Goeie middag allemaal
.
Mijn vriendin studeert momenteel Technische Wiskunde op de TU Delft hierbij werkt ze veel met digitale boeken, tekstverwerkers als LaTeX en zo nu en dan wordt er geprogrammeerd. Ze fietst dus dagelijks naar de TU Delft en zo nu en dan moet ze naar Leiden, dus lekker draagbaar is zeker een eis. Hier is het lijstje:
Ik zat zelf te kijken naar de Asus MB169B+ (Productinformatie), een 15,6" 1920*1080 IPS paneel dat werkt over USB 3.0. Nu ben ik erg benieuwd wat er nog meer op de markt is
.
Mijn vriendin studeert momenteel Technische Wiskunde op de TU Delft hierbij werkt ze veel met digitale boeken, tekstverwerkers als LaTeX en zo nu en dan wordt er geprogrammeerd. Ze fietst dus dagelijks naar de TU Delft en zo nu en dan moet ze naar Leiden, dus lekker draagbaar is zeker een eis. Hier is het lijstje:
| Ik zoek een? Draagbare monitor. Voor gebruik in combinatie met laptop. Tussen de 14" en de 16". Minimaal 1920*1080 pixels. Wat is je budget? Rond de €200, max. €250 Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.? De monitor wordt gebruikt in combinatie met een HP EliteBook 745G2 uit het TU Delft Notebookproject 2015/2016. Deze laptop heeft een AMD A10 Pro-7350B APU, en 3x USB 3.0, VGA en Displayport 1.2. |
Ik zat zelf te kijken naar de Asus MB169B+ (Productinformatie), een 15,6" 1920*1080 IPS paneel dat werkt over USB 3.0. Nu ben ik erg benieuwd wat er nog meer op de markt is