Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in Lightroom de foto's van m'n SD kaart naar de SD kaart geïmporteerd. Hoe dat fout is gegaan weet ik niet. Maar ik heb vervolgens de kaart in de camera geformatteerd en ben nu dus alles kwijt. Ik heb CardRescue, Data Rescue 3 en Stellar Phoenix Recovery geprobeerd en helemaal niets gevonden. Dit lijkt me raar aangezien ik na 't formatteren direct geprobeerd heb de data terug te halen zonder er nog iets op te zetten. Het gaat om Sony .ARW (RAW) bestanden.

Hebben jullie enig idee wat ik nog kan doen?

Mac OS X El Capitan, Kingston 64GB sd kaartje (exFAT)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Schrijf niets naar de geformatteerde SD-kaart. Elke schrijfactie kan data overschrijven!

Ik heb zelf goede ervaringen met het progje File Scavenger. (v3.2) (Long scan) (Betaald)
Het gratis programma Recuva kan waarschijnlijk precies hetzelfde.

Dit zijn echter Windows progsels. Even je kaartje in een Windows systeem steken.

[ Voor 14% gewijzigd door Tyrian op 29-01-2016 01:50 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:10
Recuva heb ik zelf goede ervaringen mee. Kaartjes waar windows helemaal niks mee kon (ook niet meer benaderen en formateren) werden binna altijd nog volledig door rrcuva uitgelezen. Mocht oppervlakkige scan niet lukken, is er ook een deepscan. Maar ja, wel Windows idd...

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22
Aangezien je ook al dezelfde vraag in een ander subforum hebt gesteld (waar het beter past), gaat deze op slot.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Dit topic is gesloten.