Ik zoek een?
Smartphone.
Wat is je budget?
Rond de €200.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een toestel dat niet vast loopt en een goede camera heeft. Apps zo snel mogelijk opstarten. Ook wil ik een telefoon die een qua accu een dag mee gaat. De schermresolutie maakt me niks uit, ik zie weinig verschil.
Belangrijkheid:
1. Goede kwaliteit (goed touchscreen kan tegen een stootje)(ik neem sowieso een hoesje) (ik ga hem 2/3 jaar gebruiken)
2. Niet vast lopen
3. Goede camera
4. Groot scherm (rond de 5")
5. Snel apps openen
6. Goede accu
7. Android
Wat heb je zelf al gevonden?
Het merk maakt me niks uit als hij maar hij maar aan de eisen voldoet. Zelf heb ik de Sony M4 en de Huawei P8 Lite gevonden, wat vinden jullie daarvan?
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag wil ik weten welke telefoon jullie mij aanraden, en of de M4 of P8 Lite een goede keuze zou zijn. Ik zal de telefoon waarschijnlijk zo'n 2 á 3 jaar gebruiken.
Een telefoon die wat over het budget mag er bij worden gezet, misschien zou ik die nog kunnen overwegen.
Ik denk dat ik alle info heb gegeven, zo niet stel een vraag.
Nyltje
Smartphone.
Wat is je budget?
Rond de €200.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag een toestel dat niet vast loopt en een goede camera heeft. Apps zo snel mogelijk opstarten. Ook wil ik een telefoon die een qua accu een dag mee gaat. De schermresolutie maakt me niks uit, ik zie weinig verschil.
Belangrijkheid:
1. Goede kwaliteit (goed touchscreen kan tegen een stootje)(ik neem sowieso een hoesje) (ik ga hem 2/3 jaar gebruiken)
2. Niet vast lopen
3. Goede camera
4. Groot scherm (rond de 5")
5. Snel apps openen
6. Goede accu
7. Android
Wat heb je zelf al gevonden?
Het merk maakt me niks uit als hij maar hij maar aan de eisen voldoet. Zelf heb ik de Sony M4 en de Huawei P8 Lite gevonden, wat vinden jullie daarvan?
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag wil ik weten welke telefoon jullie mij aanraden, en of de M4 of P8 Lite een goede keuze zou zijn. Ik zal de telefoon waarschijnlijk zo'n 2 á 3 jaar gebruiken.
Een telefoon die wat over het budget mag er bij worden gezet, misschien zou ik die nog kunnen overwegen.
Ik denk dat ik alle info heb gegeven, zo niet stel een vraag.
Nyltje
[ Voor 4% gewijzigd door Nyltje op 23-01-2016 11:20 . Reden: Extra info ]