Paragon

Pagina: 1
Acties:
  • 1.252 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Paragon is the MOBA from Epic Games that puts you in the fight with explosive action, direct third-person control, and deep strategic choice.

Paragon is coming to PC and PlayStation 4, with paid Early Access in Spring 2016 and Open Beta in Summer 2016.

https://www.epicgames.com/paragon/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat zijn je verwachtingen nu van dit topic? Met een filmpje en een copy/paste krijgt een topic imo geen discussie waarde. Op de website die je linkt, is al veel meer informatie te vinden dan wat je hier geeft. Wellicht dus een idee om een mooie / uitgebreidere topic start te maken voor deze game?

Ikzelf ben bijvoorbeeld erg benieuwd waarin deze game zich gaat onderscheiden ten opzichte van andere MOBA games. :)

Er is bijvoorbeeld ook al een gameplay trailer:

Opgeven voor de beta kan bijvoorbeeld ook en dat is op deze pagina, waarvoor je een (gratis) account nodig hebt bij Epic o.a. voor de launcher. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burky
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-04 14:04
Dit is een fps moba wat ik nooit eerder heb gezien zo gaat hij zich zeker apart maken van de andere en het is ook nog futuristisch inplaats van fantasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zie deze al een tijdje staan in de Epic launcher. Heb me een tijd terug dan ook opgegeven voor de beta, maar tot nu toe is het volledige radiostilte van Epic.

Dit is wel de eerste van de nieuwe generatie "team" shooters die zichzelf zonder schroom als MOBA neerzet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:18:
Wat zijn je verwachtingen nu van dit topic? Met een filmpje en een copy/paste krijgt een topic imo geen discussie waarde. Op de website die je linkt, is al veel meer informatie te vinden dan wat je hier geeft.
Step 1. Maak een topic over een Paragon die nog niet bestond.
Step 2. Interactie ;)

Ben met name benieuwd naar wat andere van deze verse MOBA, Paragon, zullen vinden. Er komen dit jaar 3 potentiele top MOBA's uit.

* Overwatch
* Battleborn
* Paragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:41:
Step 2. Interactie ;)
Een topic voor Overwatch was er ook niet. Toen die wél kwam, had die meer info dan alleen een cinematic trailer en wat info wat niet copy/pasted was van een website. ;) Vandaar mijn vraag. :) Zou dus fijn zijn, als de info over de game in de topic start wat uitgebreider wordt. Ik zou je best willen helpen daarmee, ware het niet dat ik daar momenteel te weinig tijd voor heb. Een plekje op GoT verdient Paragon zeker, begrijp me niet verkeerd, ik ben alleen bang, dat de TS in verval zal komen te raken, wat gewoon zonde is voor de game.
Ben met name benieuwd naar wat andere van deze verse MOBA, Paragon, zullen vinden. Er komen dit jaar 3 potentiele top MOBA's uit.

* Overwatch
* Battleborn
* Paragon
Overwatch en Battleborn zijn geen MOBA, de games kun je dus totaal niet vergelijken met elkaar. :) Battleborn heeft wel een MOBA-ish game mode, maar meer dan dat is er niet. Wellicht dat een dergelijke mode komt in Overwatch, geen idee.

Ik heb mezelf ook ingeschreven voor de beta, ben benieuwd hoe deze game is. :)

[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 18-01-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Paragon is wel de MOBA inderdaad van de 3. Echt met lanes enzo. Ik was in de veronderstelling dat die andere 2 in de buurt van een MOBA (zo niet een MOBA stijl zouden aanhouden) kwamen. Maar goed, ben erg benieuwd wat Epic Games gaat brengen. Kijkende naar de Gears of War reeks zal deze ook redelijk in de smaak vallen.

Maar over tijd gesproken.... ik zet Battle.net aan.... Heroes of the Storm tijd!

