Toon posts:

HELP! ik wil een GAMEPC kopen op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
ik wil er op kunnen gamen (minecraft, counterstrike, gta 5, H1Z1), video's editten, foto bewerking, muziek luisteren, en er ook nog wat voor school op moeten kunnen doen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
niet van toepassing

Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag dat jullie me helpen met mij vertellen of dit een goed systeem is om aan te schaffen.
De prijs is € 265

Het volgende staat bij de advertentie:

Windows 10 pro 64bit

specificaties::
AMD A6-6400K Processor
Seagate Momentus SpinPoint ST500LM012 500GB Hardeschijf (HDD)
G.Skill NS Series 4GB DDR3 RAM geheugen
ASRock FM2A58M-DG3+ moederbord
AeroCool PGS V Series V3X behuizing
Ewent EW3900 500watt voeding
TP-LINK TL-WN781ND netwerkkaart

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11 13:37
4 topics?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:47