Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oppo demonstreert cameratelefoon F1

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
video: Oppo demonstreert cameratelefoon F1

Ik had een vermoeden.
Ik zat vol ongeloof.
Ik kon me niet voorstellen dat het waar zou zijn.
Ik open beide artikelen.

BAM!

Jawel hoor. Het reclame-filmpje van de nieuwe F1 telefoon van OPPO krijgt een geheel eigen FP 'artikel' terwijl het al onder het artikel staat...

Tweakers, Tweakers, Tweakers toch... In het licht van de discussie die loopt op Radar uitzending over adblock met Wout Funnekotter snap ik niet dat jullie dit flikken. Dit is namelijk gewoon schaamteloos (maar dan ook echt schaamteloos) advertentieinkomsten pakken. Voor beide filmpjes zit namelijk reclame, en als je de ene gezien hebt, dan heb je de andere ook gezien.

En vervolgens maar vol durven houden dat:
zeef schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:19:
[...]
We beseffen ons heel goed dat we een balans moeten houden tussen verdienen en irriteren. Ik hoop dat aan de gebruikerskant daar (wat meer) begrip voor is.
[...]
Op deze manier doe je alleen het tweede..
Die adverteeerders, die vinden altijd wel weer een platform voor de views. Maar wij gaan langzaamaan kapot aan deze houding. :/ Ik denk dan: wees een vent en steun de site die je dagelijks bezoekt.
Steunen doe ik al door geen AdBlock Plus te gebruiken, wat schijnbaar bij redelijk dagelijks bezoek meer oplevert dan een abonnement (de goedkope(re)). Maar ga dan niet dit soort dingen doen, want dan zullen een heleboel mensen met mij AdBlock wél gaan activeren ben ik bang...

:N

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Assumption is the mother of all fuckups.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nu haal je er in mijn ogen wel veel elementen bij, maar als je stelt 'deze video verdient geen eigen posting op de frontpage' dan geef ik je helemaal gelijk. Een video verschijnt los op de frontpage als deze leuk is en een grote meerwaarde heeft, een reclamefilmpje voor een Oppo-telefoon is dat natuurlijk niet. Ik denk dat de auteur een vinkje is vergeten te zetten (het vinkje 'toon niet op frontpage'). Slordig, maar foutjes zijn menselijk.

Dank voor je opmerkzaamheid (en in het algemeen voor je steun aan tweakers) :)

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
arnoudwokke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:32:
Nu haal je er in mijn ogen wel veel elementen bij, maar als je stelt 'deze video verdient geen eigen posting op de frontpage' dan geef ik je helemaal gelijk. Een video verschijnt los op de frontpage als deze leuk is en een grote meerwaarde heeft, een reclamefilmpje voor een Oppo-telefoon is dat natuurlijk niet. Ik denk dat de auteur een vinkje is vergeten te zetten (het vinkje 'toon niet op frontpage'). Slordig, maar foutjes zijn menselijk.

Dank voor je opmerkzaamheid (en in het algemeen voor je steun aan tweakers) :)
Ah, dat verklaart natuurlijk weer het een en ander! Ik wist niet dat daar aparte vinkjes voor gezet moesten worden.. Dan is er natuurlijk ook geen 'kwade' opzet in het spel, maar is er inderdaad sprake van een menselijke fout.

In dat geval excuses voor de toon in mijn TS! ;)

Ps, on a sidenote: aangezien er wel eens vaker van dit soort foutjes insluipen en ik het gewoon interessant vind: is het een mogelijkheid om een achtergrond-artikel te plaatsen over het plaatsen van artikelen op (bijv.) de FP?

Dit zal denk ik voor een aantal tweakers namelijk een heleboel verklaren, including me, waaronder bovengenoemde menselijke fout. (Ik dacht dat er een apart 'artikel' aangemaakt moest worden voor bijv. het filmpje, wat dan ook de verschillende timestamps verklaart.. Hoe komt dat in dit geval eigenlijk?). Nog afgezien van het feit dat ik het wel erg interessant zou vinden (en met mij misschien genoeg andere tweakers) om te zien hoe 'de andere kant' van de FP eruit ziet ;).

[ Voor 27% gewijzigd door Vickiieee op 18-01-2016 10:42 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Wij geven in het abonneeforum veel tekst en uitleg over het 'achter de schermen' gedeelte van Tweakers. :)