Harman Kardon versterker voor speakerset HKTS9

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 730169

Topicstarter
Voor mijn speakerset van Harman Kardon hkts 9 ben ik op zoek naar een goede bijpassende versterker.

Welke wordt geadviseerd? En waar moet ik op letten om het uiterste uit de speakers te kunnen halen?

Ik ben benieuwd, alvast bedankt voor de reacties! :)

Beste antwoord (via FeaR op 29-01-2016 20:20)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 16:15

FeaR

In GoT we trust

Waar je niet op moet letten is vermogen en weerstand (impedantie), zie daarvoor bijvoorbeeld [FAQ] Audio en voor algemene adviezen over hoe te kopen zie AUD beleid.

Ik stel voor dat je het topic opnieuw opent in Consumentenelektronica Aankoopadvies en daar de Quick Start invult. Denk daarbij aan harde eisen als bijvoorbeeld het aantal HDMI-ingangen, prijs en waarom het een Harman Kardon receiver moet zijn. En ook wat je zelf al gevonden hebt, dan weten wij ook welke richting we moeten kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 29-01-2016 20:20 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 16:15

FeaR

In GoT we trust

Waar je niet op moet letten is vermogen en weerstand (impedantie), zie daarvoor bijvoorbeeld [FAQ] Audio en voor algemene adviezen over hoe te kopen zie AUD beleid.

Ik stel voor dat je het topic opnieuw opent in Consumentenelektronica Aankoopadvies en daar de Quick Start invult. Denk daarbij aan harde eisen als bijvoorbeeld het aantal HDMI-ingangen, prijs en waarom het een Harman Kardon receiver moet zijn. En ook wat je zelf al gevonden hebt, dan weten wij ook welke richting we moeten kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 29-01-2016 20:20 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.