Ik zoek een?
Waterkoeling voor een GTX 970, het is deels om de temperatuur beter onder controle te houden in een klein formaat case (85 graden), het vermijden van de turbo jet geluiden van de blower, en als oefening op een iets kleiner systeem, om waterkoeling in de toekomst te gebruiken.
Wat is je budget?
150 - 200 EUR max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze heb ik o.a. gevonden:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb twee bottlenecks, een PSU van max 330 watt (mij is het niet onmiddellijk duidelijk op basis van de technische fiche welk energiegebruik met waterkoeling gepaard gaat) en een klein formaat systeem (het koelblok zal sowieso uit de case moeten zijn, kan dit kwaad en/of kan dit toch eventueel in de case; er is plaats voor als de optische drive uitgaat, maar dan komt het koelblok wel dicht bij de CPU).
Waterkoeling voor een GTX 970, het is deels om de temperatuur beter onder controle te houden in een klein formaat case (85 graden), het vermijden van de turbo jet geluiden van de blower, en als oefening op een iets kleiner systeem, om waterkoeling in de toekomst te gebruiken.
Wat is je budget?
150 - 200 EUR max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Deze heb ik o.a. gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Corsair Hydro H80i | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Corsair Hydro HG10 N970 Edition | € 40,80 | € 40,80 |
| 1 | NZXT Kraken G10 Zwart | € 34,- | € 34,- |
| 1 | NZXT Kraken X41 | € 109,80 | € 109,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 291,50 | |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb twee bottlenecks, een PSU van max 330 watt (mij is het niet onmiddellijk duidelijk op basis van de technische fiche welk energiegebruik met waterkoeling gepaard gaat) en een klein formaat systeem (het koelblok zal sowieso uit de case moeten zijn, kan dit kwaad en/of kan dit toch eventueel in de case; er is plaats voor als de optische drive uitgaat, maar dan komt het koelblok wel dicht bij de CPU).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | PNY GeForce GTX 970 4GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Dell Alienware X51 (Core i5-2320) | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |