Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Ik wil mijn pc uitsluitend gebruiken om te gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]mijn budget is 500-600€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]heb al een monitor,keyboard en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik zou graag de hedendaagse games willen runnen op medium-high settings en als het zou kunnen om een SSD in te steken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik werkt al heel mijn leven met intel maar als AMD voordeliger uitkomt heb ik er zeker geen probleem mee om voor AMD te gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Groote speelt niet echt een rol maar hoe stiller hoe beter toch ?
Ga je overklokken?
[i]Ik weet niet of het wel mogelijk is om te overclocken met mijn budget.Hiermee bedoel ik voor geode koeling en een goede cpu koeler
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag de beste prestaties krijgen voor mijn geld.Alvast bedankt bij voorbaat
[i]Ik wil mijn pc uitsluitend gebruiken om te gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]mijn budget is 500-600€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]heb al een monitor,keyboard en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik zou graag de hedendaagse games willen runnen op medium-high settings en als het zou kunnen om een SSD in te steken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik werkt al heel mijn leven met intel maar als AMD voordeliger uitkomt heb ik er zeker geen probleem mee om voor AMD te gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Groote speelt niet echt een rol maar hoe stiller hoe beter toch ?
Ga je overklokken?
[i]Ik weet niet of het wel mogelijk is om te overclocken met mijn budget.Hiermee bedoel ik voor geode koeling en een goede cpu koeler
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag de beste prestaties krijgen voor mijn geld.Alvast bedankt bij voorbaat