Nou, weet je, we zijn hier eigenlijk niet zo van 't "handjes vasthouden" en verwachten dus wel wat eigen inzet en moeite voordat je ons weer "lastig valt". Maar ik ben nu toch aan 't typen...
code:
1
| strFolders = "Postvak IN|! Verdeeld|AP|Bas|Christina|Afgehandeld " & strDate & "|Afgehandeld AP " & strDate & "|Afgehandeld Bet " & strDate & "|Afgehandeld GZ " & strDate |
Zoiets dus.
Maar hou dus even in je achterhoofd dat je voortaan even eerst zelf wat probeert en google'd etc. en als je er dan na de nodige eigen inzet nog niet uit komt ben je hier altijd van harte welkom

(Tip: lees even onze
Quickstart als je volgende keer een topic opent

).
Overigens: ik vraag me eigenlijk een beetje af of je niet een probleem probeer op te lossen dat eigenlijk helemaal niet hoort te bestaan. Ik vind 't een nogal... onorthodoxe manier van werken zo met die mapjes en datums en whatnot. Weet je zeker dat je het probleem niet juist
creëert door zo te werken in the first place? Moet je écht mapjes hebben met die datum in hun namen? Kun je niet veel beter alles in verschillende 'datumloze hoofdmapjes' gooien (Jan, Piet, Klaas, Afgehandeld, ...) en daar een
selectie (of "filter") op los laten e.d. om zo een bepaalde dag te zien? En er zijn vast nog 10 andere (betere) manieren te verzinnen...
[
Voor 5% gewijzigd door
RobIII op 15-01-2016 18:44
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij