Video op mobiel

Pagina: 1
Acties:

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:19
Ik vroeg me af wanneer de video speler van Tweakers.net wordt aangepakt. Ik zit net zonder problemen Netflix te kijken.. daarna switch ik naar Tweakers voor de video over de LG V10..lukt niet.. de video buffert niet (zowel op 360p, 720p als 1080p) en als ik vervolgens de slider wil verzetten krijg ik nog een keer het intro te zien en begint het filmpje weer van voor af aan.. erg frustrerend.
Heb het ook al meerdere keren gehad dat ik een filmpje van 5 minuten even wil pauzeren en dat ik bij het hervatten nóg een keer reclame krijg (dat vind ik serieus nog erger).
Ik snap dat er inkomsten moeten worden gegenereerd maar als ik dezelfde reclame al gezien heb voordat het filmpje start.. hoeft het echt niet nog een keer zodra men pauzeert..
Anyway.. zijn jullie toevallig op de achtergrond bezig met een nieuwe speler of dat nog niet? Of ben ik de enige met dit probleem?

*sowieso

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-01 20:01

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Er is op dit moment een nieuwe video player in beta(voor abbonee's), er wordt dus aan gewerkt :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01 16:11

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik moet zeggen dat ik er zelf geen last van heb, gewoon via 4g. Maar wel vind ik dat de standaard-player beter lijkt te werken in Firefox dan in Chrome. De nieuwe bèta-player heb ik nog niet geprobeerd op mobiel trouwens ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• DonJunior
_David_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:00:
Er is op dit moment een nieuwe video player in beta(voor abbonee's), er wordt dus aan gewerkt :)
Kijk.. daar worden we dan weer wel vrolijk van.

@letatcest: Ik gebruik inderdaad Chrome op mn mobiel ja. Maar goed, dan wachten we geduldig af! Thnx

*sowieso

• DonJunior
Dit is toch wel het toppunt...
reviews: Hitman - Goed, maar kort

Wil ik daar, gewoon op de pc, de video kijken.. krijg ik netjes de reclame voorgeschoteld.. en daarna.. niets!
De video laadt niet eens.. :| De ervaring op Tweakers begint met steeds vaker tegen te vallen door dit soort grapjes. Nu heb ik op refresh geduwd.. krijg ik weer eerst reclame.. en daarna weer geen video :-(

*sowieso

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 16:56
Nou ja troost je... het heeft niets te maken met je mobiel of dat Tweakers je alleen maar reclame wil laten kijken..

Ook met een abonnement op een desktop speelt het filmpje niet af (en geeft de server een: 503 Service Temporarily Unavailable melding)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 15-03-2016 08:07 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 19:36
Zie: Bètatest nieuwe videoplayer

Werkt het in de nieuwe player wel?

• DonJunior
Thanks, geprobeerd maar maakt helaas geen verschil. Ik heb zo het vermoeden dat dit aan het werk ligt (Streaming niet toegestaan (maar Youtube werk wel :? )
Jammer dat Tweakers het sowieso niet gewoon op YT zet. .dan kan ik het thuis rustig kijken via mijn Watchlist en op TV...

*sowieso

Pagina: 1