespeeld sinds ik level 6 was ofzo maar ging wel redelijk. Potje gewonnen en zelfs nog wat kills kunnen pakken. Helaas geen bounties of missies kunnen afronden .. bleek dat ik zo'n beetje overal een fireteam voor nodig had haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
Griffx schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:40:
[...]

Dat is dus een site die ik niet laat zien thuis :X
Haha op Reddit stond ook een gast die 20 uren op 1 dag had gespeeld. Was op de dag dat z'n vrouw en pasgeboren kindje naar haar ouders op bezoek waren. "Nope, I didn't play that day" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond eindelijk redelijk lagg vrij Trials kunnen spelen met Henk en Dumay, 1 potjes hadden we er last van en lag Dumay er bijna uit door hun lagg.

Paar team super salty weg gestuurd waarbij we van 1-4 naar 5-4 toch nog het potje wonnen.
Helaas op 8-0 3 dudes tegen ons die echt wisten wat ze aan het doen waren.

top avondje gehad.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Wat mij erg opviel tijdens dit weekend trials, veel teams met meerdere sunsingers.
Spelen op die smerige grenades.
Werkt erg goed moet ik zeggen, vooral met nightstalker ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:51:
Wat mij erg opviel tijdens dit weekend trials, veel teams met meerdere sunsingers.
Spelen op die smerige grenades.
Werkt erg goed moet ik zeggen, vooral met nightstalker ernaast.
Klopt, we speelden gisteren denk wel 6/7x tegen 2 warlocks of meer.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 21:46
Zijn er mensen die vaak met een groep van 3 spelen die nog 3 extra mensen zoeken voor raids?
Ik speel veel op Maandag/Donderdag avond met 3 man van rond de 300 light en wij willen eigenlijk gaan raiden.

Met de laagste level raid zijn we tot aan het einde gekomen met één man extra erbij (4 totaal), we hebben dus ervaring met deze raid. Echter kwamen we echt 1 á 2 man te kort en zijn daarom gestopt op het eind, na meermaals falen.

[ Voor 36% gewijzigd door Chrisz op 16-02-2016 10:27 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik speel liever tegen 3 sunsingers dan 3 blade dancers. Skipnades zijn fking achterlijk.

Gister van de 10 potjes 1x lag gehad. Het is zo random he... Wel leuke potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wat is er tegenwoordig niet random in Destiny? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:05

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Destiny is dubbel random. Wat je krijgt en hoe hoog het light level is van het voorwerp :|
En toch blijf ik het spelen; SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

[ Voor 24% gewijzigd door Blisterin_Bull op 16-02-2016 11:16 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Br3wmaster schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:36:
[...]

Zal je vanavond nog even toevoegen :)

Gister nog wat missies kunnen doen gelukkig met wat hulp en daarna solo nog even potje pvp gedaan. Had ik al niet meer gespeeld sinds ik level 6 was ofzo maar ging wel redelijk. Potje gewonnen en zelfs nog wat kills kunnen pakken. Helaas geen bounties of missies kunnen afronden .. bleek dat ik zo'n beetje overal een fireteam voor nodig had haha
Mocht je vaker zin in hebben, stuur maar een bericht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Griffx schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:58:
Gisterenavond eindelijk redelijk lagg vrij Trials kunnen spelen met Henk en Dumay, 1 potjes hadden we er last van en lag Dumay er bijna uit door hun lagg.

Paar team super salty weg gestuurd waarbij we van 1-4 naar 5-4 toch nog het potje wonnen.
Helaas op 8-0 3 dudes tegen ons die echt wisten wat ze aan het doen waren.

top avondje gehad.
Yup. 1x echt een WTF team met teleports en contacting destiny servers, verder leuke run, jammergenoeg geen flawless :( .

Oryx is weer plat, mooie 320 rommel.. nightfall gaf me een ReEeZzzz sparrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij zoeken vanavond voor een full raid (hard + challenge) 1 persoon.

Aub meenemen: Goede zin, Black Spindle en ervaring met de Oryx Challenge op hard, light van 310+ zou prettig zijn maar is geen harde eis. Zolang je maar overleeft :p

Starten om 20:00 uur.

1. stony-times
2. malt007
3. viezesanchez
4. Fardokinemba
5. DarkElement1987
6.

Hopelijk wil iemand mee die een stel idioten toffe mensen als wij kan verdragen.

edit: VOL

[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 16-02-2016 18:58 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 12:30
Nog 2 peepz gezocht, die mee willen richting Oryx op NM? (Enige) ervaring zou mooi zijn. Kick off 20.00 uur. PM maar..