Paragon zeker een game om te volgen dit jaar, dat sowieso. En als ik meer dingen tegenkomen, zeker delen hier. Hoe meer info/art/videos hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Hoppa!!! Van het weekend Alpha weekend voor Paragon! Nog meer mensen een invite gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ook een invite gehad. Ben benieuwd, ik vind de gameplay er tot nu toe vrij statisch uit zien.

Overwatch is inderdaad geen MOBA, maar meer een team-based arena fps (met objectives). Battleborn heb ik kort kunnen testen, maar kon alleen de story mode spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
Wat een game! FANTASTISCH! op naar de volgende alpha test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 15:57

Noper

That's a noper...

En waarom was het zo FANTASTISCH?

Sinds vorige week geregistreerd en het lijkt me wel een gave crossover van FPS/MOBA. Aangezien de enige games die ik speel op het moment Dota 2 en CS:GO zijn zie ik mezelf hiervoor wel wat tijd vrij maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:41:
[...]

Step 2. Interactie ;)

* Overwatch
* Battleborn
* Paragon
misschien nog eentje voor het lijstje, dit is van de makers van smite!

Paladins: Champions of the Realm

Er is nu een beta gaande, ik vind hem tot nu wel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Omdat ik de basis van dit topic te weinig vertellend vindt heb ik een nieuw topic aangemaakt onder het juiste onderdeel. Dit is namelijk geen FPS!

Paragon [EPIC]

[ Voor 92% gewijzigd door SoulsOnFire op 29-01-2016 10:27 ]

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Omdat ik de basis van dit topic te weinig vertellend vindt heb ik een nieuw topic aangemaakt onder het juiste onderdeel. Dit is namelijk geen FPS!

Paragon [EPIC]

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
Noper schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:27:
En waarom was het zo FANTASTISCH?

Sinds vorige week geregistreerd en het lijkt me wel een gave crossover van FPS/MOBA. Aangezien de enige games die ik speel op het moment Dota 2 en CS:GO zijn zie ik mezelf hiervoor wel wat tijd vrij maken :-)
Zelf speel ik ook Dota 2 en CS:GO en moet zeggen deze game bevalt me prima. Het zit gewoon perfect in elkaar. Uitleggen is erg moeilijk, you have to feel it! Graphics zijn awesome ( al is het nog beta ) Gameplay is goed. Als je op het gebied van tactics en gameplay kijkt vind ik het toch wel 95% moba en 5% shooter. Ik denk dat de 3rd person meer voor een nieuwe ervaring zorgt dan dat het echt als een shooter voelt.

Dit weekend zijn er weer nieuwe items toegevoegd en zit wederom weer in de alpha invite! Als je 1x een alpha invite gehad hebt ben je bij alle test betrokken! Hopen dat jullie ook een invite krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
manii schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:17:
[...]

misschien nog eentje voor het lijstje, dit is van de makers van smite!

Paladins: Champions of the Realm

Er is nu een beta gaande, ik vind hem tot nu wel gaaf!
Dit heeft echt helemaal niks met paragon te maken. Paragon is geen shooter het is een MOBA. Overwatch(SHOOTER) en Paladins(SHOOTER) zijn wel met elkaar te vergelijken maar niet met paragon(MOBA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Timmeuh schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:14:
[...]

Dit heeft echt helemaal niks met paragon te maken. Paragon is geen shooter het is een MOBA. Overwatch(SHOOTER) en Paladins(SHOOTER) zijn wel met elkaar te vergelijken maar niet met paragon(MOBA).
Inderdaad. Vandaar dat ik een nieuw topic gemaakt heb met uitgebreide informatie + filmpjes. Dit topic staat zelfs in de categorie FPS dus zorgt voor verwarring.

[ Voor 3% gewijzigd door SoulsOnFire op 29-01-2016 14:39 ]

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

We gaan hier verder: Paragon [EPIC]

Dat topic bevat meer info en Deadsync is daar mede autheur geworden