Wijziging user review - mrfu vluggejapienl

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfu
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

mrfu

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Deze persoon blijft mijn profiel lastig vallen met dubbele feedbacks:
Eerste feedback
Tweede feedback

Ik doe blijkbaar al 10 jaar goede zaken op Tweakers met 750+ positieve feedback, maar ga mensen oplichten voor een 2,50 euro kabel. RIGHT.

Normale communicatie met deze meneer blijkt erg lastig. Ik krijg overal de schuld van, maar meneer levert zelf geen enkel bewijs van verzending. Wederom: mijn schuld. :p

Hoe dan ook. 2x feedback voor 1 transactie is niet toegestaan, dus ik zie in ieder geval de 2e graag verwijdert.

-----

Toelichting transactie:

Meneer koopt een HDMI kabel van mij. Ik stuur deze op.
5 weken later krijg ik uit het niets een negatieve feedback. (geen bericht in de tussentijd)
Ik vraag waarom. Krijg een forum posting dat ik geen recht heb op mijn feedback.
Ik blijf nog beleefd en laat de mogelijkheid om de HDMI kabel retour te sturen open (wat andere mensen mogelijk niet meer zouden doen NA een negatieve feedback. Want de feedback heb je al, waarom zou je iemand dan nog willen helpen?) en ik zal het bedrag zelfs volledig terug storten bij retour van de kabel.
Meneer zegt kabel retour te hebben verzonden, maar er komt niks binnen.
Nu ben ik de schuldige, want blijkbaar heb ik de aankomst van de kabel verzwegen.

Dus niet alleen kan ik nu niet aantonen dat de kabel wel degelijk werkend aangekomen is (dus ik WIL JUIST dat de kabel aan komt), ik ben blijkbaar ook degene die liegt en oplicht voor een 2,5 euro kabel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 09:12
Leuk dat je mij ook even op de hoogte hebt gesteld van deze topic die ik tegenkom toevallig omdat ik 2 wraakreviews van jou op mijn profiel tegenkom en zelf een topic wilde starten. Je hebt de vorige keer van de admin duidelijk advies gekregen geen wraakreviews te plaatsen. Dat je een koe een schaap noemt, wil natuurlijk niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een schaap is.

Je argument dat 2 reviews over hetzelfde product niet zijn toegestaan: Waarom plaats je dan vandaag nog even 2 slechte reviews over hetzelfde onderwerp op mijn profiel? Het besluit van de laatste topic was van mod MicroKid dat die eerste review verwijderd zou worden. Ik was dus in de veronderstelling dat die al niet meer bestond.

Jij met je ladingen lovende feedback moet onder de hand weten dat je de andere user ook even van het forumtopic op de hoogte moet brengen als je wijzigingen wilt. Dit loopt al 4 dagen zonder dat je mij op de hoogte stelt.

Nu zit je weer 2 wraakreviews op mijn profiel te spammen. Haak graag aan door te vragen of een van de admins zo vriendelijk wil zijn deze overduidelijke wraakreviews te verwijderen. Je onderhandelt elke slechte feedback via het forum uit door slechte reviews terug te plaatsen. Dus geen wonder dat je alleen maar positieve feedback hebt. Als je alle forum topics in deze sectie als negatieve feedback zou tellen heb je er

De admin mag zich zo vrij voelen om alle berichten door te lezen met MRFU aangaande dit verhaal. Dan zal je 2 dingen kunnen concluderen:
- Ik heb MRFU ruim de kans te geven eea op te lossen, na onze vorige steggeling in dit V&A forum. Hij weigert daarbij in alle toonaarden mee te werken aan een oplossing. Ik post zelfs de betreffende kabel terug. Die ontvangt hij dan zogenaamd niet, omdat hij mij niet leuk vindt communiceren oid. Is het daarna niet mee eens als ik daar een slechte feedback over plaats.
- Ik heb nooit bericht ontvangen over dit inmiddels 4 dagen lopende topic.

Ik ben persoonlijk een beetje klaar met MRFU.

Met vriendelijke groet,

Jaap

[ Voor 22% gewijzigd door vluggejapienl op 01-02-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waarom nu weer elkaar bestoken met beoordelingen als als e.e.a. al besproken was in een ander topic? Het gedrag wat hier tentoongesteld wordt kan ik niet anders omschrijven dan kinderachtig. En Mrfu, je zou beter moeten weten dan meteen op 1 dag 2 wraak reviews te plaatsen.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ben hier helemaal klaar mee. Ik heb alle reviews verwijderd en ik wil er ook niets meer over horen. Zodra er weer gedonder met V&A reviews is gaat het betreffende account op slot.

[ Voor 89% gewijzigd door Microkid op 01-02-2016 20:39 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.