Irritante reclame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Ik krijg steeds vaker deze reclame op Tweakers op mijn mobiel te zien, ook in Privé modus in de browser.

Afbeeldingslocatie: http://oi64.tinypic.com/34pc6ty.jpg

Probleem met deze reclame is dat deze je automatisch doorstuurt naar een andere reclame die beweert "Uw Whatsapp is Verlopen!" met een teller onderaan (in sommige gevallen begint je telefoon te trillen tijdens het tonen van deze reclame).

Daarna wordt je automatisch naar deze pagina doorgestuurd, het is een irritante reclame aangezien je geopende Tweakers tab verdwijnt (je krijg de reclame te zien en afsluiten van de tab is enige mogelijkheid om er vanaf te komen) en daarnaast gebeurt dit ook als je in een andere tab bezig bent.

Deze reclame kom ik vaker tegen maar nu voor het eerst sinds 3 dagen ook op Tweakers.

(sorry als het topic verkeerd geplaatst is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Thx d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik betwijfel of het wel door Tweakers komt. Misschien heb je wel iets vaags op je mobiel dat deze popups veroorzaakt, zoals je dat ook op de computer kan hebben.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Het komt vrij zeker op Tweakers voor zonder dat ik zelf een vage website bezoek, ik deed namelijk een Factory reset op mijn telefoon gisteren (werd traag) dus die is clean, dan komt deze reclame niet elders door aangezien ik vandaag alleen NOS had gebruikt en de Tweakers website had bezocht.

Daarnaast kwam ik deze reclame ook tegen op onze iPad thuis en op mijn oude Galaxy Nexus tegen, lijkt mij stug dat het door een andere website komt, op Tweakers na bekijk ik pagina's in privé modus vanwege cookies en ads die tracken.

Aangezien deze reclame ook op onze ipad voorkomt weet ik het al helemaal zeker, daar ben ik deze reclame 1 keer eerder tegengekomen op RTL nieuws website en paar maanden later (deze week) op Tweakers.

Of het aan een app ligt lijkt mij ook vaag, op mijn Moto E staat op whatsapp, NOS en Skype na verder niks anders dan de meegeleverde apps, google apps dus.

Ik draai verder ook geen root, de Galaxy Nexus daartegen draait CM, maar heeft geen andere apps of Google Apps.

Op de ipad staat alleen GTA San Andreas en NOS, Skype, RTL nieuws en CNN app.

Daarnaast, reclame komt alleen voor op tablet en smartphone beide Android en iOS en dus niet op Windows PC/laptop.

[ Voor 38% gewijzigd door Mizgala28 op 22-01-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb96
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Als het ook op andere apparaten in huis verschijnt,
kan ook je dns thuis in de router/modem gemanipuleerd zijn.
Doordat een slechte/verkeerde dns krijg je mogelijke deze spam/pop-ups/etc.

Overigens lijkt het mij vreemd dat dit door tweakers komt,
denk dat je het probleem eerst bij jezelf zal moeten zoeken.

Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Geef het sowieso even door in het al eerder genoemde topic, Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door sorry, had je al gedaan ;)

want het is mogelijk dat het wel door Tweakers.net komt natuurlijk, maar kijk ook inderdaad even je router instellingen na, heb je het ook op 4G etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 22-01-2016 11:08 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
hb96 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:04:
Als het ook op andere apparaten in huis verschijnt,
kan ook je dns thuis in de router/modem gemanipuleerd zijn.
Doordat een slechte/verkeerde dns krijg je mogelijke deze spam/pop-ups/etc.

Overigens lijkt het mij vreemd dat dit door tweakers komt,
denk dat je het probleem eerst bij jezelf zal moeten zoeken.

Succes! ;)
Dit probleem kwam ook met de oude router voor (geïnstalleerd door een monteur) en komt nu ook op de nieuwe router (3 maanden terug gekocht en ingesteld door mijn partner die netwerkbeheerder is).
Afvalzak schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:07:
Geef het sowieso even door in het al eerder genoemde topic, Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door sorry, had je al gedaan ;)

want het is mogelijk dat het wel door Tweakers.net komt natuurlijk, maar kijk ook inderdaad even je router instellingen na, heb je het ook op 4G etc.
Probleem komt voor thuis (ziggo) bij mijn moeder (telfort) en via mijn 3G (Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 20:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Het lijkt me toch ook echt op je telefoon te zitten. Een gevalletje als deze: krijg scam niet verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Dit is een ad die telkens weer in automated trading systemen opduikt (niet alleen bij ons dus). Het duurt meestal even voordat de culprit gevonden is... Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar wij zijn hierin ook weer afhankelijk van anderen...

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 23-01-2016 11:51 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:31
We hebben de laatste ons bekende versie laten blokkeren. Helaas is het een veelkoppig monster en komt er vanzelf weer een terug. :(
Pagina: 1