Toon posts:

Universal Docking Station

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey weet iemand een goede universale docking station met meerdere usb ingangen en waarmee ik naar 3 andere beeldschermen kan uitbreiden?
Ik gebruik mijn laptop niet als beelscherm maar heb 3 andere beelschermen met vga ingangen waarmee ik mijn laptop scherm wil uitbreiden. Ik heb 1 vga ingang op mijn laptop waarmee ik al 1 beelscherm kan koppelen zoek alleen een goede universale docking station waarmee ik de 2 andere beelschermen mee kan uitbreiden.

Alle reacties

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 08:33
Wat voor laptop heb je? Sowieso gaat 2 extra schermen over USB 3.0 een uitdaging zijn, laat staan over USB 2.0. Heb je toevallig een ExpressCard slot of een Thunderbolt aansluiting?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom niet gewoon in Usb Display Adapter verder? Daar staat al genoeg informatie om zelf aan de slag te gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Vostro 3546 en ik heb 1 USB 3.0 en 2 USB 2.0 ingangen maar geen ExpressCard of Thunderbolt aansluiting.
Ik had ook al als idee om 2 usb display adapters aan te schaffen en dan die op de 2 beeldschermen aan te sluiten en 1 beeldscherm via de vga ingang van mijn laptop maar ik heb dan geen usb ingang meer over en om 5 apparaten op mijn bureau te hebben staan is ook vervelend denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt maar als iemand een dock station weet is dat wel beter moet anders heel veel dingen extra aanschaffen

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 08:33
Wat weerhoud je ervan om te Googlen "USB Docking Station" en dan bijvoorbeeld deze te vinden die binnenkort uitkomt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel veel gekeken maar ik zoek er eigenlijk 1 met 1 vga en 1 hdmi of dmi en met ongeveer 4 of meer usb poorten en dat kon ik niet goed vinden

Verwijderd

Topicstarter
het liefste 1 met 2 vga ingangen maar dat is er volgens mij niet

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-01 23:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel met Usb Display Adapter. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.