Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software voor aanpassen muziek titels

Pagina: 1
Acties:

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Hallo Iedereen,

Ik ben op zoek naar een stukje software waarmee ik mijn digitale muziek collectie in 1 klap de nummers album en artiesten kan aanpassen. Het liefst dat de informatie vanaf het internet vandaan gehaald word en op die manier alles wordt gevuld.

Eigenlijk net zoiets als je hebt met Sickrage of Couch potato. Ik heb al wat zitten zoeken, maar kan niet echt iets nuttigs vinden.

Yavu Steam Profile Lanithro

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik zou eens kijken naar MP3Tag http://www.mp3tag.de/en/download.html, gebruik het zelf al jaren. Persoonlijk vul ik zelf de gegevens in (of vooral aanpassen eigenlijk), maar ik zie dat er ook een mogelijkheid is om gebruik te maken van FreeDB.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

marti-n schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:10:
Ik zou eens kijken naar MP3Tag http://www.mp3tag.de/en/download.html, gebruik het zelf al jaren. Persoonlijk vul ik zelf de gegevens in (of vooral aanpassen eigenlijk), maar ik zie dat er ook een mogelijkheid is om gebruik te maken van FreeDB.
Inderdaad. Er is niets beters voor dat karweitje. Zelf heb ik er 150 000 mp3s (en flac) mee getagged.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of Mediamonkey for the win, als je ook een bibliotheek wilt bijhouden.

Maar het verbaasd me heel erg dat je aangeeft geen tools te kunnen vinden. Ik kan amper een zoekopdracht bedenken waar je niet mee de goede richting op wordt gestuurd :o (namelijk: mp3 tag editors)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Ja, maar ik kom heel veel van die Louche sites tegen die ik niet vertrouw. Vandaar dat ik het hier vraag.

Yavu Steam Profile Lanithro

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-11 13:31
Nog een stem voor MP3tag :)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Musicbrainz Picard

En anders kijk je hier even: Hoe organiseer je jouw muziekcollectie?
Ja, het draadje is wat oud, maar de basics van tags editten is niet anders dan een paar jaar terug ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1