Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn PC vooral gaan gamen (lijkt best logisch
)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de €1000,- uitgeven, dat is dus inclusief verzendkosten, assemblage etc, eronder is leuk, erboven maakt niet zo veel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks, maar ik heb al wel een paar ideeën voor wat ik wil gaan kopen (tabel hieronder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Daarom kom ik hier. Ik weet niet wat er nodig is voor een redelijk goede game-pc, en ik zou daar graag hulp over willen hebben. Ik weet de absolute vereisten (moederbord etc.) maar alles daarna zou ik graag hulp bij willen!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeur voor een merk, ik sta open voor suggesties!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik weet dat dit precies tegen de richtlijnen ingaat, maar het maakt mij niet uit hoe groot, luid (nouja.. Stiller is altijd wel wat fijner, maar het is geen eis) energieslurpend of wat dan ook mijn systeem is, zolang het maar werkt!
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te gaan overklokken, het is voor mij niet nodig om het uiterste te halen uit mijn hardware.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag tips willen over een game-pc en willen weten wat handig is om te hebben hieronder heb ik een lijst staan van wat ik al heb uitgezocht, als jullie daar op of aanmerkingen over willen maken ben ik helemaal tevreden. Natuurlijk zou ik rond de 1000 euro willen blijven, maar zoals eerder genoemd kan het er ook iets overheen gaan. Hopelijk is dit genoeg informatie.
Voel je vrij om dingen aan te passen waardoor de prestaties beter worden of als ik iets heb gemist.
Alvast bedankt voor de feedback!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn PC vooral gaan gamen (lijkt best logisch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de €1000,- uitgeven, dat is dus inclusief verzendkosten, assemblage etc, eronder is leuk, erboven maakt niet zo veel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks, maar ik heb al wel een paar ideeën voor wat ik wil gaan kopen (tabel hieronder)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Daarom kom ik hier. Ik weet niet wat er nodig is voor een redelijk goede game-pc, en ik zou daar graag hulp over willen hebben. Ik weet de absolute vereisten (moederbord etc.) maar alles daarna zou ik graag hulp bij willen!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen echte voorkeur voor een merk, ik sta open voor suggesties!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik weet dat dit precies tegen de richtlijnen ingaat, maar het maakt mij niet uit hoe groot, luid (nouja.. Stiller is altijd wel wat fijner, maar het is geen eis) energieslurpend of wat dan ook mijn systeem is, zolang het maar werkt!
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te gaan overklokken, het is voor mij niet nodig om het uiterste te halen uit mijn hardware.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag tips willen over een game-pc en willen weten wat handig is om te hebben hieronder heb ik een lijst staan van wat ik al heb uitgezocht, als jullie daar op of aanmerkingen over willen maken ben ik helemaal tevreden. Natuurlijk zou ik rond de 1000 euro willen blijven, maar zoals eerder genoemd kan het er ook iets overheen gaan. Hopelijk is dit genoeg informatie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 3 | € 126,58 | € 126,58 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 131,50 | € 131,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 38,- | € 38,- |
| 1 | Corsair 650watt | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,88 | |
Voel je vrij om dingen aan te passen waardoor de prestaties beter worden of als ik iets heb gemist.
Alvast bedankt voor de feedback!
[ Voor 3% gewijzigd door Hidderp op 08-02-2016 02:29 . Reden: Update van wenslijst ]