[ Voor 2% gewijzigd door Sjorre op 16-02-2016 19:13 . Reden: Tijdsaanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Sjorre schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:04:
Nog 2 peepz gezocht, die mee willen richting Oryx op NM? (Enige) ervaring zou mooi zijn. Kick off 20.00 uur. PM maar..
Ik wil wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 12:30
Top! :) Nog iemand zin om mee te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Tjesus schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:29:
[...]

Mocht je vaker zin in hebben, stuur maar een bericht. :)
Zal ik zeker doen ben er denk over half uurtje nog wel mocht jij er ook zijn :)

Gisteravond de level 36 strikes vrijgespeeld nadat ik Oryx had verslagen in een best wel leuk gevecht :D .

[ Voor 17% gewijzigd door Br3wmaster op 17-02-2016 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Br3wmaster schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:08:
[...]

Zal ik zeker doen ben er denk over half uurtje nog wel mocht jij er ook zijn :)

Gisteravond de level 36 strikes vrijgespeeld nadat ik Oryx had verslagen in een best wel leuk gevecht :D .
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36
En? wat vond iedereen van de Dimsum Doubles, Crimson Struggles of Flintstone Bubbles?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Hehe ging behoorlijk makkelijk nog moet ik zeggen. Maar ben vanavond weer van de partij voor van alles en nog wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UTADDICT schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:17:
En? wat vond iedereen van de Dimsum Doubles, Crimson Struggles of Flintstone Bubbles?
Wel een geinige afwisseling van de normale crucible.
Fijn om de year 1 wapens weer eens ongestraft te gebruiken *O*

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand toevallig nog een Oryx CP op hard? Die ik even mag lenen :+ of is der nog een groep die een 6de mist voor vanavond.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisz schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:20:
Zijn er mensen die vaak met een groep van 3 spelen die nog 3 extra mensen zoeken voor raids?
Ik speel veel op Maandag/Donderdag avond met 3 man van rond de 300 light en wij willen eigenlijk gaan raiden.

Met de laagste level raid zijn we tot aan het einde gekomen met één man extra erbij (4 totaal), we hebben dus ervaring met deze raid. Echter kwamen we echt 1 á 2 man te kort en zijn daarom gestopt op het eind, na meermaals falen.
Wij zijn ondertussen met heel veel man. en er wordt redelijk vaak op Donderdag een normal raid gedaan.
Misschien kunnen we voor volgende week wat regelen?
Jullie hebben nog 0x geraid? ow zie het al, nog niet zo heel vaak dus.
Er gaat vaak ook 1 of 2 iemanden mee die normal en hard al meerdere keren gecleared hebben en dus ook evt. het een en ander kunnen uitleggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Crashhill op 17-02-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M4uSzi schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:50:
Iemand toevallig nog een Oryx CP op hard? Die ik even mag lenen :+ of is der nog een groep die een 6de mist voor vanavond.
Heb ik voor je, ben rond 20:30 wel online.
En we missen waarschijnlijk ook een nr 6

[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 17-02-2016 11:53 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren is het hard gegaan, 1 volle run en 3x oryx. Weer primaries :+ 5 smite of merains met firefly op 320 :+ lol weet gewoon niet meer wat ik moet infusen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:55:
Gisteren is het hard gegaan, 1 volle run en 3x oryx. Weer primaries :+ 5 smite of merains met firefly op 320 :+ lol weet gewoon niet meer wat ik moet infusen...
Ja wij hadden echt een kloot avond, tot Oryx gekomen en een uur lopen prutsen. :D
Episch gewoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Griffx op 17-02-2016 11:58 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Ja wij hadden echt een kloot avond, tot Oryx gekomen en een uur lopen prutsen. :D
Episch gewoon.
Weet jij nog iets voor PvP wapen die je moet hebben en moet infusen ofzo. ik heb namelijk mijn wapens die ik voor de raid gebruik allemaal al 3x en bijna alles 320 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crashhill schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:59:
[...]

Weet jij nog iets voor PvP wapen die je moet hebben en moet infusen ofzo. ik heb namelijk mijn wapens die ik voor de raid gebruik allemaal al 3x en bijna alles 320 :(.
Grasp of Malok?
Mida?
Last Word?
Nirwens Mercy?
Hawksaw
PDX-45 of hoe dat ding ook heet.
Doctrine

meer komt je bijna niet tegen in pvp

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Heb ik voor je, ben rond 20:30 wel online.
En we missen waarschijnlijk ook een nr 6
Super. En helemaal mooi als ik als 6de mee zou kunnen.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Griffx schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:13:
[...]

