Mijn vraag
Casual game pc, met mogelijkheid om te upgraden naar een krachtiger systeem.. het is mijn eerste build, en ik kan alle advies goed gebruiken. wat zijn mijn beste opties qua componenten?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Voornamelijk gaming, (sims 4/the witcher 3/battlefront/skyrim/WFTO/enzovoorts)
•Wat mag het systeem gaan kosten?
850,-
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
logitech muis & toetsenbord, philips beeldscherm, logitech geluidset, en een kast (oud, geen idee welk merk)
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles, afgezien van het bovenstaande.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
voorkeur gaat uit naar een intel processor, hier heb ik het meeste vertrouwen in. verder geen voorkeur, maar wel graag merken met een goede reputatie.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn enigste vereisten is dat ik de computer uiteindelijk kan upgraden naar een krachtiger systeem, dmv bijvoorbeeld later een duurdere videokaart aan te schaffen, zonder dat ik gelijk de voeding, koeling, enzovoorts, ook moet vervangen, omdat het anders niet sterk genoeg is.
Hierbij dan wat ik er van heb kunnen maken.. maar zoals je zien kunt, is het behoorlijk wat meer dan 850,-
Wat kan ik veranderen? wat slaat totaal nergens op en is volledig overbodig?
Bij voorbaat dank, en excuses als ik overkom als een gigantische nitwit.. ik ben behoorlijk nieuw hierin, maar erg leergierig!
Casual game pc, met mogelijkheid om te upgraden naar een krachtiger systeem.. het is mijn eerste build, en ik kan alle advies goed gebruiken. wat zijn mijn beste opties qua componenten?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Voornamelijk gaming, (sims 4/the witcher 3/battlefront/skyrim/WFTO/enzovoorts)
•Wat mag het systeem gaan kosten?
850,-
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
logitech muis & toetsenbord, philips beeldscherm, logitech geluidset, en een kast (oud, geen idee welk merk)
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
alles, afgezien van het bovenstaande.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
voorkeur gaat uit naar een intel processor, hier heb ik het meeste vertrouwen in. verder geen voorkeur, maar wel graag merken met een goede reputatie.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn enigste vereisten is dat ik de computer uiteindelijk kan upgraden naar een krachtiger systeem, dmv bijvoorbeeld later een duurdere videokaart aan te schaffen, zonder dat ik gelijk de voeding, koeling, enzovoorts, ook moet vervangen, omdat het anders niet sterk genoeg is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 213,90 | € 213,90 |
| 1 | MSI H170A GAMING PRO | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | LG DVD RW 8x Slimline black USB 2.0 (GP57EB40.AUAE10B) Zwart | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.056,55 | |
Hierbij dan wat ik er van heb kunnen maken.. maar zoals je zien kunt, is het behoorlijk wat meer dan 850,-
Wat kan ik veranderen? wat slaat totaal nergens op en is volledig overbodig?
Bij voorbaat dank, en excuses als ik overkom als een gigantische nitwit.. ik ben behoorlijk nieuw hierin, maar erg leergierig!
[ Voor 55% gewijzigd door wampetje op 26-01-2016 14:00 ]