Beste tweakers,
ik wil een nieuwe game pc samenstellen die ik vermoedelijk bij Azerty ga bestellen zie link
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil gaan gamen met het systeem, ook straks VR gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag maximaal 2500 euro kosten voor kast en componenten, randapparatuur en een monitor heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem een Samsung 840 Evo 1TB mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het moet snel zijn op in elk geval veel fps te kunnen persen met alles op max (1080p).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merk voorkeuren, maar allemaal wel klasse-A componenten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
lichtelijk overklokken, de cpu op 4,5Ghz
Wat verwacht je van ons?
ik verwacht een advies over wat ik aan moet schaffen, ik heb al een configuratie maar ik heb geen idee of deze keuze voldoende is en wat anders kan
Hebben jullie nog opmerkingen en/of suggesties voor mij?
ik wil een nieuwe game pc samenstellen die ik vermoedelijk bij Azerty ga bestellen zie link
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil gaan gamen met het systeem, ook straks VR gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
het systeem mag maximaal 2500 euro kosten voor kast en componenten, randapparatuur en een monitor heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik neem een Samsung 840 Evo 1TB mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
het moet snel zijn op in elk geval veel fps te kunnen persen met alles op max (1080p).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merk voorkeuren, maar allemaal wel klasse-A componenten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
lichtelijk overklokken, de cpu op 4,5Ghz
Wat verwacht je van ons?
ik verwacht een advies over wat ik aan moet schaffen, ik heb al een configuratie maar ik heb geen idee of deze keuze voldoende is en wat anders kan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 384,78 | € 384,78 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 363,95 | € 363,95 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 142,50 | € 142,50 |
| 2 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 215,90 |
| 1 | Corsair HX850i | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | Samsung 950 Pro 512GB | € 325,95 | € 325,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.771,03 | |
Hebben jullie nog opmerkingen en/of suggesties voor mij?
[ Voor 91% gewijzigd door JBVisual op 19-01-2016 17:01 ]