Effectief en diervriendelijk katten uit de tuin houden

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

cyberbetica schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Als katteneigenaar toch even reageren. Katten binnenhouden is niet echt een optie. Zoals een hond moet zo'n beestje zo nu en dan een frisse neus halen, maar maar weinig katten laten zich uitlaten ;) In de tuin houden is bij voorbaat kansloos, behalve als je ze van kitten af aan kan leren dat ze er niet uit mogen.

Blijft uiteindelijk alleen de optie over om ze lekker hun gang te laten gaan en wanneer ze iets doen dat de buren niet zo tof vinden, samen met de buren een passende oplossing te vinden. :)
Dus lang verhaal kort het kan wel maar bijna niemand wil daar tijd in steken. :O
Je hebt ook kattentuigjes dan kan hij de tuin ook niet uit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:19

icecreamfarmer

en het is

Welk stukje van diervriendelijk snap je niet?

[ Voor 90% gewijzigd door Standeman op 18-06-2015 14:59 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:34
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Standeman op 18-06-2015 14:59 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn vader heeft al een paar jaar een apparaatje in de tuin staan dat een ultrasone toon geeft zodra iets binnen het bereik van de sensor komt.
Eerst had hij 'm een tijdje in de achtertuin, daarna verplaatst naar de voortuin.
Gevolg: Geen katten meer in de achtertuin zelfs nu het apparaat daar weg is, én een kattenvrije voortuin.

Het blijft jammer dat je zelf geld en tijd moet investeren om andermand beesten uit je tuin te houden, maar de investering is klein en het helpt echt! En je hebt geen malle bende in je achtertuin zoals cacaodoppen, prikkers, schrikdraad etc.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Pagina: 1 2 Laatste