Onnodig negatief feedback omdat die gene net telaat was..

Pagina: 1
Acties:
  • 914 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwd2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-02 20:53
Dit gaat om de discussie ‘V&A reactie van qwd2: Apple Magic Trackpad’ tussen mij en Cailan (Anoniem: 718029).

Cailan had een V&A advertentie geplaatst met vraag naar een Apple Magic Trackpad + Apple Wireless Keyboard, ik stuurde vervolgens een prive bericht naar Cailan omdat ik deze producten ook op Tweakers had staan, voor 70 euro in totaal exclusief verzendkosten.

Cailan vroeg om advies, wat het best was voor zijn/haar 'nieuwe Mac-computer', die gaf ik vriendelijk en was Cailan tevreden mee alleen moest Cailan de informatie nog even verwerken 8)7.

Cailan vond het vreemd dat ik het voor 70 euro verkocht, Cailan dacht dat het elk Apple product voor 70% van nieuwprijs verkocht werd op Tweakers, hoe dan ook, Cailan ging uiteindelijk akkoord met 70 euro alleen kreeg ik 6 minuten eerder een bericht van een andere Tweaker xleeuwx (xleeuwx) (moderators kunnen dit uiteraard bevestigen) en die vroeg om mijn PayPal adres om het geld over te maken.
Vervolgens is Cailan boos/kwaad en post uit het niets 2 negatieve feedbacks op mijn profiel, puur omdat Cailan te laat was met het accepteren van de deal.

Ik zou graag de negatieve feedbacks op mijn profiel verwijderd willen hebben, in ieder geval 1 want 2 kan toch echt niet.

Mods, keep me up to date :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718029

Geen integrale DM correspondentie plaatsen aub

[ Voor 187% gewijzigd door Microkid op 05-02-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier was ik dus aan het kijken.

http://tweakers.net/price...047;470030;466785;260796/

Geen één kost 70 euro maar ja inderdaad deze prijzen kunnen per minuut verschillen en nee een NL versie is niet vanzelfsprekend.

Er zijn ook nieuwe te vinden vanaf 45 euro refurbished en dat is inclusief de gebruikelijke fabrieks garantie en verzending.

Het punt blijft waarom geen link van het aanbod advertentie.

Waarom moet mijn antwoord precies * ja akkoord ik betaal 70 euro voor het pakket * zijn.

Terwijl ik er 80 euro ervoor over had maar mij afvroeg waarom deze prijs en welke types het zijn.

Intussen vraagt iemand jouw Paypal gegevens of andersom en het is zo even verkocht.. je hebt niet eens het fatsoen om te zeggen.

Bied nu aub want ik ben ook met een ander in gesprek, dit is duidelijk het moment van bieden.

Of ik ga nu met deze koper in gesprek dus bied nu of u wacht even een moment dan kom ik zo terug met het resultaat, ook duidelijk het moment van bod en afspraak.

Of zeg gewoon u bent te laat ik was al in gesprek en deze verkoper heeft interesse en heeft een bod gedaan, deze laatste doen weinig omdat het duidelijk en helder is zonder compromis, dus als die andere koper dan toch geen interesse heeft dan zegt de ander vaak ook van laat maar.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik alle drie liever had en nog steeds interesse had dan wat nu gebeurt is en voor mij is de handel met qwd2 definitief voorbij ongeacht zijn aanbod en prijs.

Als hij nuchter genoeg is dan vermijdt qwd2 ook mij en ik verander intussen mijn review dan is de situatie verholpen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik weet, dat derden niet in dit soort topics mogen reageren, maar aangezien dit topic toch al niet voldoet aan de hiervoor geldende richtlijnen, denk ik, dat ik dit linkje wel even mag plaatsen:
How to - Feedback laten aanpassen

Hierin staat o.a., dat het niet de bedoeling is, de volledige DM-communicatie hier te posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Anoniem: 718029 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:58:
Hier was ik dus aan het kijken.

http://tweakers.net/price...047;470030;466785;260796/

Geen één kost 70 euro maar ja inderdaad deze prijzen kunnen per minuut verschillen en nee een NL versie is niet vanzelfsprekend.

Er zijn ook nieuwe te vinden vanaf 45 euro refurbished en dat is inclusief de gebruikelijke fabrieks garantie en verzending.

Het punt blijft waarom geen link van het aanbod advertentie.

