Programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

Onderwerpen

Vraag

• jochem96
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 17:02
hallo tweakers, vraagje

Ik wil gaan beginnen met een eigen app te maken voor android
ik heb ook nog niet verstand van programmeren dus weten jullie nog wat websites of programma,s waar ik dit goed zou kunnen leren

hebben jullie nog tips?

Vriendelijke groet
Jochem :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06 22:19
Deze vraag komt nogal regelmatig voor. ;) Er loopt op dit moment zelf een topic met deze vraag. Zie: Programmeren... Waar beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:31
Er zijn natuurlijk heel wat goede betaalde services, maar mijn inziens de beste en meest uitgebreide gratis toegankelijke is TheNewBoston. Hij heeft o.a. 2 series met tutorials voor Android development, van in totaal 277 video's. De Android development videos staan hier en hier.

[ Voor 22% gewijzigd door Moi_in_actie op 11-02-2016 17:12 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• jochem96
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-04 17:02
dev10 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:10:
Deze vraag komt nogal regelmatig voor. ;) Er loopt op dit moment zelf een topic met deze vraag. Zie: Programmeren... Waar beginnen?
bedankt voor je reactie, ik ga gelijk kijken :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En daarmee kan dit topic wel op slot. Concrete vragen zijn van harte welkom; de rest lees je inderdaad in Programmeren... Waar beginnen? en de vele andere topics die hierover geopend worden. Ook wil ik je graag even op onze Quickstart wijzen; neem die even door voordat je een topic opent; dan weet je zeker dat je alles goed doet ;)

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 11-02-2016 17:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.