Schijnbaar is onze tuin zeer interessant voor de katten uit de buurt. Al meerdere malen hebben we gezien dat ze hun behoefte in de tuin komen doen. Echter ruimen ze niet zo netjes op achteraf, zodat het zand niet meer ligt op de plaatsen waar het hoort. Ook de krassen op tegels en schutting van hun nagels hoeven niet direct voor mij.
Bij de buren als eens gevraagd of er iets aan te doen was, maar veel verder dan water gooien als ze bezig zijn komen die ook niet. Kan ook niet verwachten dat ze hun katten de hele dag binnen houden natuurlijk.
Iemand een goede tip om de katten te weren zonder dat ik 24/7 op de loer moet liggen?
Her en der zie ik wel dingen voorbij komen, maar ben vooral benieuwd naar wat in jullie ervaring goed werkt. We hebben bewust geen huisdieren, dus een waakhond oid is sowieso geen optie
Bij de buren als eens gevraagd of er iets aan te doen was, maar veel verder dan water gooien als ze bezig zijn komen die ook niet. Kan ook niet verwachten dat ze hun katten de hele dag binnen houden natuurlijk.
Iemand een goede tip om de katten te weren zonder dat ik 24/7 op de loer moet liggen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen