Hallo ik wil zelf een daw systeem bouwen,
Hierbij wat info
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Audio bewerking muziek productie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn prijsklasse is 800 a 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn oudere pc gebruiken om de cpu minder te belasten op mijn nieuwe systeem zodat ik meer kanalen kan gebruiken in cubase 8.5
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een krachtige i7 hebben minimaal 6 cores of 8 cores 16 of 32 ram geheugen moederbord ben ik nog niet uit maar het moet een x99 chipset hebben videokaart is niet van belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
2 ssd schijven van 250 gig 1 voor opstarten en 1 voor audio opslag zoals samples etc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
advies voor goeie componenten zodat ik zeker weet dat het een monster van een machine wordt waar ik 10 jaar plezier mee heb
Hopelijk is dit voldoende info,
Vriendelijke groet Dillon
Hierbij wat info
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Audio bewerking muziek productie
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn prijsklasse is 800 a 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn oudere pc gebruiken om de cpu minder te belasten op mijn nieuwe systeem zodat ik meer kanalen kan gebruiken in cubase 8.5
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil een krachtige i7 hebben minimaal 6 cores of 8 cores 16 of 32 ram geheugen moederbord ben ik nog niet uit maar het moet een x99 chipset hebben videokaart is niet van belang.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
2 ssd schijven van 250 gig 1 voor opstarten en 1 voor audio opslag zoals samples etc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
advies voor goeie componenten zodat ik zeker weet dat het een monster van een machine wordt waar ik 10 jaar plezier mee heb
Hopelijk is dit voldoende info,
Vriendelijke groet Dillon