economen-draad bijspijkeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
deze http://www.tweakers.net/nieuws/17302

In mijn enthousiasme heb ik al mijn kruit reeds verschoten. In de bovenstaande draad staan een hoop nuttige dingen maar veel ervan zijn min-of-meer dezelfde. Bovendien staat er in de meeste reacties vrij basale economische kennis. Volgens mij zijn stukken uit doorsnee text-books en/of marketing-kennis oplepelen niet categorie +4 interessant waardig

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

De Redhat draad heb ik me ook laten verleiden tot economische blaat. Daar moet overigens ook nog het één en ander gebeuren, dan duik ik met mijn laatste modpuntjes op de pessimisme op de chipmarkt draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 13:05

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ik ben net begonnen met moddereten, ik heb nog iets van 30 punten liggen. Ik zou graag helpen, maar ik snap van die hele faq niet bitter veel. Die ene -1 Troll in de Kournikova draad is van mij, omdat ik vond dat die opmerking over "aan het gas" niet door de beugel kon. Maar voordat ik op submit drukte heb ik even peentjes zitten zweten, omdat ik ook nog wel iets kon inzien van zijn argumenten.

Ik bedoel maar, als ik jullie posts doorlees dan proef ik een enorm enthousiasme en slagvaardigheid, en die heb ik zelf nog niet zo. Dus ik zou je graag mijn punten kado doen omdat ik zelf nog niet zo heel goed weet hoe dat modderen nou _precies_ in zijn werk gaat :) .

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 21 juni 2001 10:59 schreef oehoe het volgende:
Ik ben net begonnen met moddereten, ik heb nog iets van 30 punten liggen. Ik zou graag helpen, maar ik snap van die hele faq niet bitter veel. Die ene -1 Troll in de Kournikova draad is van mij, omdat ik vond dat die opmerking over "aan het gas" niet door de beugel kon. Maar voordat ik op submit drukte heb ik even peentjes zitten zweten, omdat ik ook nog wel iets kon inzien van zijn argumenten.

Ik bedoel maar, als ik jullie posts doorlees dan proef ik een enorm enthousiasme en slagvaardigheid, en die heb ik zelf nog niet zo. Dus ik zou je graag mijn punten kado doen omdat ik zelf nog niet zo heel goed weet hoe dat modderen nou _precies_ in zijn werk gaat :) .
Snap je deze wel, of is dit degene die je niet snapt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Hm t.net weer effe weg :?
zo valt er weinig bij te spijkeren ;(
Iemand die meer weet :?

Edit : lama :P Femme speelde weer met wat snoertjes :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Op donderdag 21 juni 2001 11:08 zei Jaymz dit:

[..]

Snap je deze wel, of is dit degene die je niet snapt ?
Qua Nederlands taalgebruik snap ik de faq best, wat mij een beetje dwarszit is oa dat ik niet mijn mening mag lopen bevorderen (ok, terecht) maar dat ik wel moet kijken naar argumenten. Ik kan me voorstellen dat iemand met argumenten kom, die technisch ok zijn, maar die bijvoorbeeld niks te maken hebben met de topic. Wat doe je dan? Inhoudelijk verkondigt de persoon dan geen onzin, maar echt op de topic slaan doet het niet. En is dat ook altijd nodig, ik bedoel sommige "zijpaadjes" kunnen heel interessant zijn.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, hoe langer ik naar een posting kijk voordat ik mijn beoordeling geef, hoe moeilijker het wordt. Misschien ligt dat aan mijn gestoorde geest, maar ik weet altijd wel wat voors en tegens te verzinnen. Dus modden is imho ook een behoorlijk stuk ervaring.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 12:17 maakte oehoe het zichzelf behoorlijk lastig: ;)
Bij zijpaden is het soms moeilijk inschatten. Offtopicness vs Interessant. Daar komt inderdaad een stukje subjectiviteit naar voren. Is ook niet erg, is ergens de charme van het modsysteem. Met het meningen verhaal wordt vooral bedoeld dat je een posting waar je het inhoudelijk mee eens bent om die reden een +1 geeft.

Een optelsommetje van voors en tegens maken bij een complexe post en dat tegen elkaar wegstrepen kan ook nog weleens handy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Op donderdag 21 juni 2001 12:31 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Bij zijpaden is het soms moeilijk inschatten. Offtopicness vs Interessant. Daar komt inderdaad een stukje subjectiviteit naar voren. Is ook niet erg, is ergens de charme van het modsysteem. Met het meningen verhaal wordt vooral bedoeld dat je een posting waar je het inhoudelijk mee eens bent om die reden een +1 geeft.

