Soms als ik moet weten waar m'n geboorde gat zal uitkomen kan ik van een kameraad een hilti transpointer PX 10 lenen (https://www.hilti.be/syst...s-de-d%C3%A9tection/r3538). Superhandig toestelletje, je kleeft ene device waar je wilt dat het gat uitkomt en met de andere kan je aan de andere zijde van de muur je positie bepalen (met 4 led indicatoren toont hij aan of je naar boven, beneden, recht of links moet).
Zoals alle Hilti-toestellen is dit toestelletje wel vrij duur (€ 800) en veel te duur in functie van het aantal keer dat ik het maar gebruik.
Mijn vraag: kent er iemand een toestel dat ongeveer hetzelfde doet maar dan van chinese kwaliteit en veel goedkoper?
Ik heb google al geprobeerd maar vindt niet onmiddellijk iets (weet eerlijk gezegd ook niet hoe zo'n toestel benoemd wordt...)
Zoals alle Hilti-toestellen is dit toestelletje wel vrij duur (€ 800) en veel te duur in functie van het aantal keer dat ik het maar gebruik.
Mijn vraag: kent er iemand een toestel dat ongeveer hetzelfde doet maar dan van chinese kwaliteit en veel goedkoper?
Ik heb google al geprobeerd maar vindt niet onmiddellijk iets (weet eerlijk gezegd ook niet hoe zo'n toestel benoemd wordt...)