ASUS N550JK Windows 10 upgrade' is fout gegaan!

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:26
Gisteren heb laatst mijn ASUS N550JK geüpgraded naar Windows 10. Helaas heb ik dit vluchtig en wellicht ietwat ondeskundig gedaan. Ik heb namelijk een 'kale' Windows 10 erop gezet en geen daadwerkelijke upgrade, wat ASUS wel adviseert. Het probleem is dat er nu allerlei, voor mij, essentiële drivers niet meer werken. Ik heb bijvoorbeeld 5.1 geluid op mijn laptop, hiervan doen jammer genoeg er maar 2 speakers op het moment. De drivers zijn van Realtek, maar ik kan onmogelijk de juiste software vinden. Ik heb ASUS gebeld voor dit probleem en ze waren niet erg behulpzaam aangezien ik zei dat ik een kale versie van Windows erop heb gezet en geen daadwerkelijke upgrade heb uitgevoerd. Ik kan nu mijn laptop terugsturen ter reparatie, vervolgens zullen zij een oorspronkelijke OEM versie erop zetten. Buiten het feit dat dit grapje mij €75, zal ik mijn laptop ook 3/4 weken kwijt zijn. Dit is dus eigenlijk geen optie.

Heeft iemand een idee hoe ik of aan een oorspronkelijke OEM versie van mijn systeem kan komen? Of is er een mogelijkheid dat ik mijn drivers handmatig bij elkaar kan speuren?

In ieder geval hartelijk dank voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.