Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:22

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Hallo,

Ik kon geen algemeen netflix topic vinden, dus dacht post het hier.

In het verleden heb ik een netflix account (duurste abbo, 4 schermen) gedeeld met 5 mensen, omdat je toch niet altijd tegelijk kijkt kan dit makkelijk.

Kost een keer 28.80 euro in het jaar, vroeg mij af of mensen hier interesse in hebben aangezien ik dit weer wil doen. Aangezien het nogal een vertrouwenskwestie is, dacht ik hier wel op de goeie plek te zitten.

Op dit moment zit ik ziek thuis en mis ik netflix héél erg ;)

Ben benieuwd d:)b

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:09
hier is het netflix topic
Netflix Nederland en België

je mag dit nu niet bepaald promoten het delen van een account.... is niet echt wettelijk

[ Voor 16% gewijzigd door Icekiller2k6 op 02-02-2016 11:18 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:17:
hier is het netflix topic
Netflix Nederland en België

je mag dit nu niet bepaald promoten het delen van een account.... is niet echt wettelijk
Ah top, heb die ook wel gezien. Maar na aanklikken dacht ik niet dat dat het algemeen topic was op de 1 of andere manier.

Maar is het zo wettelijk verboden? Want ze bieden de optie aan toch, of is het meer van doe het lekker met je vrienden en niet met onbekenden?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Mjah
http://www.techtastic.nl/...m-met-delen-van-accounts/

volgens dit oogt het vooral dat ze geen probleem hebben ivm familiale kring.. :)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmate
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-02-2024
Icekiller2k6 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:23:
Mjah
http://www.techtastic.nl/...m-met-delen-van-accounts/

volgens dit oogt het vooral dat ze geen probleem hebben ivm familiale kring.. :)
Familiale kring inderdaad, maar ik denk niet dat OP dat in gedachte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
Jörgën Bürgër schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:25:
[...]

Familiale kring inderdaad, maar ik denk niet dat OP dat in gedachte heeft.
Jullie zijn allemaal familie O+

Maar nee inderdaad, dacht hier ook prima terecht te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
5.1. Het lid dat het Netflix-account heeft aangemaakt en via wiens betalingsmethode de lidmaatschapskosten in rekening worden gebracht (de Account-eigenaar) heeft toegang tot en controle over het Netflix-account. Teneinde de controle over het account te behouden, en om te voorkomen dat anderen toegang krijgen tot het account (met o.a. gegevens over de kijkgeschiedenis voor het account) mag de Account-eigenaar het wachtwoord of de gegevens van de Betalingsmethode die gekoppeld zijn aan het account (zoals de laatste vier cijfers van een creditcard of bankpas, of het e-mailadres als de Account-eigenaar PayPal gebruikt) aan niemand bekendmaken.
Bron: voorwaarden Netflix.

Dat werkt dus in familiale kring wel, maar daarbuiten wordt het lastig.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 17:01
Leoon. schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:21:
[...]
Maar is het zo wettelijk verboden? Want ze bieden de optie aan toch, of is het meer van doe het lekker met je vrienden en niet met onbekenden?
het is bedoeld om binnen hetzelfde huishouden te delen, dus dat je tegelijk met je ouders, broers en zussen verschillende films/series kan kijken.

Dit hoeft dan weer niet te betekenen dat je allemaal thuis hoeft te zitten om gelijktijdig te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Topicstarter
lordprimoz schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:26:
[...]

het is bedoeld om binnen hetzelfde huishouden te delen, dus dat je tegelijk met je ouders, broers en zussen verschillende films/series kan kijken.

Dit hoeft dan weer niet te betekenen dat je allemaal thuis hoeft te zitten om gelijktijdig te kunnen kijken.
Hm ja. In verleden wel met een vriendengroep kunnen kijken waar we het gewoon deelden en dat is ook nooit probleem geweest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
ze blokkeren het niet... maar is niet in overeenstemming met hun policy, waar je mee akkoord gaat bij het afnemen van de dienst.. ik wil niet uit de hoogte doen ofzo.. :)

als je paar kameraden vindt waar je het mee kunt doen.. go for it ;), maar denk niet dat je hier op de juiste plek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04:23
En? Wat dacht je van toegang tot je betalingsgegevens door 'vreemden'? Bijvoorbeeld je creditcardnummer? (Ik weet niet of die zichtbaar is bij Netflix)
En niet te vergeten het wijzigen van e-mail adres van de (hoofd)gebruiker en andere ongein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat lijkt me dus wel duidelijk zo :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.