Toon posts:

bass update B&O?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Wat is het nut of jullie ervaringen bass update bang & olufsen beolab speakers?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:22
Misschien kun je je beginpost wat verder uitbreiden. En met alle respect, mocht Nederlands niet je moedertaal zijn, probeer het dan in het Engels als dat beter gaat. Bovenstaande lijkt wel door google translate gehaald te zijn.

"Maybe you can start heading to expand a little further . And with all due respect, Dutch might not be your native language , try it in English if it 's better. The above seems to have been attained by google translate ." :+

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van wat ik er van gehoord heb is het een aanpassing in de digitale signaalprocessor van je actieve speakers. Niks meer en niks minder. En uiteraard voor teveel geld en je speaker moet het ondersteunen.
Maar verder denk ik dat je je vraag beter hier kunt stellen: Het Bang & Olufsen ervaringen/discussietopic
B&O maakt mooi spul, maar het is een beetje een niche, zeker onder tweakers. Die betalen niet zo snel veel geld voor design als ze iets kunnen krijgen dat voor significant minder geld veel meer opties biedt en beter klinkt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel, ik zal er es gaan rondneuzen! Houdoeee