Een optelsommetje van voors en tegens maken bij een complexe post en dat tegen elkaar wegstrepen kan ook nog weleens handy zijn.
Aha, da's bruikbaar. Thanx. Nog iets (ik ben nu toch bezig), soms vind ik de punten hoog zat, maar vind ik de modtag een beetje verkeerd, wat doe je dan? Gewoon laten staan, je niet druk om maken en hopen dat iemand met een hoop ervaring nog langs komt ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 12:35 schreef oehoe het volgende:

[..]

Aha, da's bruikbaar. Thanx. Nog iets (ik ben nu toch bezig), soms vind ik de punten hoog zat, maar vind ik de modtag een beetje verkeerd, wat doe je dan? Gewoon laten staan, je niet druk om maken en hopen dat iemand met een hoop ervaring nog langs komt ;) ?
Tag-probleem: helaas is daar nog geen oplossing voor. Zeker irritant als een post op bijvoorbeeld +3 overbodig staat |:( . De waarde is IMO belangrijker dan de tag. Af en toe wil * KeX nog weleens de tag ommodden bij extreme gevallen. Daarvoor moeten meerdere moderaties per reactie uitgevoerd worden en dat kan de enkele gewone user niet.

Met andere woorden: laat de tag de tag maar als is het soms quite annoying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Thanx, nou dan kan ik nu wel aan de slag denk ik :) . Bedankt voor alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 14:20 schreef oehoe het volgende:
Thanx, nou dan kan ik nu wel aan de slag denk ik :) . Bedankt voor alle info.
welcome! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
hebben we r weer 1tje bij?? ;)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

[zelfspotmodus]
'n onzeker parttimertje ;)
[/zelfspotmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Vele parttimers maken ook een grote mod-force :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 15:32 schreef oehoe het volgende:
[zelfspotmodus]
'n onzeker parttimertje ;)
[/zelfspotmodus]
Beter een part-timer dan helemaal niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Iedereen is als part-timer begonnen toch?

Ook * KeX K[/sup]e]XDaFleX, die zich heel duidelijk zit te drukken het laatste half uurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 01:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Jaja, de modforce groeit door !

En da's mooi !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 17:24 liet KexDaFlex zien waar ie echt druk mee was:
Iedereen is als part-timer begonnen toch?

Ook /me K[/sup]e]XDaFleX, die zich heel duidelijk zit te drukken het laatste half uurtje :P
Ja, ja, maar je hebt wel tijd om te jongleren met je nick zekers?

Ik denk dat het tijd wordt dat je voor straf een opstel moet schrijven over TMF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 18:09 schreef TgF het volgende:

...
Ja, ja, maar je hebt wel tijd om te jongleren met je nick zekers?

Ik denk dat het tijd wordt dat je voor straf een opstel moet schrijven over TMF :)
Damn nee! Was me juist van het schrijven van iets aan het drukken met T.net/GoT. Daarom was ik met mijn nick aan de Goochel. Vond dat ik me even van de IRL zut moest drukken. :)

* KeX zit in een bizzi periode, verhuizen en volgende week scriptie presenteren en verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
<marquee><font size=4 color=blue>De MOD-FORCE blijft in B E W E G I N G ! </font></marquee>

Je leert hier ook iedere dag weer wat bij :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 18:17 gaf testcase blijk van zijn HTML vaardigheden:
<marquee><font size=4 color=blue>De MOD-FORCE blijft in B E W E G I N G ! </font></marquee>

Je leert hier ook iedere dag weer wat bij :)
We kunnen weer trots zijn op je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 18:14 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Damn nee! Was me juist van het schrijven van iets aan het drukken met T.net/GoT. Daarom was ik met mijn nick aan de Goochel. Vond dat ik me even van de IRL zut moest drukken. :)

* KeX zit in een bizzi periode, verhuizen en volgende week scriptie presenteren en verdedigen.
Nah, suck-6 dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Hm leuk met html als je geen rechten hebt :P

* GiLeX ook niet ;(
heeft nu druk helaas :(

edit :3 typoz in zo'n stukkie * GiLeX kruipt in de hoek (tweakers huiskamer) omn zich een flink potje te schamen :P

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 19:02 wenste TgF me suck-6:
Spenk je wel!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm btw hoe groot is de squad nu dan inmiddels :?
inclusief parttimers en fulltimers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 19:28 schreef gellie het volgende:
Niet groot genoeg voor de exploderende Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm da's ook op L.A wat over gezegd geloof ik toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Aaargh ;(

Q
is net als Q in Nex Gen een irritant en taai stuk vreten :(
ik hou geen modpoints meer over zo :(
da's niet leuk meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 19:45 schreef gellie het volgende:
hm da's ook op L.A wat over gezegd geloof ik toch :?
Dit mis ik even, waarover? Ik heb in LA geen topic over de ModQ gezien. Sterker nog, het zou me verbazen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 20:15 kwam gellie achter de puntenvraatzucht van de Q:
Mijn voorraad vreet ie ook op. De ModQ leegmaken mag geen doel op zich zijn, maar een hele grote modQ betekent vaak ook dat er een boel draden, naast onvolledig, niet goed gemod zijn. En vandaag is zo'n dag dat er nergens tegen op te modden is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Indirect :)
[topic=117344]

die bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 20:31 schreef gellie het volgende:
...
die bedoel ik :)
Ah! Is die oude draad van * KeX weer opgeschopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 21 juni 2001 19:28 schreef gellie het volgende:
Pffht, een mannetje of 10-15 geloof ik ('actieve' TMFfers dan)
ecteinascidin, GaMeOvEr, Otis, testcae, TgF, Kex, Thor, GA!S en Jaymz zijn de namen die "resident" in me geheugen zitten.

dextertje, WouterTinus, RobinVR, Floris_Diemel, smeetsr en enige anderen die me nu ff ontschoten zijn komen hier ook al enige tijd.

Kex en Thor zijn van de "zgn. tweede lichting". GA!S en Otis komen zo nu en dan eens langwippen (als in: posten; ofze veel lezen weet ik niet)

gellie, spice, devster (+ wie ik nu over het hoofd zie) zie ik eigenlijk pas recentelijk 'regelmatig' reageren.

[Wie ik vergeet: Je wordt wel gewaardeerd (ik ben ook maar een mens, en me geheugen is ook niet perfect.)]

Ongetwijfelt zullen er ook "onzichtbare Moddereters" actief zijn op T.net.

[+:
Dusty, tineau, spook, theghostinc, arjenk, tabaqui, ...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 21 juni 2001 21:20 begon Jaymz met een lijstje:
...
Dusty, tineau, spook, theghostinc, arjenk, en tabaqui zijn niet allemaal even frequent maar zeker meer dan passanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kex en Thor zijn van de "zgn. tweede lichting". GA!S en Otis komen zo nu en dan eens langwippen (als in: posten; ofze veel lezen weet ik niet)
Heej * KeX , wij zijn tweede lichting! Cool! ;)

/me wenst * KeX ook veel succes, trouwens!

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 22 juni 2001 00:40 schreef Thor-korenwolf het volgende:

Heej * KeX , wij zijn tweede lichting! Cool! ;)
En dan ook alweer oude poep, wat vliegt de tijd toch. ;)
/me wenst * KeX ook veel succes, trouwens!
Senk U. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op donderdag 21 juni 2001 21:20 noemde Jaymz me in z'n lijstje
* Wouter Tinus leest vrijwel alles hier ja :)

Ik heb alleen nooit veel tijd (prioriteit moet ik eigenlijk zeggen van m'n leraar uit groep 8 :+ ) om te reageren, vooral omdat jullie er een hele kunst van hebben gemaakt om op originele wijze te melden dat je aan je plicht hebt voldaan. :)

Ik ben eigenlijk ook geen moderator, maar af en toe voel ik wel de drang om de rechten die mij zijn gegeven door de almachtige database te gemisbruiken om eens extra hard ergens tegenaan te schoppen waar dat nodig is :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 22 juni 2001 diep in de nacht bekende WouterTinus dit: :P
Ik ben eigenlijk ook geen moderator, maar af en toe voel ik wel de drang om de rechten die mij zijn gegeven door de almachtige database te gemisbruiken om eens extra hard ergens tegenaan te schoppen waar dat nodig is :)
Misbruik >:) het niet maar idd als een draad op t.net dwars staat kan je ons best een handje helpen, vooral als wij er weinig meer aan kunnen bijspijkeren :P

Pagina: 1