Wijziging User Review - robinno98 bobdetweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdetweaker
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-07 20:12
Gisteren heb ik met Robin een deal gesloten. Ik zou zijn V&A aangeboden: Corsair Hydro H100i v2 kopen. Ik heb gister avond laat de betaling verricht met de vraag of hij het dan vandaag kon versturen.

Vandaag ontving ik een jammerlijk bericht dat Robin zich door zijn vrienden had laten overhalen af te zien van de verkoop, ondanks dat er al een akkoord gesloten was en er al betaald is. Ik heb via DM laten weten dat ik dit geen stijl vind en dat hiermee mijn vertrouwen geschaad is. Na enkele berichten heb ik van hem een screenshot van zijn telefoon ontvangen waarin duidelijk zou moeten zijn dat hij mijn geld weer teruggestort zou hebben.

Uiteraard heb ik over dit voorval een negatieve beoordeling achtergelaten. Vrijwel direct ontving ik er een terug met driemaal één ster:
Netjes aangegeven wat de reden is.. Maar heeft schijnbaar geen enkel begrip hiervoor. Probeer het nog netjes op te lossen.
Een beoordeling schrijven over of iemand wel of geen begrip toont is niet van toegevoegde waarde aangezien dit niets te maken heeft met de manier waarop gecommuniceerd en gehandeld wordt. Volgens mij is het beoordelingensysteem ook niet bedoelt voor het uiten van frustraties dus ik zou dan ook graag willen dat deze jammerlijke beoordeling wordt verwijdert, tenzij Robin een beter voorstel heeft.

Na het posten van dit topic stel ik Robin direct op de hoogte van dit topic en vraag ik hem onze conversatie hier voort te zetten zodat dit opgelost kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinno98
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 17:21
Ik vind het van mij kant niet netjes hoe dit is gegaan (Heb netjes me excuses aangeboden). Maar ik heb eerlijk gezegd dat ik de koeler toch liever hou en heb het geld gelijk weer teruggestort. Ik vind het daarom niet netjes dat Bob gelijk een slechte review plaatst met daarin gemeld 'smoes' volgens mij ben ik gewoon eerlijk geweest. Ik ben zelf niet gelijk van slechte reviews schrijven aangezien ik vind dat mensen soms een foutje maken en een slechte review staat er voor altijd. Daarom lijkt het mij eerlijk als beide reviews worden verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:07
- zitten slapen -

[ Voor 96% gewijzigd door birdie25 op 21-01-2016 17:40 ]

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gevalletje van 'helaas pindakaas'... een verkoper kan/mag zich bedenken, om welke reden dan ook. Wanneer het geld netjes wordt teruggestort moet de kous af zijn, ik zie geen reden voor een negatieve beoordeling. Na een overeenkomst mag een koper zich bedenken, waarom zou dat niet gelden voor een verkoper? Nogmaals, een negatieve beoordeling vind ik te veel van het goede. De communicatie is er altijd geweest, ook nog eens netjes en correct. Uiteraard zal de 'koper' teleurgesteld zijn omdat de deal niet door gaat, maar het is niet het einde van de wereld en zeker niet onoverkomelijk.

Ik zou persoonlijk de negatieve beoordeling laten verwijderen... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobdetweaker
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-07 20:12
@Robin:
Als je mijn review verwijdert wilt hebben dien je je eigen topic hierover te starten. Dan kunnen we daar vervolgens in discussie gaan over een mogelijke oplossing. Dit topic gaat echter over jouw beoordeling over mij.

Dit topic gaat niet over een mislukte deal. Dit topic gaat over een onzinnige beoordeling. Je geeft in je beoordeling niets aan over je ervaring met mij. Ook voor andere tweakers is dit niet van toegevoegde waarde omdat het wel of niet tonen van begrip in deze situatie niets te maken heeft met het sluiten van een deal of het afhandelen van een probleem. Ik kan uit je beoordeling dus ook niet opmaken wat ik kan verbeteren aan mijn manier van handelen. Dit maakt je beoordeling dus volkomen zinloos en hierdoor lijkt je beoordeling een soort van "wraak" actie. Hierom wil ik hem verwijdert hebben, tenzij je een beter voorstel hebt wat er met jouw beoordeling over mij gedaan kan worden.

--
@Han en @birdie25 Gelieve niet te reageren op een topic dat niet over jou gaat. Zie de spelregels:
How to - Feedback laten aanpassen
Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

[ Voor 9% gewijzigd door bobdetweaker op 21-01-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-10 20:54

InFamous

excommunicado

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.