[iOS/Android] Deel2: Clash of clans [Tweakers]

Pagina: 1
Acties:
  • 882 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1FpHSMenVqa5P6G49jCoxEbV/full.png
Wij zijn een leuke gezellige club, dat is het belangrijkste. Wat we willen is leuke wars spelen, elkaar helpen en zorgen dat we een hoger level clan worden.

Drie Clanwars per week
De clan zal geen verplichte CW's hebben, wel wordt verwacht dat je regelmatig mee doet. De dagen dat Clanwars starten zijn dinsdag 20.00, zodat we vanaf woensdag 20.00 kunnen aanvallen en vrijdag 20.00, zodat we vanaf zaterdag 20:00 kunnen aanvallen. De derde CW wordt gestart op zondag 20.00, oftewel vanaf maandag 20.00 aanvallen!

Eisen om toegelaten te worden in de clan:
  • Je dient minimaal TH7 te zijn.
  • Tier 1 troops dienen minimaal level 4 te zijn.
  • Op het moment van joinen 1200 cups.
  • Minimaal 5.000 troops gedoneerd hebben.
  • Minimaal 25 sterren behaald met C.W.
  • Jouw base is niet rushed.
Nog even een aantal regels en mededelingen

Aanvallen tijdens de clan war & Claimen
De eerste aanval wordt gedaan op een target dat +3 of -3 van jouw eigen nummer is, met voorkeur naar je eigen nummer. Als nummer 9 heb je dus de range 6 t/m 12. Voor deze aanval heb je de mogelijkheid om een target te claimen. Claimen wordt uitgevoerd op http://clashcaller.com, een korte uitleg is te vinden op

Spelen met een testwar kan hier

Het idee is om de optie Halftijd te gebruiken bij het claimen, dit betekend dat bij de initiële claim 12 uur de claim van jou is (de helft van 24 uur). Daarna zal een claim steeds weer de helft van de resterende tijd geldig zijn. Nog zes uur CW, dan is de claim 3 uur geldig. Hierdoor zijn eerste claims altijd 12 uur geldig.

Strike systeem
In de clan wordt het strike systeem gehanteerd. 3 strikes betekent een kick. Een strike kan je oplopen door niet aan te vallen in de clan war. Elke gemiste aanval levert 1 strike op, dus een hele cw niet meedoen levert dan ook 2 strikes op.

Krijg ik een strike als ik 0 sterren haal?
Nee! Het gaat meer op de manier waarop de aanval wordt uitgevoerd en of je een waardige tegenstander hebt uitgekozen. Iedereen kan een foutje, miscalculatie of misklik maken, zolang je jezelf maar goed inzet is het geen probleem! Dit is geen vrijbrief om een té hoog target te zoeken en geregeld 0 sterren te halen. Probeer dus altijd voor minimaal 2, het liefst 3 sterren te gaan, zeker met je laatste aanval.

Strikes wegpoetsen
Mocht je een strike hebben, kan je deze wegpoetsen door 10 wars achter elkaar, 2 aanvallen uit te voeren.
Strikes worden bijgehouden in deze TS, helemaal onderaan, zodat iedereen deze kan inzien.

Tijdelijke leave
Daadwerkelijk leaven om een clanwar te ontlopen is er na de laatste update niet meer bij, aangezien je zelf aan kunt geven of je wel of niet mee wilt doen. Ga je op vakantie, weekend weg, even doorgeven en jezelf even afmelden voor clanwars. Hoeft de leiding ook niet moeilijk te doen met kicken en weer inviten. Hulde aan het systeem dus, chapeau!

Activiteit
We zien graag iedereen minimaal op de chat aanwezig, hoe meer hoe beter. Zo behoud je een goede sfeer en een hechtere clan. Naast het chatten in-game zien we je graag ook op het forum gezien hier belangrijke beslissen en/of aankondigingen op komen te staan. Tevens is het ook net dat beetje gezelliger en zijn er altijd tips te vinden!

Afbeeldingslocatie: http://aureusclans.com/images/kels-fun-facts.png
Behaalde strikes in clanwar:

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Het doel is om komende zondag te beginnen met de eerst volgende CW

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Waarom ben ik nu uit de clan gegooid?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Niet door mij, Jan zal het wel op z'n heupen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:37
Van Jan heb ik begrepen dat iedereen er uit is en de boel tot nader order op slot is.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
utbone schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:22:
Van Jan heb ik begrepen dat iedereen er uit is en de boel tot nader order op slot is.
Bijzonder! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:37
Ik vraag ff aan Jan om hier te reageren... hij rust even uit in tweakers.net

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 13:50
Om even te reageren:

Zo bijzonder is het niet hoor Ricloo,

Er wordt gevraagt of Rik, Tukk en Ricloo leider mochten worden van de clan. Dat is gebeurd, alleen Jan bleef leider omdat hij niet wegging. Dit was van te voren aangegeven en akkoord mee gegaan.
De Mini's die erin zaten zijn zelfs na vragen gedegradeerd naar lid ipv Co-leider

Zonder verdere opgave van reden ging iedereen weg uit de clan en naar TweakersIII toe

Toen was het voor ons graag of niet en heeft Jan alleen Ricloo er ook uitgezet, de rest is uit eigen beweging weggegaan.

Dat is het verhaal. en meer niet

[ Voor 18% gewijzigd door thedon46 op 26-01-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Wat Don zegt. En we gaan hier gewoon weer verder:

\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
thedon46 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:12:
Om even te reageren:

Er wordt gevraagt of Rik, Tukk en Ricloo leider mochten worden van de clan. Dat is gebeurd, alleen Jan bleef leider omdat hij niet wegging. Dit was van te voren aangegeven en akkoord mee gegaan.
De Mini's die erin zaten zijn zelfs na vragen gedegradeerd naar lid ipv Co-leider

Zonder verdere opgave van reden ging iedereen weg uit de clan en naar TweakersIII toe

Toen was het voor ons graag of niet en heeft Jan alleen Ricloo er ook uitgezet, de rest is uit eigen beweging weggegaan.

Oke d:)b vind het allemaal wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
thedon46 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:12:
Om even te reageren:

Ik kan dit beamen, alleen op het feit na dat ik wel heb laten weten waarom ik de stekker uit had getrokken.

Ik had al een mod gevraagd dit topic dicht te gooien, daar wacht ik dan ook nog op.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.