The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Mijn topic is gisteren niet gesloten. Als je had gekeken had je gezien dat het een topic van iemand anders is.Frostbiter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:35:
Jouw topic is gisteren nog gesloten? Ik bedoel maar dat sommige mensen ook een leven hebben naast tweakers en bijvoorbeeld een weekendje weg zijn of weet ik veel wat. Ik zou zeggen, geef hem nog een dag of 3 á 4 en ga daarna pas kijken naar vervolgstappen.
Hij en ik hebben dus voor hetzelfde product betaald en geen van ons hebben wat gekregen.
Hij heeft mij donderdagavond voor het laatst een mail gestuurd met bedankt voor je geld.
En daarna geen reactie meer ontvangen.
Oef pijnlijk voor mijl-burna schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:05:
[...]
Mijn topic is gisteren niet gesloten. Als je had gekeken had je gezien dat het een topic van iemand anders is.
Hij en ik hebben dus voor hetzelfde product betaald en geen van ons hebben wat gekregen.
Hij heeft mij donderdagavond voor het laatst een mail gestuurd met bedankt voor je geld.
En daarna geen reactie meer ontvangen.

Denk je dat dat nog zin heeft, want uit het gesloten topic begrijp ik dat we beide voor hetzelfde product betaald hebben.Frostbiter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:41:
[...]
Oef pijnlijk voor mijTja, dan ligt het wat anders al zou ik zeggen dat je hem nog een paar dagen geeft?
En geen van ons beide heeft tot nu toe iets gehoord of ontvangen.
Ik heb ook contact met hem gehad. De prijs was al veel te laag en daar ben ik ook nog eens ver onder gaan zitten en dat werd geaccepteerd.
Via email een invoice toegestuurd gekregen die niet bleek te kloppen. Dit omdat er geen order nummer op stond en het formaat afweek van andere facturen die ik van die toko kende.
Deze gebruiker ook op Facebook toegevoegd om identity diefstal uit te sluiten, echter niet geaccepteerd.
Sinds afgelopen vrijdag na verschillende reminders geen bericht meer van hem gehad.
Overigens denk ik dat dit dezelfde persoon is als [Verwijderde gebruiker]. Dit omdat beiden een VGA kaart voor die prijs aanboden en voor en achternaam aan elkaar schreven. Maar niet bewezen.
Hebben jullie aangifte gedaan?
[ Voor 18% gewijzigd door The Source op 24-01-2016 20:03 ]
Ik ga vanavond nog aangifte doen ja.
Ik ga ook kijken of ik contact kan opnemen met Janwing.
Ik heb tweakers vorige week al gewaarschuwd voor deze gebruiker.
Tweakers heeft alleen mij gestraft door mijn topic te sluiten.
Dit heeft tweakers gedaan zonder mij te vragen wat er was gebeurd en waarom ik dacht opgelicht te zijn
Zie hier het resultaat, meer slachtoffers door deze oplichter.
I-bruna ik wil je graag de gegevens mailen die bij mij bekend zijn. Maar ik mag hier geen persoonsgegevens plaatsen anders krijg ik weer straf van tweakers.
tav van Frostbiter
Pijnlijk voor jouw ?? wij zijn degene die oplicht zijn terwijl ik vorige week al waarschuwde voor deze persoon.Frostbiter schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:41:
[...]
Oef pijnlijk voor mijTja, dan ligt het wat anders al zou ik zeggen dat je hem nog een paar dagen geeft?
[ Voor 28% gewijzigd door janwing op 25-01-2016 11:44 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik bedoel dat het pijnlijk voor mij is dat dat ik dat niet gecheckt heb.janwing schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:26:
tav van Frostbiter
[...]
Pijnlijk voor jouw ?? wij zijn degene die oplicht zijn terwijl ik vorige week al waarschuwde voor deze persoon.
Ik hoor graag wat tweakers kan betekenen voor het politie onderzoek.
How to - Help! Ik ben opgelicht!!janwing schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:11:
Ik heb inmiddels aangifte gedaan en mail contact met I-bruna om gegevens uit te wisselen
Ik hoor graag wat tweakers kan betekenen voor het politie onderzoek.
Maar ik neem aan dat je die thread allang gevonden hadTweakers.net is gebonden aan de wet bescherming persoonsgegevens, en de politie heeft een aangifte nodig om volgens de procedure gegevens op te vragen. We willen graag meewerken aan het tegengaan van oplichting, maar zonder aangifte kunnen wij de politie dus niet helpen.

Daarom schrijf ik volgens mij ookIdieEasy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:16:
maar zonder aangifte kunnen wij de politie dus niet helpen
Dus mijn vraag blijft staan. Wat kan tweakers nu betekenen in het politie onderzoek.Ik heb inmiddels aangifte gedaan
[ Voor 14% gewijzigd door janwing op 25-01-2016 13:36 ]
Maar dan kan Tweakers dus nog niets tot de politie het opvraagt.
Maar goed, ik laat de rest van het reageren wel aan Tweakers over, sorry dat ik me erin mengde.
39
Zodra de politie ons vraagt om alle gegevens zullen wij deze conform de wet overhandigen.janwing schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:35:
[...]
Dus mijn vraag blijft staan. Wat kan tweakers nu betekenen in het politie onderzoek.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Maak ik hieruit op dat er 3 gedupeerde zijn die betaald hebben?Microkid schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:26:
@Janwing, beide andere personen hadden al een deal gemaakt voordat jij ons waarschuwde, waarna wij onderzoek gedaan hebben en het account gesloten hebben.
Sorry, rekenfoutje. Ik tel op dit moment 2 gedupeerden.The Source schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:48:
[...]
Maak ik hieruit op dat er 3 gedupeerde zijn die betaald hebben?
Microkid schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:48:
[...]
Sorry, rekenfoutje. Ik tel op dit moment 2 gedupeerden.
Ik tel er toch echt 3Microkid schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:26:
@Janwing, beide andere personen hadden al een deal gemaakt voordat jij ons waarschuwde, waarna wij onderzoek gedaan hebben en het account gesloten hebben. Dus ga nou niet de schuld bij ons leggen. Iedereen is immers toch echt zelf verantwoordelijk om vooronderzoek te doen.
Lees het even in chronologische volgorde en denk nog eens goed na.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Beide andere personen(2 dus) en Janwing. Dat is toch 3?Hyp Hyper schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:04:
[...]
Lees het even in chronologische volgorde en denk nog eens goed na.
Nog eens héél goed nadenken en lezen.jbhc schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:33:
[...]
Beide andere personen(2 dus) en Janwing. Dat is toch 3?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
dat zijn nog steeds 2 of 3 teveel haha