Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Ik zoek genoeg rekenkracht om grote projecten in FL studio te openen (o.a. shitload of VSTs). Gamen is niet van toepassing maar wel wil ik 2 schermen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe minder hoe beter, maar graag wil ik niet achteraf spijt hebben van iets goedkopers nemen dan wat ik eigenlijk nodig zal hebben. Laten we zeggen 500 tot 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muisl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 of een i7, 8gb ram, 1TB aan HDD, 120gb ssd?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, maar ivm budget geen eisen op merk-gebied.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een theoretisch werkende PC samenstelling die geschikt is voor mijn doeleinden en budget.
Ik heb zelf mijn best gedaan om een poging te doen iets samen te stellen, maar niets staat vast!
Alternatieven zijn gewaardeerd en het zou top zijn als je het onderbouwd!
Mvg Ting en een maat
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Ik zoek genoeg rekenkracht om grote projecten in FL studio te openen (o.a. shitload of VSTs). Gamen is niet van toepassing maar wel wil ik 2 schermen gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hoe minder hoe beter, maar graag wil ik niet achteraf spijt hebben van iets goedkopers nemen dan wat ik eigenlijk nodig zal hebben. Laten we zeggen 500 tot 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muisl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 of een i7, 8gb ram, 1TB aan HDD, 120gb ssd?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, maar ivm budget geen eisen op merk-gebied.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een theoretisch werkende PC samenstelling die geschikt is voor mijn doeleinden en budget.
Ik heb zelf mijn best gedaan om een poging te doen iets samen te stellen, maar niets staat vast!
Alternatieven zijn gewaardeerd en het zou top zijn als je het onderbouwd!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Zalman Z3 Plus | € 43,60 | € 43,60 |
| 1 | Akasa DVI to HDMI adapter | € 6,05 | € 6,05 |
| 1 | LG 24MP47HQ Zwart | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16N11/8 | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 65,- | € 65,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 796,85 | |