Katten overlast op de overloop

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Topicstarter
Aangezien ik het nu echt zat aan het worden ben met de kattenpis op mijn overloop zoek ik nu als laatste optie nog in de echte middelen.

Mijn situatie:
Ik heb een bovenwoning met overloop, deze is vrij toegankelijk en dus ook voor de katten. In het verleden al meermaals de boel onder gezeken door katten. Nu heb ik recent de hal opgeknapt maar het probleem is 3x zo hard terug gekomen. Het zo nu en dan wegjagen van de katten (emmer water of wat dan ook) heeft helaas geen oplossing.

Koffieprut en alle andere middelen gaat niet werken want er staat een kast en verder een plavuizen vloer.
Ik zit nu al te kijken naar de ultrasoon apparaten want veel andere oplossingen weet ik niet meer, en heb er toch aardig de schurft erover in dat mijn overloop besmeurd wordt (stank) en de kast uiteindelijk schade oploopt.

Het stukje dierenvriend is wat mij betreft dan nu ook overboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als alle andere middelen niet gaan werken moet je de overloop afsluiten. Anders gewoon accepteren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:12
En je vraag is?

En je hebt natuurlijk al contact gezocht met de eigenaren van die katten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggda
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-07 13:08
Emmertje leeuwenmest ophalen bij Artis.... Of een hond nemen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:35

Fiber

Beaches are for storming.

Of zelf een kat nemen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

686932

Werkt een ultrasoon apparaat ook echt? Ik heb daar geen goed antwoord op kunnen vinden.
Sommige mensen gebruiken schrikdraad tegen katten. Schrikdraad geeft een vervelende tik, maar is verder veilig. En anders inderdaad de overloop afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Aangezien dit topic vrijwel dezelfde als Effectief en diervriendelijk katten uit de tuin houden doe ik deze op slot. Probeer het eens met de suggesties uit dat topic

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.