Waarom moet mijn antwoord precies * ja akkoord ik betaal 70 euro voor het pakket * zijn.

Terwijl ik er 80 euro ervoor over had maar mij afvroeg waarom deze prijs en welke types het zijn.

Intussen vraagt iemand jouw Paypal gegevens of andersom en het is zo even verkocht.. je hebt niet eens het fatsoen om te zeggen.

Bied nu aub want ik ben ook met een ander in gesprek, dit is duidelijk het moment van bieden.

Of ik ga nu met deze koper in gesprek dus bied nu of u wacht even een moment dan kom ik zo terug met het resultaat, ook duidelijk het moment van bod en afspraak.

Of zeg gewoon u bent te laat ik was al in gesprek en deze verkoper heeft interesse en heeft een bod gedaan, deze laatste doen weinig omdat het duidelijk en helder is zonder compromis, dus als die andere koper dan toch geen interesse heeft dan zegt de ander vaak ook van laat maar.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik alle drie liever had en nog steeds interesse had dan wat nu gebeurt is en voor mij is de handel met qwd2 definitief voorbij ongeacht zijn aanbod en prijs.

Als hij nuchter genoeg is dan vermijdt qwd2 ook mij en ik verander intussen mijn review dan is de situatie verholpen toch ?
Tja, ten eerste is het niet de bedoeling hier de DM berichten te plaatsen, dan kunnen de moderatoren zelf wel.
De advertenties van hem waren gewoon te zien als je op zijn naam klikt. Dus het linken van een advertentie is een beetje nutteloos als je het met 1 of 2 muisklikken al kan zien;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Duidelijk verhaal. Jullie waren nog aan het onderhandelen, er was nog geen wederzijds akkoord. Geen overeenkomst = geen deal = geen review.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Microkid schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 17:20:
Duidelijk verhaal. Jullie waren nog aan het onderhandelen, er was nog geen wederzijds akkoord. Geen overeenkomst = geen deal = geen review.
Ik heb duidelijk gezegd dat mijn budget 80 euro is dus waarom zou ik geen 70 euro bieden.

Verschilt per kijk er kan ook gezegd worden geen betaling geen overeenkomst.

Nog een stap verder is een bedenktijd binnen 14 dagen als verkoper een hoger bod kan vinden voordat of nadat het bedrag geregistreerd is.

Of dat de koper zijn geld terug vraagt omdat er ergens anders een beter bod is.

Als Tweakers toch zegt van geen overeenkomst geen deal geen review dan kan er een aardig percentage reviews verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchdeveloper schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 17:08:
[...]

Tja, ten eerste is het niet de bedoeling hier de DM berichten te plaatsen, dan kunnen de moderatoren zelf wel.
De advertenties van hem waren gewoon te zien als je op zijn naam klikt. Dus het linken van een advertentie is een beetje nutteloos als je het met 1 of 2 muisklikken al kan zien;)
Dus wat moet ik doen.. afwachten ? het gaat hier toch om qwd2 en mij en Tweakers.

Naast qwd2 kreeg ik meerdere reacties en hun hadden ook geen advertenties dus waarom moet ik als koper overal achteraan terwijl ik duidelijk om informatie vraag ?

Als ik een advertentie plaats of reageer op een vraag aanbod dan wordt men tot in de details bedient van de informatie wat ik aanbied ingedeeld in los en pakket, wie wat bied, of ik actief ben, wat er mogelijk is qua prijs en transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marly schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 16:27:
Ik weet, dat derden niet in dit soort topics mogen reageren, maar aangezien dit topic toch al niet voldoet aan de hiervoor geldende richtlijnen, denk ik, dat ik dit linkje wel even mag plaatsen:
How to - Feedback laten aanpassen

Hierin staat o.a., dat het niet de bedoeling is, de volledige DM-communicatie hier te posten...
Dus wat voor nut heeft het voor qwd2 om hier iets te plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

qwd2 plaatst een link van ons gesprek toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwd2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-02 20:53
Cailan, stop maar, je bent duidelijk nieuw en ik ben geen online webshop dus die 14 dagen herroepingsrecht kun je wel vergeten.
Hopelijk heb je je lesje geleerd en geef voortaan niet zo snel negatieve reviews uit zonder dat je een deal hebt.

Mods bedankt voor het verwijderen!
Slotje a.u.b. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.