Toon posts:

Usb Display Adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb een vraag,.
Ik wil mijn laptop uitbreiden met 3 beeldschermen. Mijn laptop heeft alleen een VGA aansluiting en geen HDMI. Mijn laptop wil ik niet gebruiken als beeld maar wil het beeld naar 3 andere beeldschermen uitbreiden . Ik heb op internet al een usb display adapter gevonden waar 2 VGA kabels aan het einde aangesloten kunnen worden als je niet goed snapt wat ik bedoel hier is de website

https://www.conrad.nl/nl/...3428_pla-649895&WT.srch=1

Kan ik met 1 usb display adapter de ene vga aansluiting aan 1 beeldscherm koppelen en aan de andere een vga splitter aansluiten die ik aan de andere 2 beeldschermen koppel? Is dit mogelijk of moet ik dan 2 usb display adapters hebben om mijn beeldschermen te kunnen uitbreiden? En is dit een wel een beetje een goede display adapter wil namelijk niet een hele dure en op deze kun je 2 VGA kabels aansluiten.

Alle reacties

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

http://tweakers.net/categ...MzCwtQHRZYo6SlZJXolJtbS0A

Volgens mij had Matrox ook een hele goede maar kan zo snel ff niet vinden

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Aan het apparaat uit de TS heb je niets, die kopieert alleen de bestaande VGA uitgang naar een extra poort. Je hebt dan op 2 monitors hetzelfde beeld, dat je laptop naar de VGA uitgang stuurt.

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

1 ingang, 2 uitgangen dus VGA in en 2x VGA uit.

USB is puur voor stroomvoorziening ;) staat ook duidelijk bij de specs op de site van Conrad :X
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:08:
Hey ik heb een vraag,.
Ik wil mijn laptop uitbreiden met 3 beeldschermen. Mijn laptop heeft alleen een VGA aansluiting en geen HDMI. Mijn laptop wil ik niet gebruiken als beeld maar wil het beeld naar 3 andere beeldschermen uitbreiden . Ik heb op internet al een usb display adapter gevonden waar 2 VGA kabels aan het einde aangesloten kunnen worden als je niet goed snapt wat ik bedoel hier is de website

https://www.conrad.nl/nl/...3428_pla-649895&WT.srch=1

Kan ik met 1 usb display adapter de ene vga aansluiting aan 1 beeldscherm koppelen en aan de andere een vga splitter aansluiten die ik aan de andere 2 beeldschermen koppel? Is dit mogelijk of moet ik dan 2 usb display adapters hebben om mijn beeldschermen te kunnen uitbreiden? En is dit een wel een beetje een goede display adapter wil namelijk niet een hele dure en op deze kun je 2 VGA kabels aansluiten.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik een display adapter aanschaf met usb aansluiting voor de laptop kan ik 1 beeldscherm met de vga aansluiting van mijn laptop uitbereiden en kan ik dan aan de usb display adapter de andere 2 beeldschermen koppelen met een vga splitter of moet ik gewoon 2 usb display adapters aan mijn laptop koppelen? Ben goed in software en dat soort dingen maar heb totaal geen verstand van hardware sorry

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-01 16:30
Dit zou kunnen doen wat jij wilt:
pricewatch: Dell USB 3.0 Ultra HD Triple Video Docking D3100

Maar ja, liefst dus een USB3.0 aansluiting, heb je die?

Alles is terug te redeneren naar 4

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:52

Nibbz

Postmaster General

Steefph schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:55:

Als er geen HDMI op de laptop zit, zal USB 3.0 er ook wel niet op zitten.

Weet niet of er PCMCIA videokaarten bestaan?

13:37

• Steefph
Of een PCMCIA USB3.0 kaart, die bestaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 USB 3.0 en 2 USB 2.0 op mijn laptop alleen geen HDMI aansluiting

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2016 19:22 ]

• Steefph
Dan zou dus het Dell dock een oplossing kunnen zijn. Je kunt dan 3 schermen aansluiten via 2x HDMI -> DVI converters en 1x DisplayPort.

Afbeeldingslocatie: http://snpi.dell.com/snp/images/products/large/c26-dell-docking-station-d3100-2-s.jpg

http://accessories.euro.d...hs&cs=iedhs1&sku=452-bboo

[ Voor 44% gewijzigd door Steefph op 14-01-2016 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn beeldschermen hebben ook alleen vga was een hele goedkope en dan moet ik dus ook nog een hdmi naar vga kabel kopen en die van dell is wel heel duur

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Steefph schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:55:

*mompeld iets over backwards compatability met usb2 ..
Ok kans dat de fps wat lager word .. sja, so be it. dit soort modules hebben ook altijd voor usb 2 bestaan

Usb3 is natuurlijk beter, usb2 kan gewoon

Iperf

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:47
keur0000 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:14:
http://tweakers.net/categ...MzCwtQHRZYo6SlZJXolJtbS0A

Volgens mij had Matrox ook een hele goede maar kan zo snel ff niet vinden
Dat waren de Matrox TripleHeads (eventueel 2Go), maar die zijn al een tijdje niet meer leverbaar - de VGA-versie in ieder geval niet.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wij hebben sinds een paar weken een USB-VGA adapter. Ding werkt prima voor wat wij er mee doen. Wanneer je 2 van die kastjes aan je laptop zou hangen+VGA scherm dan ben je toch klaar?
http://www.startech.com/A...o-Card-PC-Mac~USB2VGAPRO2

