-
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 20:57 ]
[ Voor 17% gewijzigd door LA-384 op 24-01-2016 08:09 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 24-01-2016 09:51 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Sinds wanneer is HDMI optisch?Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:20:
Aangezien HDMI al optisch is vermoed ik geen extra optische aansluiting nodig te hebben.
Ik heb niet gezegd dat het niets mag kosten, ik zou wel wat de kosten willen drukken als u me begrijpt.NL_Scratch schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:29:
als het dan al niks mag kosten zijn dit volgens mij nog best leuke setjes:
http://www.bol.com/nl/p/o...t-zwart/9000000012378987/
Sinds ik amper er iets van ken .. Als het niet zo is mag u me er altijd op wijzen en uitleggen hoe het wel in zijn werk gaat.
Hint: zo werkt het niet geheel hier op Tweakers. Als je apparatuur wil aanschaffen en dan niet weet (of wil Googlen) welke inputs en welke outputs je hebt, wil hebben of mogelijk over een jaar wil gaan gebruiken, dan wordt het wel heel lastig om een gedegen antwoord te geven.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:01:
[...]
Sinds ik amper er iets van ken .. Als het niet zo is mag u me er altijd op wijzen en uitleggen hoe het wel in zijn werk gaat.
Dat setje speelt zo goed als alle setjes (klein of groot) in een vergelijkbare prijsklasse weg.rolandmegens schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:14:
Je zou eens kunnen kijken naar:
http://www.teufelaudio.nl...round-5.1-set-p13214.html (zijn vandaag nog in de aanbieding en als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je nog eens 20 euro korting).
in combinatie met
pricewatch: Yamaha RX-V379 Zwart
Dat setje is enigszins verkeerd afgesteld op elkaar; de sub is echt ontzettend overheersend qua grootte & vermogen. Kan het weten aangezien Nieuwe 5.0 set gezocht bestaat en ik daar voor de Ultima 40 heb gekozen en de sub echt ontzettend laag staat ingesteld.NL_Scratch schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:51:
[...]
http://www.teufelaudio.nl...5-mk3-5.1-set-p13800.html
bovenstaande setje in combinatie met een onkyo/yamaha versterker is een leuke instap model die
[ Voor 18% gewijzigd door Lip op 25-01-2016 10:13 . Reden: url aangepast ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Dat die subwoofer overheersend is is inherent aan de opbouw van de set: kleine speakers die pas bij 150 Hz beginnen. De subwoofer moet alles daaronder opvangen waar je normaal op een crossover van 60-80 Hz zit met mogelijk uitschieters naar 100 Hz voor nog kleinere speakers. Daarboven wil je niet komen omdat tonen dan plaatsbaar worden op gehoor en het geheel onnatuurlijk gaat klinken. Elke set met behoorlijk kleine speakers dan wel speakers met een niet ver doorlopend bereik hebben dit probleem. Alternatief is om de subwoofer minder ver naar boven door te laten lopen maar dan krijg je weer een gat in het bereik.MAX3400 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:20:
[...]
Dat setje is enigszins verkeerd afgesteld op elkaar; de sub is echt ontzettend overheersend qua grootte & vermogen.
Dat is eerder omdat de bijgeleverde subwoofer niet heel veel toevoegt qua vergroting van het bereik. 38 Hz op -3 dB is niet heel laag voor een 10" gepoort model van deze grootte. De subwoofer zal meer output leveren dan de speakers, maar daar blijft het bij. Elke set heeft baat bij een goede subwoofer. Echter kost een goede subwoofer toch al snel minimaal de helft van de gehele Teufel Ultima 40 5.1 set.Zoals in mijn topic ook al wordt aangegeven; de gewone 40Mk2 maken samen al voldoende geluid om de aanschaf van de bijbehorende sub niet te rechtvaardigen
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
slechts enkele...
[ Voor 16% gewijzigd door Lip op 30-01-2016 00:31 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Ik heb werkelijk geen enkel idee hoe jij je inkopen doet. Je hebt geen budget, leest je niet in, koopt iets om daar naderhand ervaringen over te willen horen...Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 00:30:
Heb enkele reviews gelezen over de receiver voor het aankopen en de meningen waren verdeeld. Zou graag eens jullie mening over de receiver horen. Het gaat om de onkyo tx-nr646.
Verwijderd
Neem dan in je 'voorbereiding' meteen mee dat "voorbereidt" vanwege logische grammaticale omstandigheden hier niet met "dt" wordt geschreven.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq