Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de nieuwere games voor de komende jaren gewoon goed kunnen spelen op minimaal 60FPS ook moet het geschikt zijn voor CPU heavy games zoals ARMA 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf te denken tegen zo'n 800/900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier om een complete build zonder randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb MSI en ASUS wel hoog zitten, afwijking mag maar het liefst hoogwaardige merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een Corsair Graphite 380t-mini kast. Voor de GPU graag de MSI GTX 970 4G, de CPU graag een i5 6400 of 6500 afhankelijk van prijs/kwaliteit. En ik ga alleen een SSD gebruiken van 250GB (met voorkeur 850 EVO. En 8GB werkgeheugen wat goed correspondeert bij deze setup.
Ga je overklokken?
Nee, niet in de komende jaren.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al jaren geen PC samengesteld voor mezelf. Ik kan jullie hulp goed gebruiken om het allerbeste uit deze prijs te slepen. Ik heb namelijk geen verstand meer van wat het allerbeste is voor de prijs en door de bomen zie ik het bos niet meer.
Zelf had ik net al iets samengesteld om een idee te geven wat ik graag wil maar met mijn eigen setup kom ik op de 1000 euro en ik ben er vrijwel van overtuigd dat het ook goedkoper kan.
Mijn eigen samenstelling (afgeronde prijzen):
Kast €120,-
pricewatch: Corsair Graphite 380T Mini ITX Wit
Videokaart €370,-
pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
SSD €90,-
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
CPU €220
pricewatch: Intel Core i5-6500 Boxed
Moederbord €165,-
pricewatch: Asus Z170I Pro Gaming
Geheugen €60,-
pricewatch: Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R
Voeding €70,-
pricewatch: Cooler Master GM G550M
Ik zou jullie inzage goed kunnen gebruiken, alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Ramon
Ik wil graag de nieuwere games voor de komende jaren gewoon goed kunnen spelen op minimaal 60FPS ook moet het geschikt zijn voor CPU heavy games zoals ARMA 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit zelf te denken tegen zo'n 800/900 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier om een complete build zonder randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb MSI en ASUS wel hoog zitten, afwijking mag maar het liefst hoogwaardige merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een Corsair Graphite 380t-mini kast. Voor de GPU graag de MSI GTX 970 4G, de CPU graag een i5 6400 of 6500 afhankelijk van prijs/kwaliteit. En ik ga alleen een SSD gebruiken van 250GB (met voorkeur 850 EVO. En 8GB werkgeheugen wat goed correspondeert bij deze setup.
Ga je overklokken?
Nee, niet in de komende jaren.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al jaren geen PC samengesteld voor mezelf. Ik kan jullie hulp goed gebruiken om het allerbeste uit deze prijs te slepen. Ik heb namelijk geen verstand meer van wat het allerbeste is voor de prijs en door de bomen zie ik het bos niet meer.
Zelf had ik net al iets samengesteld om een idee te geven wat ik graag wil maar met mijn eigen setup kom ik op de 1000 euro en ik ben er vrijwel van overtuigd dat het ook goedkoper kan.
Mijn eigen samenstelling (afgeronde prijzen):
Kast €120,-
pricewatch: Corsair Graphite 380T Mini ITX Wit
Videokaart €370,-
pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
SSD €90,-
pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
CPU €220
pricewatch: Intel Core i5-6500 Boxed
Moederbord €165,-
pricewatch: Asus Z170I Pro Gaming
Geheugen €60,-
pricewatch: Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R
Voeding €70,-
pricewatch: Cooler Master GM G550M
Ik zou jullie inzage goed kunnen gebruiken, alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Ramon
[ Voor 0% gewijzigd door Tenryu op 19-01-2016 15:00 . Reden: Richtprijs wijziging ]