Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP ProBook 440 G3 HDD bracket

Pagina: 1
Acties:

• Matthijs..
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-11 23:04
Recent een HP ProBook 440 G3 gekocht (http://tweakers.net/produ...p-probook-440-g3-p5r62ea/).
Er is een M.2 SSD aanwezig, maar ook nog een lege 2,5 inch HDD bay.
Foto van andere Tweaker in aanschaftopic: Laptop aankoopadvies: Budget <600 euro.
Nu is de eerste vraag of hier inderdaad gewoon een HDD in kan draaien, maar ik zie niet in waarom niet. Helaas heb ik geen schijfje beschikbaar om dit te testen. Vervolgens moet de schijf gemonteerd worden. Geen ervaring mee, dus de manual van HP erbij gezocht (http://h20566.www2.hp.com...c04825510&docLocale=en_US). Op pagina 21, onderdeel 18 staat de HDD bracket kit, onderdeelnummer 826382-001. Helaas kan ik dit onderdeel nergens vinden / aanschaffen.

Dat brengt me tot de volgende vragen: Is dit onderdeel nodig? Is er een alternatief? Waar zou ik het wél kunnen vinden?

Note: twijfelde in welk subforum ik dit topic het beste kon maken, als het beter ergens anders heen kan hoor ik het graag

• Matthijs..
Misschien toch verkeerde subforum?

• ssvvv
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
De laptop heeft prima specificaties voor de prijs als je er ook nog 4gb extra ram in doet

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 17:02
Chat gehad met een medewerker van ReplaceDirect maar die gaf aan het bracket niet te hebben en niet te kunnen leveren.

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:29
Snelle Google actie op het partnumber: https://www.verkkokauppa....nnusrauta-lisakovalevylle (waarschijnlijk te duur inclusief verzendkosten, maar ze zijn dus wel te koop). Misschien eens vragen bij HP zelf?

• Matthijs..
Volgens EET Europarts levert HP de brackets op dit moment niet, onbekend wanneer deze wel beschikbaar zijn. Mogelijk dat onderdeel 828147-001 ook past (bracket van oa 450 g3), echter geen garantie.
HP bevestigd dat de brackets niet leverbaar zijn. Helaas kunnen ze ook niet bevestigen of 828147-001 een alternatief is. Vooralsnog dus nog geen extra hdd in de probook.

Verwijderd

Vaak zijn de brackets uitwisselbaar bij HP, dus uit een oud laptopje van HP passen ze ook.Als je in de buurt woon kan ik je misschien helpen,heb ook nog wel een schijfje liggen.

• Matthijs..
Woon in omgeving groningen.
Als ik op afbeeldingen zoek, zie ik veel brackets die op de korte zijde in het midden een bevestigingspunt hebben, dat past niet in de 440. Er zijn vier bevestigingspunten die ook nog allemaal van hoogte verschillen.

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:20

DrDrax

Bacdafucup

EET europarts:

Beste Dr.Drax,

Helaas, het onderdeel (826382-001) is voor ons niet bestelbaar.
Ook zijn wij er niet in geslaagd een alternatieve fabrikant te vinden.

Wij kunnen je er niet aan helpen. Excuus voor dit ongemak!

Tot zover EET.

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

Verwijderd

Beste Matthijs,

Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik wil graag een extra harddisc erin zetten gezien dat juist de voordelige mogelijkheid was met deze laptop.
Helaas hoorde ik van een vriend dat er geen bracket inzit.
Heb jij dit probleem inmiddels opgelost?

Hoor graag van je,

Groet Nina

(woon ook in Groningen)

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 20:25

Pat-Juh

Patrick

Camo schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:50:
Chat gehad met een medewerker van ReplaceDirect maar die gaf aan het bracket niet te hebben en niet te kunnen leveren.
Koen179 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:02:
Snelle Google actie op het partnumber: https://www.verkkokauppa....nnusrauta-lisakovalevylle (waarschijnlijk te duur inclusief verzendkosten, maar ze zijn dus wel te koop). Misschien eens vragen bij HP zelf?
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:05:
Beste Matthijs,

Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik wil graag een extra harddisc erin zetten gezien dat juist de voordelige mogelijkheid was met deze laptop.
Helaas hoorde ik van een vriend dat er geen bracket inzit.
Heb jij dit probleem inmiddels opgelost?

Hoor graag van je,

Groet Nina

(woon ook in Groningen)
DrDrax schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:34:
EET europarts:

Beste Dr.Drax,

Helaas, het onderdeel (826382-001) is voor ons niet bestelbaar.
Ook zijn wij er niet in geslaagd een alternatieve fabrikant te vinden.

Wij kunnen je er niet aan helpen. Excuus voor dit ongemak!

Tot zover EET.
Matthijs.. schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:31:
Woon in omgeving groningen.
Als ik op afbeeldingen zoek, zie ik veel brackets die op de korte zijde in het midden een bevestigingspunt hebben, dat past niet in de 440. Er zijn vier bevestigingspunten die ook nog allemaal van hoogte verschillen.
ssvvv schreef op dinsdag 9 februari 2016 @ 14:03:
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
De laptop heeft prima specificaties voor de prijs als je er ook nog 4gb extra ram in doet
Even iedereen schaamteloos gequote om jullie op de hoogte te brengen van het volgende:

Max ICT HP HDD Hardware Kit. Het interne HP onderdeelnummer wat op de pagina vernoemd is komt overeen met dat uit de service manuaal van de ProBook 440 G3 :). Of het ook 100% dezelfde is en of het werkt kan ik later deze week laten weten als deze en een 2.5" schijfje binnen zijn. Als hier vraag naar is zal ik dit doen.
Pagina: 1