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die Dell dingen zijn gewoon rebranded spul. Zijn in weze gewoon universele docking stations. Alles gaat over 1 USB en je bent afhankelijk van de aansluitingen die ze er op zetten. Merk weet ik zo even niet. Heb er hier thuis ook een liggen. Nadeel van USB spul is dat het voor het videosignaal de CPU nogal belast. Ik heb met een simpele celeron met dat ding een monitor proberen aan te sturen, maar dat trekt ie niet. I5 gaat beter maar ik zou er zeker niet op gaan gamen.

offtopic:
@sypie: dr zit een tikfout in je sig. Twee hoofdletters aan het begin B)

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 14-01-2016 19:57 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me dan het beste ik haal 2 usb display adapters waar ik 2 beeldscheremen mee uitbreid en 1 beeldscherm sluit ik aan op de vga aanluiting van mijn laptop

• Steefph
Fish schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:43:
[...]

*mompeld iets over backwards compatability met usb2 ..
Ok kans dat de fps wat lager word .. sja, so be it. dit soort modules hebben ook altijd voor usb 2 bestaan

Usb3 is natuurlijk beter, usb2 kan gewoon
Daarom ook het woordje "liefst".... O-)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
The Eagle schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:56:
offtopic:
@sypie: dr zit een tikfout in je sig. Twee hoofdletters aan het begin B)
offtopic:
Thanks, opgelost. Ik heb die zelf verborgen op het forum, hierdoor zie ik het zelf niet.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ander topic werd gesloten en moest hier de vraag stellen of iemand een universale docking station weet met meerdere usb ingangen en het liefst een vga en een hdmi of dmi ingang om mijn laptop met 3 beeldschermen uit te breiden

• The Eagle

The Eagle

En ook daar kreeg je de vraag wat je zelf al gezocht en gevonden had. Dus roep dat eerst maar eens even. Met google is genoeg te vinden :)

Meerdere USB's hebben ze allemaal, VGA en/of HDMI ook. Dus wat is exact je probleem dat je het kennelijk niet kunt vinden?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een oplossing ik haal gewoon een hdmi naar vga adapter dan kan ik hem gewoon aansluiten. Haha sorry wat ik wel wil weten of een universal docking station ook een usb display adpter is dus dat ik met dat 3 beelschermen kan aansluiten of is dat weer anders dan een USB display adapter ik wil niet hebben dat als ik hem heb gekocht ik erachter kom dat ik mijn 3 extra belschermen alleen kunnen dupliceren en niet kan uitbreiden omdat het dus niet hetzelfde is als een usb display adapter wat ik wel moet hebben om 3 beeldschermen te kunnen uitbreiden.

• The Eagle

The Eagle

Na twee regels van je zin haakte ik af. Je wilt heel veel maar doet zelf geen onderzoek en plempt een vraag neer, die ook nog eens niet te lezen is. Wat verwacht je dan van ons? :)

Mijn universal dock maakt het mogelijk om een desktop te extenden. Hoe dat gaat wezen als je er meerdere zou gaan gebruiken weet ik niet. Wel weet ik dat windows gewoon over ieder beeldschem kan extenden.
Als ik jou was zou ik er een bestellen, uitproberen, en als ie het niet doet onder de WKOA weer terugsturen :)

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:58
Wat voor laptop en welke monitoren heb je überhaupt? Ook wel handig om te weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al 2 weken aan het rondkijken en kan dus niet echt een goed antwoord op intertnet vinden of dat dus mogelijk was ik ben zelf ook echt niet technisch ik weet veel van software maar in hardware ben ik een echt sukkeltje ik weet dat een computer het gaat doen als je er een stekker in doet maar daar blijft het ook bij dus sorry dat ik zo vervelend ben met die vragen maar ik ben niet rijk en het is voor mij niet makkelijk om dingen even retour te doen dus als iemand mij gewoon kan uitleggen hoe een universale dock werkt en of ik er mee kan doen wat ik er mee wil doen zal dat voor mij heel fijn zijn ik poste hier iets omdat ik er op het internet er gewoon niet uit kom of het kan wat ik wil. Ik heb btw een Dell vostro 3546 windows 10 en 3 beeldschermen met vga ingangen wat ik wil gebruiken inplaats van mijn laptop scherm. Ik heb 2 USB 2.0 ingangen en 1 USB 3.0 ingang in mijn laptop ik heb een vga ingang en geen hdmi of dvi in mijn laptop. Ik wil gewoon weten of zon universal dock je laptop scherm naar 3 andere schermen kan uitbreiden met 1 scherm via de vga van mijn laptop zodat ik niet 2 usb display adapters hoef te kopen 1 usb hub en ik weet niet hoeveel extra dingen maar gewoon 1 aparaat heb die hetzelfde kan doen. Ik weet het ik ben een noob hierin vraag mij maar hoe je een game maakt met c# of hoe je een programma kan cracken dan kan ik je veel vertellen dus nogmaals sorry.
Pagina: 1