Grasp of Malok?
Mida?
Last Word?
Nirwens Mercy?
Hawksaw
PDX-45 of hoe dat ding ook heet.
Doctrine

meer komt je bijna niet tegen in pvp
Mida is 320, TLW, Nirwens Mercy hawksaw pdx en doctrine scchiet ik nooit mee :+.
Maar zal is ff kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de hard light! Beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
Br3wmaster schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:47:
[...]

Hehe ging behoorlijk makkelijk nog moet ik zeggen. Maar ben vanavond weer van de partij voor van alles en nog wat :D
Ik kan vanavond wel tussen 19.00 - 20.30uur. Kunnen wel een aantal strikes doen of misschien wel verder gaan met story missions.

Voor raid zou ik meer tijd moeten uittrekken. Ik zou eigenlijk een vaste dag moeten hebben, zoals een zaterdag-/zondagochtend. (Vooral nu ik bijna alle calcified fragments uit Patrol op de Dreadnaught heb verzameld)

[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 17-02-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 09:53
Crashhill schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:15:
[...]

Mida is 320, TLW, Nirwens Mercy hawksaw pdx en doctrine scchiet ik nooit mee :+.
Maar zal is ff kijken..
Nou speel ik weinig PvP maar kreeg laatst de Red Spectre. Wat een beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Tjesus schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:27:
[...]

Ik kan vanavond wel tussen 19.00 - 20.30uur. Kunnen wel een aantal strikes doen of misschien wel verder gaan met story missions.

Voor raid zou ik meer tijd moeten uittrekken. Ik zou eigenlijk een vaste dag moeten hebben, zoals een zaterdag-/zondagochtend. (Vooral nu ik bijna alle calcified fragments uit Patrol op de Dreadnaught heb verzameld)
Ik ben er iets na 7 uur denk ik zo. Kleine gaat om 7 uur naar bed dus daarna heb ik wel tijd :) . Wat strikes/story is prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Biatch schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:54:
[...]

Nou speel ik weinig PvP maar kreeg laatst de Red Spectre. Wat een beest!
Gebruik die doctrine nou maar, melttttttt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexMar schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:27:
[...]

Gebruik die doctrine nou maar, melttttttt!
We hadden 2 doctrines met de laatste trials ging echt super, je schiet met 1 clip 2 man weg.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar

AlexMar

Griffx schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:31:
[...]

We hadden 2 doctrines met de laatste trials ging echt super, je schiet met 1 clip 2 man weg.
Echt bizar, lage maar heul heul snelle damage,maar het ergste is die flinch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
DOCTRINEE O+ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Crashhill schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Wij zijn ondertussen met heel veel man. en er wordt redelijk vaak op Donderdag een normal raid gedaan.
Misschien kunnen we voor volgende week wat regelen?
Jullie hebben nog 0x geraid? ow zie het al, nog niet zo heel vaak dus.
Er gaat vaak ook 1 of 2 iemanden mee die normal en hard al meerdere keren gecleared hebben en dus ook evt. het een en ander kunnen uitleggen.
Oké, lijkt me leuk om mee te doen dan! Deze donderdag speel ik alleen, dus als je nog 1 iemand zoekt dan doe ik wel alleen mee.

Volgende week donderdag kunnen we eventueel wel wat regelen, heb je 2 andere mensen die mee kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Jammer dat de dubbels zo weinig bountys gaf, heb alles gehaald dat wel.
Ghost 320 die wij krijgen lijkt me wel nice

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:02:
[...]

Oké, lijkt me leuk om mee te doen dan! Deze donderdag speel ik alleen, dus als je nog 1 iemand zoekt dan doe ik wel alleen mee.

Volgende week donderdag kunnen we eventueel wel wat regelen, heb je 2 andere mensen die mee kunnen doen?
Dat moeten we even regelen ben je vanavond online ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Crashhill schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Dat moeten we even regelen ben je vanavond online ofniet?
Vanavond niet, ben dan met mijn scriptie bezig. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:55:
[...]

Vanavond niet, ben dan met mijn scriptie bezig. :O
Geen enkel probleem dan kijken we wel even. Contact me gewoon tegen die tijd even. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6de gezocht voor Oryx challenge vanavond 21:00.
Graag wel iemand die de challenge vaker heeft gedaan.
Als het rap gaat pakken we hem 3x.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Crashhill schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:18:
[...]

Geen enkel probleem dan kijken we wel even. Contact me gewoon tegen die tijd even. :+
Planning omgegooid. Ben er wel vanavond. Ben nu online heb eventueel twee vrienden die mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1 voor grasp farm nodig. Met razelighter.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:43:
[...]

Planning omgegooid. Ben er wel vanavond. Ben nu online heb eventueel twee vrienden die mee doen
Mmmh.. we hebben net normal gedaan. Ik zal je even accepten. We gaan nu namelijk hard doen (ziiten al wel vol) .
Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc