After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notifications/
Maar jullie bedoelen denk ik in het drop down menu?
Of willen jullie gewoon het oude systeem terug, maar dan met de duimpjes erbij?

If you choose not to decide, you still have made a choice.
In het dropdown menu, a la Facebook.IdieEasy schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:00:
Hier staat er al eentje:
https://secure.tweakers.net/my.tnet/notifications/
Maar jullie bedoelen denk ik in het drop down menu?
Of willen jullie gewoon het oude systeem terug, maar dan met de duimpjes erbij?
[ Voor 82% gewijzigd door Raven op 26-01-2016 14:01 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb het even gehad met het Forum, Sessieduur
Als, 1x per dag, 1,5 tot 2 uur Forum lezer is dat voor mij belangrijk.
Edit:
Mijn "begrijpend" lezen is wat minder, kort na het wakker worden tussen 2 nachtdiensten, sorry.
[ Voor 20% gewijzigd door Karloe op 26-01-2016 19:46 . Reden: eerst wakker worden... ]
Dat staat helemaal los van de notificaties...Karloe schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:21:
En wat gaat dat doen met mijn "laatste Sessie" tijd?
Ik heb het even gehad met het Forum, Sessieduur
Als, 1x per dag, 1,5 tot 2 uur Forum lezer is dat voor mij belangrijk.
Intentionally left blank
Dit dus. Vroeger was het openklikken van het dropdown menu voldoende, nu moet je per se élke notificatie afzonderlijk aanklikken. Best annoying, ook vanuit mij dus het verzoek het weer terug te draaien naar het oude.CRXDelSol schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 00:25:
Ik ben het eens met een 'gelezen' knop. Als ik een topic open heb staan, en iemand citeert mij, dan heb ik het gelezen en gereageerd, maar vervolgens blijft er bovenin een getal staan, net zolang tot ik alle (al bekeken) notificaties beantwoord. Stoort wel een beetje.
Of is dit weer een gevalletje verplichte 'vooruitgang'?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ja iid gewoon links van instellingen ofzo
Dit topic is gesloten.