bij vergelijken overeenkomsten markeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vaporitraha
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Als je in de pricewatch 2 producten vergelijkt, ben je volgens mij redelijk vaak opzoek naar de verschillen of juist de overeenkomsten. Zou het handig zijn om de verschillen of juist de overeenkomsten te markeren en misschien ergens nog samen te vatten? Is even een kort hersenspinseltje, eventueel kan ik het nog wat verder uitwerken als dat handig is voor jullie.

je mag me nickname afkorten (vapori bv)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaporitraha
  • Niet online
*edited:

Inmiddels nog een keer goed gezocht en gezien dat er hier al http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1650429 om verzocht is. Mijn excuses.

[ Voor 113% gewijzigd door vaporitraha op 27-03-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:34

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

De rijen met verschillende specs zijn een iets andere kleur. Helaas is dit niet zo goed te zien, maar met custom CSS zou je nog een en ander kunnen aanpassen.

Ik gebruik de volgende CSS:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
div#productSpecifications.specs.toggle td.spec, div#productSpecifications.specs.toggle td.spec-label {
background: #ebf7ba!important;
}
div#productSpecifications.specs.toggle tr.diff td.spec, div#productSpecifications.specs.toggle tr.diff td.spec-label {
background: #e3a0b1!important;
}

Dat ziet er dan zo uit (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/j2uulg549/Capture.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Belindo op 27-03-2016 19:16 ]

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaporitraha
  • Niet online
Bedankt voor de tip, maar volgens mij is het veel handiger als deze feature gewoon standaard wordt, dan kan iedere tweaker ervan gebruik maken en daarnaast ook iedere bezoeker. Dat is de reden dat ik deze suggestie hier neerzet. Verdere discussie mag hier gevoerd worden.

[ Voor 18% gewijzigd door vaporitraha op 27-03-2016 19:48 ]