Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe Game PC wil ik graag gamen. Ik speel het meest Minecraft en ik wil lagg vrij zijn op servers. Ik ga windows gebruiken, ik ben er nog niet uit welke, misschien hebben jullie daar ook tips over.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i] Mijn absolute maximum prijs is 475 euro./i]
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen uitgebreid systeem, ik zou graag een PC willen hebben waar ik games als Minecraft mee kan spelen zonder lagg (haperingen) te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren omdat ik er niet echt veel vanaf weet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht van jullie een mooi advies voor mijn budget game pc! Alvast heel erg bedankt!
Met mijn nieuwe Game PC wil ik graag gamen. Ik speel het meest Minecraft en ik wil lagg vrij zijn op servers. Ik ga windows gebruiken, ik ben er nog niet uit welke, misschien hebben jullie daar ook tips over.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i] Mijn absolute maximum prijs is 475 euro./i]
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoef geen uitgebreid systeem, ik zou graag een PC willen hebben waar ik games als Minecraft mee kan spelen zonder lagg (haperingen) te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren omdat ik er niet echt veel vanaf weet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt.
Ga je overklokken?
Ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht van jullie een mooi advies voor mijn budget game pc! Alvast heel erg bedankt!