video: Oppo demonstreert cameratelefoon F1
Ik had een vermoeden.
Ik zat vol ongeloof.
Ik kon me niet voorstellen dat het waar zou zijn.
Ik open beide artikelen.
BAM!
Jawel hoor. Het reclame-filmpje van de nieuwe F1 telefoon van OPPO krijgt een geheel eigen FP 'artikel' terwijl het al onder het artikel staat...
Tweakers, Tweakers, Tweakers toch... In het licht van de discussie die loopt op Radar uitzending over adblock met Wout Funnekotter snap ik niet dat jullie dit flikken. Dit is namelijk gewoon schaamteloos (maar dan ook echt schaamteloos) advertentieinkomsten pakken. Voor beide filmpjes zit namelijk reclame, en als je de ene gezien hebt, dan heb je de andere ook gezien.
En vervolgens maar vol durven houden dat:
Ik had een vermoeden.
Ik zat vol ongeloof.
Ik kon me niet voorstellen dat het waar zou zijn.
Ik open beide artikelen.
BAM!
Jawel hoor. Het reclame-filmpje van de nieuwe F1 telefoon van OPPO krijgt een geheel eigen FP 'artikel' terwijl het al onder het artikel staat...
Tweakers, Tweakers, Tweakers toch... In het licht van de discussie die loopt op Radar uitzending over adblock met Wout Funnekotter snap ik niet dat jullie dit flikken. Dit is namelijk gewoon schaamteloos (maar dan ook echt schaamteloos) advertentieinkomsten pakken. Voor beide filmpjes zit namelijk reclame, en als je de ene gezien hebt, dan heb je de andere ook gezien.
En vervolgens maar vol durven houden dat:
Op deze manier doe je alleen het tweede..zeef schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:19:
[...]
We beseffen ons heel goed dat we een balans moeten houden tussen verdienen en irriteren. Ik hoop dat aan de gebruikerskant daar (wat meer) begrip voor is.
[...]
Steunen doe ik al door geen AdBlock Plus te gebruiken, wat schijnbaar bij redelijk dagelijks bezoek meer oplevert dan een abonnement (de goedkope(re)). Maar ga dan niet dit soort dingen doen, want dan zullen een heleboel mensen met mij AdBlock wél gaan activeren ben ik bang...Die adverteeerders, die vinden altijd wel weer een platform voor de views. Maar wij gaan langzaamaan kapot aan deze houding.Ik denk dan: wees een vent en steun de site die je dagelijks bezoekt.
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!